הנה קצת תלונות... משעמם לי נורא בזמן האחרון, ואני מחפשת פורום עם אנשים נחמדים שגם להם משעמם ושאפשר להעביר בו את הזמן... ניסיתי לחפש את עצמי בפורום על בנים ועל בנות, וגם בפורום תיכוניסטים, אבל מה לעשות שהאיי קיו שלי הוא קצת יותר מ-80... ומה קורה...