הנה קצת תלונות...

NoyNoy

New member
הנה קצת תלונות...

משעמם לי נורא בזמן האחרון, ואני מחפשת פורום עם אנשים נחמדים שגם להם משעמם ושאפשר להעביר בו את הזמן... ניסיתי לחפש את עצמי בפורום על בנים ועל בנות, וגם בפורום תיכוניסטים, אבל מה לעשות שהאיי קיו שלי הוא קצת יותר מ-80...
ומה קורה כאן?
 

NoyNoy

New member
חוזרת בי,

האנשים בפורום תיכוניסטים הם דווקא אחלה!
 

lee_1

New member
אני לא נעלבת אבל....

אני מאוד מאוד מאוד מאוד כועסת!!!! מה את מנסה לרמוז שהאנשים בפורום על בנות ועל בנים הם מפגרים??? אז צר לי לאכזב אותך את טועה!!! אל תעשי הכללות!
 
הפורום הזה מוכן לקבל כל אחד

שבא לו להתלונן ולקטר ולהציג שאלות ובעיות... וכמובן כל אחד שמוכן לענות לאותן שאלות ובעיות, ולהציג פתרונות יצירתיים לתלונות וקיטורים.
 
למעלה