הנה זה בא...

הנה זה בא...

מה שרבים חיכו לו (למרות שזהו שרות בתשלום), כיוון שהכל חוקי למהדרין: הקישור הזה: http://www.rokdim.co.il/rikudim/Rikudim_DVD.asp מביא אתכם לעמוד באתר "רוקדים" (אשר ניתן להגיע אליו ישירות מ"רוקדים" בלחיצה על 'לימוד ריקודים באינטרנט'). בעמוד זה נפרשים לפניכם שמות כל הריקודים שיש כעת על השרת לצפייה (כולל הדרכת הצעדים). את קבצי הוידיאו אי אפשר להוריד למחשב שלכם אלא רק לצפות בהם במחשבכם האישי, בשיטת "וידיאו סטרים". כדי לצפות בריקוד יש ללחוץ על שם הריקוד ואז נפתח חלון של התוכנה ממנה אתם מזמינים את השיר עלי ידי שליחת מספר מסויים לקוד אשר מופיע על המסך. כדי לראות את הריקוד תצטרכו לשלם 15 ש"ח והוא יהיה זמין לכם במשך 48 שעות, לפי תקנון המערכת. למיטב ידיעתי כעת הזכות הזו נשמרת לכם לחודש ואולי לחודשיים (תקופת הרצה - כדאי לנצל אותה). בכל יום אנחנו נוסיף ריקודים נוספים למאגר. על השיר שאתם מורידים משלמים תמלוגים לאקו"ם ולמחברי הריקודים. אתם מוזמנים לנסות את המערכת וגם לשלוח לנו היזון חוזר לחיוב ולשלילה, כאמור המערכת הינה מערכת בהרצה. ולך שרק - יש שם גם את שושנים של פחת שחיפשת, כך שאינך צריך לקנות אצלי את הדי. וי. די.
 
את צודקת זה בטיפול

הבטיחו לי שיהיה בתחילת ינואר. בינתיים אנו מחכים לתגובות כאן מהארץ כדי לתקן (אם יש צורך) ולשפר היכן שניתן.
 
מה שלא כתבתי, הוא שהכסף ירד לכם

בחשבון הסלולרי שלכם ותראו אותו בדף פירוט החשבון הזה - כל שיר 15 ש"ח כולל מע"מ.
 
אתה לא צריך להקליד

את מספר כרטיס האשראי שלך, הוא הרי קיים בחברת הסלולר. הם כבר יחייבו אותך בהתאם - זה הכל ממוחשב, פשוט וזריז.
 

UHUstick

New member
ירון

אני מברך על היוזמה. אני מקווה שזה ישים סוף לחיפוש המתמיד של הרוקדים בתוכנות החיפוש וההורקדה הבלתי חוקית של המוזיקה. איני רואה את היתרון ב-אי נתינת כרטיס האשראי... כל מחזיק כרטיס אשראי מבוטח מפני שימוש של גורם זר. אני מניח שהאתר מאובטח ולכן... חיוב דרך הסלולרי בעייתי לאנשים שהסלולרי לא רשום על שמם - עבודה וכו'
 
הי הלו!

זה לא אני! הכסף לא הולך אלי! וחוץ מזה אף אחד לא מחייב אותך להשתמש בזה! הטענה הזו כלפי מי שנותן לך שרות כל כך מגוחכות... אבל בעיקר מקוממת!
 
מדוע טעה זז מצד לצד ?

וכתב לך "15 ש"ח - לא הגזמת קצת ירון" אם תקרא במאמר הפתיחה כתבת : ...."בכל יום אנחנו נוסיף ריקודים נוספים למאגר".... ...."אתם מוזמנים לנסות את המערכת וגם לשלוח לנו היזון חוזר לחיוב ולשלילה"..... משתמע ממאמר הפתיחה שאתה שותף מלא לרווחי האתר.... "אנו נוסיף"..."לשלוח לנו" וכו' אז מדוע אתה מתפלא שזז מטיח בך כי המחיר לדעתו מוגזם ? אגב - גם אני סבור (ולא משנה כרגע מי הם בעלי האתר) כי ללמוד ריקוד בודד במחיר של 15 ש"ח זה לא רק מוגזם.... זה מטורף.
 
../images/Emo41.gif היי הלו... ירון !!!!

הקשב נא ידידי, שאלתי כוונה אליך מכיוון שאתה העלת את הנושא. ולעניין. לא באמת אכפת לי לאן הולך הכסף, מצידי שיילך לגידולי הבננות בעמק הירדן, לשלם 15 ש"ח כדי ללמוד ריקוד בודד, נשמע לי מוגזם בטירוף. ברור שאף אחד לא מכריח אותי להשתמש בשירות זה, ועדיין זכותי לומר את דעתי ! והאמת... אני באמת לא מבין מדוע הטענה כל כך מגוחכת ומקוממת, אולי תסביר לי ?
 
בוא ואסביר לך

אתה ביצעת פעם מיזם דומה? או לפחות בדקת עלויות? האם בדקת כמה עולה התוכנה והפיתוח שלה? האם בדקת את סוג הקשר עם חברות הסלולר (עוז כתב נכון 50%!)? האם בדקת כמה זמן ועלויות יש בהלאת הקבצים לרשת ובהשארתם שם? והאם בדקת עוד אלף ואחד דברים שמסביב? האם בכלל ניסית את השרות החדש? האם ידוע לך מה משלמים לאקו"ם? אני מניח שלא ובטוח שלא! גם אני לא בדקתי אך יש לי מושג קטן. אתה יכול לכתוב ש"נראה לך שזהו מחיר גבוה מדי עבור מה שמקבלים, זה לגיטימי אבל להטיח כמו שאתה הטחת - זה לא במקום ובהחלט מקומם. אני מניח שחלק מההרגשה שלך ושל אחרים ש"עושקים אתכם" נעוץ בעובדה שהתרגלתם לקבל דברים בחינם ולא כל כך איכפת לכם שאותם מקומות עושים עבירה על החוק ומעבר לכך גם גוזלים את זכויותיהם של בעלי הזכויות הרוחניות (משוררים, מלחינים ומחברי הריקודים). בקיצור מותר לך להביע את דעתך, רצוי שהיא תהייה מבוססת על קצת יותר מידע או לפחות נסיון לאסוף מידע כזה. שלישית יש גם דרך להביע את דעתך בצורה מנומסת יותר.
 
../images/Emo41.gif על נימוסים והליכות....

נדמה לי ירון, שפשוט אינך אוהב לשמוע ביקורת ! מה הקשר בין זה שלא עשיתי מיזם דומה מימיי ? מה הקשר לזה שלא בדקתי עלויות ? מה אכפת לי כמה אתה משלם לאקו"מ ? בקיצור.... לא אכפת לי מה עולה לך ?? כידוע לך, אנחנו לא שותפים, ולכן, כל מה שמעניין אותי כצרכן, הוא המחיר אותו אני נדרש לשלם עבור שירות מסויים ! והמחיר שנקבת נשמע לי יקר מידי ! "להטיח כמו שאני הטחתי ?? סליחה ??? קראת טוב את מה שכתבתי ? כולה כתבתי: "קצת הגזמת" !! איפה ההטחה ?
 

עוז 2002

New member
ירון, אולי תוכל לענות לי

..על מספר שאלות. אני לא מבין את כל הדיבורים על זכויות היוצרים של היוצרים. האם יוצר ריקודים זכאי לתמלוגים? אז איך זה שכולם מלמדים ריקודים ללא תשלום תמלוגים ליוצרים? האם מי שמלמד את ריקודיו של מושיקו ללא רשותו עובר על החוק? ומי שמרקיד? ומי שרוקד? ומי שמעתיקים ממנו?? האם יתחילו אוטוטו לשלם ליוצרים גם בהרקדות? והאם אני כאדם פרטי המלמד מישהו ריקוד עובר על זכויות יוצרים? האם עלי לגבות כסף מכל רוקד כזה ולהעביר חלק מהתמלוגים ליוצרים?? אני מאמין שעיסוקך במוזיקה נותן לך ידע לענות על שאלות אלו ואחרות.. בברכה
 
עוז, נדמה לי שמבלי משים....

מצאת את הדרך האולטימטיבית להקפיא את שטף הריקודים החדשים. אם מרקידים יאלצו לשלם, מתוך הכנסתם, תמלוגים ליוצרי הריקודים, אולי יחשבו פעמיים לפני שהם רצים ללמד ריקודים חדשים...
ואגב, אשמח אם מישהו יסביר לי מדוע שאני אשלם 15 ש"ח עבור צפייה של 48 שע' בהקלטת וידאו של ריקוד, אם אני יכולה ללמוד אותו ואולי עוד אחד/שניים נוספים (
), לתמיד, בהרקדה רגילה בתשלום של 25 ש"ח
ואגב, יש הנחה לקבוצות
 
למעלה