כל הכבוד ,,הדובי ספוג בשמן אבל,,,, איפה המתג?
S saras11 New member 26/10/06 #62 עכשיו צריך לעשות חכה מהחפצים שלנו כדי לקחת את הדג. יש למישהו רעיון ?
E eti911 New member 26/10/06 #64 פתחתי את הברגים במכונית. איך יוצאים? אני מנסה לפתוח את הדלת עם הסכין, אבל זה לא הולך..
מ מקס6 New member 26/10/06 #76 רוצה להתחיל מהתחלה ! לי אין כוחות,ויתרתי על הסייסטה כדי לשחק [אח למשחק]
מ מקס6 New member 26/10/06 #78 התחלתי מהתחלה חיפשתי בכל הבית והגעתי לאותה הנקודה איפה שאנחנו נימצאים ולא מצאתי משהו חדש
מ מקס6 New member 26/10/06 #81 הרמתי ידיים ,,,,,,אם את ממשיכה שיהיה בהצלחה ,,יוצא לשעתיים כשאחזור אני מאמין שכבר תפתרי את התעלומה