המרדף משחק חדש

saras11

New member
ליד הסולם בכניסה

נכן שגם אתה גאה בי ?
 

saras11

New member
עכשיו צריך לעשות חכה

מהחפצים שלנו כדי לקחת את הדג. יש למישהו רעיון ?
 

eti911

New member
פתחתי את הברגים במכונית.

איך יוצאים? אני מנסה לפתוח את הדלת עם הסכין, אבל זה לא הולך..
 

מקס6

New member
רוצה להתחיל מהתחלה ! לי אין

כוחות,ויתרתי על הסייסטה כדי לשחק [אח למשחק]
 

ilanama1

New member
לא נראה לי להתחיל מההתחלה

צריך להיות חבל באיזשהו מקום בביוב
 

מקס6

New member
התחלתי מהתחלה חיפשתי בכל הבית

והגעתי לאותה הנקודה איפה שאנחנו נימצאים ולא מצאתי משהו חדש
 

ilanama1

New member
אני בטוחה שצריך להיות חבל באיזה

שהוא מקום בביוב כדי לעשות חכה
 

מקס6

New member
הרמתי ידיים ,,,,,,אם את

ממשיכה שיהיה בהצלחה ,,יוצא לשעתיים כשאחזור אני מאמין שכבר תפתרי את התעלומה
 
למעלה