המקשר תורס

  • פותח הנושא d303
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

צביקוש23

New member
האם חלק מהם נמצאים בנטושים בגלריה?

המקשר תורס
שגרתי מול אגד חדרה ראיתי בסוף 1992 את האוטובוס שמוצג במוזיאון אגד כהמקשר תורס רק שאני זוכרת לפני טיפול יסודי היה כתוב עליו אגד תיור אני זוכרת זאת בברור וזה היה לפני ששופץ דגם זה חנה באגד חדרה קרוב לשלוש חודשים חיכה לעבור לאיזה מקום ויש לי ציור לא מוצלח שלו מכמה זויות אני יסרוק וישלח בעתיד דרך אגב החלוןהאחורי שלו זהה לגמל הייתי מודה לכם אם תוכלו למצוא תמונה שלו אבל מהתקופה שלפני מוזיאון אגד
האם חלק מהם נמצאים בנטושים בגלריה?
האם מישהו יכול לבדוק על פי המספרים שלהם אילו מהם נמצאים בגלריית הנטושים של הפורום? לפחות כ 12 נטושים של אגד שצולמו לגלריות צולמו באזור חדרה.
 
היות והייתי מעורב בהקמת האוסף

המקשר תורס
שגרתי מול אגד חדרה ראיתי בסוף 1992 את האוטובוס שמוצג במוזיאון אגד כהמקשר תורס רק שאני זוכרת לפני טיפול יסודי היה כתוב עליו אגד תיור אני זוכרת זאת בברור וזה היה לפני ששופץ דגם זה חנה באגד חדרה קרוב לשלוש חודשים חיכה לעבור לאיזה מקום ויש לי ציור לא מוצלח שלו מכמה זויות אני יסרוק וישלח בעתיד דרך אגב החלוןהאחורי שלו זהה לגמל הייתי מודה לכם אם תוכלו למצוא תמונה שלו אבל מהתקופה שלפני מוזיאון אגד
היות והייתי מעורב בהקמת האוסף
אז אוסיף... האוטובוס הזה שימש ללימוד נהיגה עד שבשנת 1982 פלוס מינוס הוא אותר וסופח לאוסף שאז היה בניהולו של יוסף שמיר. הרכב נצבע בצבעים של אגד תיור לכבוד שנת העשור ורק לפני מספר שנים נח סלוצקי צבע אותו בצבע המקורי שלו כפי ששימש בהמקשר בשנות החמישים והששים...
 

צביקוש23

New member
אני מדבר על זה שנמצא כיום בחדרה

המקשר תורס
שגרתי מול אגד חדרה ראיתי בסוף 1992 את האוטובוס שמוצג במוזיאון אגד כהמקשר תורס רק שאני זוכרת לפני טיפול יסודי היה כתוב עליו אגד תיור אני זוכרת זאת בברור וזה היה לפני ששופץ דגם זה חנה באגד חדרה קרוב לשלוש חודשים חיכה לעבור לאיזה מקום ויש לי ציור לא מוצלח שלו מכמה זויות אני יסרוק וישלח בעתיד דרך אגב החלוןהאחורי שלו זהה לגמל הייתי מודה לכם אם תוכלו למצוא תמונה שלו אבל מהתקופה שלפני מוזיאון אגד
אני מדבר על זה שנמצא כיום בחדרה
סמוך לכביש הראשי צבוע צהוב. לשעבר סדנא ניידת של המקשר עד לפני שנתיים עם טסט. כיום נטוש בחצר מגודרת סמוך לכביש הראשי (4)
 
975-220 הוא האוטובוס הצהוב:

אני מדבר על זה שנמצא כיום בחדרה
סמוך לכביש הראשי צבוע צהוב. לשעבר סדנא ניידת של המקשר עד לפני שנתיים עם טסט. כיום נטוש בחצר מגודרת סמוך לכביש הראשי (4)
975-220 הוא האוטובוס הצהוב:
66-384 רישוי חדש בלבד ! 47 במקור ? ליילנד רויאל-טייגר מרק 2 "אקווריום" דגם עירוני פנסים כפולים 1963 "הארגז" דגם 41 1/1 -20278 "המקשר" – הועבר ל-"אגד" - 01.01.1967. רישוי ש. 25.10.1963 אוטובוס זה עבר שינוי מבנה לסדנא ניידת מס' 975-220 באגף המשק של "אגד" עבור סניף תחנה מרכזית בירושלים -"אגד", ביום 11.06.1980. עד כאן החודש ובכלל....
 

d303

New member
תודה

975-220 הוא האוטובוס הצהוב:
66-384 רישוי חדש בלבד ! 47 במקור ? ליילנד רויאל-טייגר מרק 2 "אקווריום" דגם עירוני פנסים כפולים 1963 "הארגז" דגם 41 1/1 -20278 "המקשר" – הועבר ל-"אגד" - 01.01.1967. רישוי ש. 25.10.1963 אוטובוס זה עבר שינוי מבנה לסדנא ניידת מס' 975-220 באגף המשק של "אגד" עבור סניף תחנה מרכזית בירושלים -"אגד", ביום 11.06.1980. עד כאן החודש ובכלל....
תודה
יפה מאוד חברים נכון ואכן אתם צודקים אלה תמונות מ1991 רק שהתמונות שכבו אצלי בארכיון ויש עוד 12 תמונות אך אין אני יודעת בדיוק את סדר התמונות אך נשלח אותן בהיזדמנות אך היות שאני לא הייתי עיקבית ושנים לא סדרתי את אותן עד שנה שעברה
 

d303

New member
לצביקוש....נווה חיים 91

תודה
יפה מאוד חברים נכון ואכן אתם צודקים אלה תמונות מ1991 רק שהתמונות שכבו אצלי בארכיון ויש עוד 12 תמונות אך אין אני יודעת בדיוק את סדר התמונות אך נשלח אותן בהיזדמנות אך היות שאני לא הייתי עיקבית ושנים לא סדרתי את אותן עד שנה שעברה
לצביקוש....נווה חיים 91
צביקוס זה בשבילך אותו אוטובוס סדנא ניית של המקשר שבוע לפני שהוכנס לאותו חניון שהוא כלוא בו היום
 

d303

New member
ונחתום את היום ב

לצביקוש....נווה חיים 91
צביקוס זה בשבילך אותו אוטובוס סדנא ניית של המקשר שבוע לפני שהוכנס לאותו חניון שהוא כלוא בו היום
ונחתום את היום ב
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה