גבב שטויות
היטלר |דגש|לא היה קפיטליסט. הוא שנא גם את הסוציאליסטים וגם את הקפיטליסטים, ותמך בצורת כלכלה אחרת, שלישית, שקראו לה קורפרטיזם. היטלר היה קורפרטיסט, כמו מוסוליני ופרנקו. שיטה זו דומה יותר לסוציאליזם בכך שגם היא ריכוזית, בעוד הקפיטליזם תומך בריבונות הפרט במקום בריכוזיות. אבל העובדה הזאת לא הפריעה להיטלר לכרות בריתות עם הימין כדי לבנות קואליציה ולעלות לשלטון (אח"כ הוא זרק אותם בכל המדרגות) ועם בעלי ההון הגרמנים שרובם המכריע היו ימניים כדי לממן את מכונת המלחמה שלו. עובדה זו גם לא הפריעה לו לחתום ב-1939 על הסכם ריבנטרופ-מולוטוב שהוא בעצם ברית שלום בין גרמניה הנאצית וברית-המועצות הקומוניסטית. אם תחפש באינטרנט תוכל לראות סרטים של מצעדים צבאיים משותפים בין צבאות הרייך השלישי וברית-המועצות, כשהמפקדים יושבים זה לצד זה מחוייכים ומיודדים. שוב, היטלר כרת ברית ושרף בריתות אם כל מי שהוא היה זקוק לו. היחידים שהוא לא התפשר לגביהם היו היהודים - אותם רדף בכל הכוח ולעולם לא ריכך את מדיניותו כלפיהם - גם תוך כדי לקיחת האפשרות של נפילת הכלכלה הגרמנית (הגם כך ממוטטת באותה תקופה) בגלל המעמד החשוב אליו הגיעו היהודים בתוכה. סוציאל-דמוקרטיה היא לא סוציאליזם! סוציאל-דמוקרטיה היא למעשה כלכלה חופשית (בניגוד לסוציאליזם שהיא כלכלה ריכוזית) שנועדה לתקן את העוול של הקפיטליזם הטהור (כדוגמת המאה ה-19, היום אין בשום מקום בעולם קפיטליזם טהור). את השם |דגש|סוציאל-דמוקרטיה נתנו סוציאליסטים שהבינו שהשיטה הטובה ביותר לניהול משק היא שיטת השוק החופשי, ופשוט הוסיפו את המילה וסוציאל כדי לא להודות בתבוסה האידיאולוגית.
היטלר |דגש|לא היה קפיטליסט. הוא שנא גם את הסוציאליסטים וגם את הקפיטליסטים, ותמך בצורת כלכלה אחרת, שלישית, שקראו לה קורפרטיזם. היטלר היה קורפרטיסט, כמו מוסוליני ופרנקו. שיטה זו דומה יותר לסוציאליזם בכך שגם היא ריכוזית, בעוד הקפיטליזם תומך בריבונות הפרט במקום בריכוזיות. אבל העובדה הזאת לא הפריעה להיטלר לכרות בריתות עם הימין כדי לבנות קואליציה ולעלות לשלטון (אח"כ הוא זרק אותם בכל המדרגות) ועם בעלי ההון הגרמנים שרובם המכריע היו ימניים כדי לממן את מכונת המלחמה שלו. עובדה זו גם לא הפריעה לו לחתום ב-1939 על הסכם ריבנטרופ-מולוטוב שהוא בעצם ברית שלום בין גרמניה הנאצית וברית-המועצות הקומוניסטית. אם תחפש באינטרנט תוכל לראות סרטים של מצעדים צבאיים משותפים בין צבאות הרייך השלישי וברית-המועצות, כשהמפקדים יושבים זה לצד זה מחוייכים ומיודדים. שוב, היטלר כרת ברית ושרף בריתות אם כל מי שהוא היה זקוק לו. היחידים שהוא לא התפשר לגביהם היו היהודים - אותם רדף בכל הכוח ולעולם לא ריכך את מדיניותו כלפיהם - גם תוך כדי לקיחת האפשרות של נפילת הכלכלה הגרמנית (הגם כך ממוטטת באותה תקופה) בגלל המעמד החשוב אליו הגיעו היהודים בתוכה. סוציאל-דמוקרטיה היא לא סוציאליזם! סוציאל-דמוקרטיה היא למעשה כלכלה חופשית (בניגוד לסוציאליזם שהיא כלכלה ריכוזית) שנועדה לתקן את העוול של הקפיטליזם הטהור (כדוגמת המאה ה-19, היום אין בשום מקום בעולם קפיטליזם טהור). את השם |דגש|סוציאל-דמוקרטיה נתנו סוציאליסטים שהבינו שהשיטה הטובה ביותר לניהול משק היא שיטת השוק החופשי, ופשוט הוסיפו את המילה וסוציאל כדי לא להודות בתבוסה האידיאולוגית.