הייטלר אולי היה קפיטליסט, אבל היטלר
לא. היטלר שנא את הקפיטליזם כמו שהוא שנא את הקומוניזם. להזכירך, היטלר ירה טילי V2 על הקפיטליסטים האנגלים ולא על הקומוניסטים הרוסים. אגב, העובדה שהיטלר שנא גם את הימין וגם את השמאל לא הפריעה לו לחתום על בריתות עם כל אחד מהם מתי שהיה זקוק להם - אם הקפיטליסטים הוא חתם ברית כדי לעלות לשלטון וכדי לממן את מכונת המלחמה שלו, ועם הקומוניסטים כרת ברית כדי לחלק את פולין. ואגב, ליברליזם = קפיטליזם...