אני זאתי.. שהגיעה בחמש דקות האחרונות....ג'ינס וגופיה ורודה.... חפיף....
I inbaricious New member 25/7/03 #81 אני זאתי..../images/Emo6.gif שהגיעה בחמש דקות האחרונות....ג'ינס וגופיה ורודה.... חפיף....