המפגש בסוכות-

Elishabb

New member
המפגש בסוכות-

לצערי לא אוכל להתארגן למפגש נוסף בסוכות. מוכן לעומת זאת לארגן יום מפגש מעמיק יותר בנושא windows media בבאר שבע לאלה שצריכים חזרה או שפיספסו את הנושא בקייץ. כל מי שמעונין שירשם בשירשור זה. אליש
 

motyka

New member
אשמח להתארח

ולפגוש מכרים וירטואליים. רק לא בימי ג´
 

ntt82

New member
מקווה שאוכל להגיע

היי אלישע באר שבע אמנם די רחוק לצפונית כמוני אך אני מאוד אשתדל להגיע כבר כאב לי הלב ממש לפקשש את מפגש החופש הגדול. תודה תודה נעמית
 

psa

New member
אלישע , בהחלט מעוניינת.

אם אסע דרומה .אתכנן את התאריך בהתאם למפגש. תודה לך ושנה טובה.
 
למעלה