המעוררת

indy-m

New member
המעוררת

"בין שלל המרכיבים באישיותה של הר-שפי - בת לאצולת המתנחלים, ידידתו של יגאל עמיר - נראה כי גם עובדת היותה אשה תרמה לעוצמת הרגשות כלפיה. האם יש לכך קשר לדימויים הקמאיים על האשה כברייה מפתה, העלולה לגרום לגברים לעשות מעשים אסורים? האם גבר שהיה נחשד באחריות דומה לזו של הר-שפי היה זוכה ליחס דומה? הסופר א"ב יהושע סבור שנשיותה של הר-שפי השפיעה על היחס אליה: "באופן טבעי, כשמאחורי העסק הזה עומדת אשה והבחור נתפס כמי שעושה את המעשה בשבילה, כדי להרשים אותה, הפרשה מקבלת ממד ארוטי עסיסי. זה גם מגביר את הרצון להעניש אותה, כמי שהיתה חלק מהליבידו שלו".
 

=יעל=.

New member
מממ... מעניין למה אף אחת לא מגיבה

לכתבה הזאת... כנראה שבפורום זה , מדברים רק על אפלייה כנגד נשים חילוניות. מתנחלות- כנראה אינן מכלל ישראל והעמים (מוקצות מחמת דוסיותם וקנאותם).
 

טל קר

New member
ישנן כתבות שמשמשות רק לידיעה ולא

לדיון, ויש הרבה כאלה מאז התחלת הפורום, כלומר ידיעה שהובאה מהעיתון, ולא זכתה לדיון בעקבותיה. במגוון נושאים. בכל אופן, אם יש לך מה לומר, את מוזמנת. ואם אין לך מה לומר, על מה תליני? נראה לי שמדרך הטבע אפשר יותר לדייק כשמיחסים מניעים לעצמנו ולא לאחרים.
 
איזו סיבה יש לך להקפיץ הודעה זו

שכבר הופיעה כאן, לראש העמוד? רק בגלל שלא מגיבים? על כל דבר אתם צריכים תגובה? אחרת מה, אתם לא קיימים? כל החגיגה סביב הרשפי היתה בהחלט חגיגה גברית טפשית למדי, כולל ציורו של ליפשיץ ודברי הסופר הנ"ל ועוד. מה לעשות? גברים רואים בחורה צעירה ונאה למדי שנקלעת לעין הסערה ומתלבשים עליה. הפן האקזוטי, בהיותה דתית, מושך עוד יותר. אולי יצליח להם איתה? והיא ממש נראית בתולה... עד כאן הכל שוביניזם זכרי מצוי וידוע. איפה האפלייה? בכך שהיא נשפטה, נמצאה אשמה וישבה? אולי בגלל שהיא נשפטה, נמצאה אשמה וישבה, את רוצה שבפורום הזה נתמרמר עלכך? למה? בגלל שהיא ממין נקבה מה הבעייה שלך בדיוק?
 

=יעל=.

New member
התהיה שהועלתה בכתבה..

אם זה היה גבר בסיטואציה דומה הוא לא היה נשפט , ובודאי לא היה יושב בכלא.
 

אמיר.

New member
לא מסכים, זה לא קשור בנשיות שלה..

אלא כנראה רק בהשקפה פוליטית / חברתית. הראיה: יש איזו אחת שלא מנעה רצח (ואולי אף השתתפה בתכנון) ושתקה שלש שנים וקיבלה מעמד מיותר של עדת מדינה (ששחתי את השמות).
 

=יעל=.

New member
נו טוף , לה יש קרובים חילונים כשרים

נורית גלרון ורפי רשף. אין מה להשוות בינם לקרוביה הקנאים צמאי הדם יושבי השטחים של מרגלית הר-שפי.
 

אמיר.

New member
../images/Emo32.gif בדיוק היום ראיתי ש..

לרצח ראש ממשלה יש היבט נוסף של חילול ה´ ולכן זה חמור יותר. (תחומן י"ט)
 

אמיר.

New member
מה יום מיומים ?

ובגילי כבר לא זוכרים מה היה לפני יומיים ...
 
ומה עכשיו? החלטת ללכלך על הפרקליטות

ומערכת המשפט? הכל בשם העוול הנעשה לדתיים-ציוניים-מתנחלים? דמגוגיה עלובה יכולה לפרנס הרבה עמודים. יש לךמשהו אמיתי להגיד? תיגי. אין לך, מוטב שתשתקי. כי אם אני אחליט להעלות כאן דווקא, את כל העוולות שעושים המתנחלים נוכל, בעזרת השם, לפתוח פורום חדש.
 

=יעל=.

New member
לא אני לכלכתי ../images/Emo12.gif

"הדמגוגיה העלובה" (ניסוחך) היא של עיתון "הארץ"- אני רק הבלטתי את מוקד המאמר. את מוזמנת לבוא בטענות לכותבי המאמר, ובכלל לשמאל בישראל שהחל בחשבון נפש נו טוף יום כיפור היה בפתח ו...(התבקש כבר מזמן , לא?)
 

אמיר.

New member
המתנחלים הם נגד מעמד האישה..

לא ? (אבל האמת היא שאחת משלש הנשים העומדות בראש עיריה היא מתנחלת - דניאלה וייס מקדומים, אין להם בושה ! גם דתים, גם מתנחלים וגם בוחרים ראש מועצה אישה ???)
 

טל קר

New member
בלי קשר, אפשר להיות שוביניסט ולבחור

ראש מועצה אישה. זה לא סותר. יש ארצות מוסלמיות שבהם יש מנהיגות נשים. וזה לא מתוך פמיניזם. גם מינוי גולדה לא היה פמיניזם והיא לא היתה פמיניסטית.
 

ציפי ג

New member
למה התהיה? ברור שמקום מושבה

מערכת קשריה, ומינה היו חלק חשוב מההחלטה. ולמה ברור? מכיוון שיחד עימה נעצר תלמיד כיתתה, בחור דתי, שאביו מרופאי בי"ח איכילוב,ונחדש בדיוק באותו חשד. גם לו נאמרה מה התכנית, ואפילו הוא נידב את ביתו של סבו לתצפית. אלא מה? גם הוא חשב שמדובר בחבורת מופרעים אדיוטים, או במניפולטורים שלטוניים, ובעזרת קשריו הטובים, והעובדה שוינרוט יצג אותו בשלב א´ ולא רק בערעור בעליון, הוא יצא ללא כתב אישום. ולמה לדעתי למינה היה משקל? מכיוון שלא מתקבל על הדעת של רבים מהציבור, שבחורה דתית, מנהלת ויכוחים תאורטים עם גברים. בחורה דתית ממוצעת, צריכה להיות נשלטת על ידי עדת גברים שתלטנית השואפת אלי כבושה הרוחני, והיא כנערה תמימה ומטופשת, תכנע לכל גחמה, ותקנה כל סיפור של בחור מופרע כלשהו. הבעיה היא , לדעתי, שמרגלית הר שפי, לא היתה פתיה, ולא היתה מטומטמת ולא נשלטה על ידי גברים שואפים שלטון, והפעילה את מוחה, והגיעה למסקנה, כי יגאל עמיר מופרע קשה. מה חבל ששיקול הדעת שלה היה לא נכון. הלוואי והיא היתה קצת יותר טפשה, קצת פחות מתוחכמת, קצת פחות מנסה לראות בו בחור שמנסה להרשים, ומתלוננת עליו. אלא מאי, לדעתי גם אז הרצח לא היה נמנע. מכיוון שהמניפולטור הראשי היה חברו של עמיר, וידע ידוע היטב על תוכניותיו, ואילו עשה תפקידו נאמנה גם היה מדווח על כל פעולותיו, ואילו היא היתה מתלוננת, התלונה היתה נבדקת מולו, ונגנזת בהררי תלונות השווא המציפות את השב"כ.
 
מה הקשר בין "דעת רבים מהצבור" לבין

החלטות הפרקליטות או המשטרה? האנשים האמונים על שמירת החוק במדינה הזו קוראים בעיתון על מנת להחליט? גם את מצאת לעצמך נישה משם את צועקת אפלייה אפלייה? מה הקשר למינה? אם תמשיכו בדברי ההבל האלה עוד הרבה, מישהו יתחיל להאמין. זו הסיבה היחידה בגללה אני מטריחה את עצמי להגיב על השטויות הללו. ואם תמשיכו, אתחיל להוציא מהארכיונים את כל פסקי הדין שהתקבלו במדינה הזו בשנים האחרונות, בענין מתנחלים, רוצחים ופושעים, שקבלו הקלות בדינם ובביצוע הגזר, עד כדי בושה למדינה ולמערכת החוק והמשפט.
 
למעלה