המעוררת

ספיר ק

New member
השתתפה בתכנון?

ככל הידוע לי היא היתה נוכחת ברצח עצמו, אם לא השתתפה בו בפועל.
 

טל קר

New member
בעיתונים המקומיים בשרון מעלים כבר

כמה שבועות קמפיין, שכל פעם מראינים איש מקצוע אחר שאומר למה לא היה צריך לתת לליהי גלוזמן מעמד של עדת מדינה, או למה צריך לשלול את זה ממנה עכשיו, ובנוסף קו טלפון שמתפרסם כל שבוע לחתימה על עצומה להסרת מעמד עדת המדינה מליהי עם כמה אלפי מתפקדים עד כה. אתם מוזמנים להשוות את התגובה של הסביבה של ליהי גלוזמן לתגובה של הסביבה של מרגלית הר שפי.
 

aaa123

Member
השוואת תגובת הסביבה לא הוגנת כי

המקרים לא דומים. במקרה של ליהי גלוזמן היתה לה שותפות שלא התבטאה רק בידיעה על תכנון הרצח אלא גם בעובדה שלא טרחה להזעיק עזרה אחרי שהוא הותקף,וגם בשותפות בתכנון הרצח כמו שאני מבין. במקרה של מרגלית הר שפי היה לה יסוד סביר להניח שאין ליגאל עמיר סכוי פרקטי לרצוח את רבין. קשה היה להעריך שהשב"כ יפעל בצורה כל כך גרועה.
 

augustus

New member
יעל, לא חייבים להביע דעה

גם כשאין דעה. הנושא של הר שפי נידון כאן מעל ומעבר בעבר, הפורום הזה קיים כבר זמן רב והיו בו הרבה דיונים שאת חלקם פספסת
 

chy

New member
מדע בידיוני

ראש הממשלה נורה ונרצח, המתנקשת מאותרת באופ מיידי ע"י המשטרה. בחקירת המשטרה עולה כי הצעירה,נערה צעירה משכונת מצוקה,ופעילה בקבוצת נוער אנרכיסטית. עוד עולה כי הנערה הייתה מעורבת רומנטית עם צעיר,גם הוא אנרכיסט, בחור "בני טובים" מרמת השרון. הצעיר והצעירה ניהלו ביניהם הרבה שיחות על המצב,הצעיר תמך אדיאולוגית בחיסול ראש הממשלה. הצעיר גם ידע על כוונותיה לממש רעיון זה-להוציאו לפועל. היועץ המשפטי לממשלה בעצה אחת עם שר המשפטים החליטו לא להגיש תביעה נגד הצעיר- מחוסר עניין לציבור. בארץ כמה צעקה גדולה ארגוני הנשים טענו כי זו החלטה שוביניסטית של היועץ המשפטי ושר המשפטים. טענו עוד כי הנערה הושפעה מהצעיר שהיה דמות דומיננטית עבורה בשל הרקע המשפחתי שלו,והעבר הרומנטי ביניהם. הצעיר היה מושא הערצה של הנערה-וגורם מרכזי בגיבוש תפיסתה האדיאולגית.היה פה מידה מסוימת אפילו של ניצול בקשר,כאשר הנערה היתה למעשה זקוקה נואשות לתשומת לב-וזו הושגה על-ידה ע"י ביצוע הפשע. הפשע היה גם תולדה של דינמיקה של קשר,תלות וניצול. נשמעו גם קולות מעיירות הפיתוח-למה מענישים רק נערה ממוצא מזרחי-וב"בן הטובים " לא נוגעים.
 
למעלה