המעביד שלי מאיים לבטל את הצ'ק של המשכורת.

dobhy46

New member
לגלעד והחברים

כמי שעבד באבטחה כמעט כל חייו משנת 1979 וכל החברות שעברתי חוץ מחברה אחת אבל ממש רק אחת ,כולם מנצלות את העובדים ומוצצות את טיפת דמם האחרונים. עם כל העבודות המיוחדות וגם (ביקור אנואר סאדת) עוד בתחום השירות הצבאי , אף פעם לא יצא לי לקבל שכר המגיע, כפי שהובטח תמיד גנבו לנו מהשכר נסיעות אף פעם לא שולמו אפילו ששלחו אותי לעבוד בקרית שמונה. ואם כבר בעבודת בילוש נתפס עובד שגנב מעבודתו ואפילו על כך לא קיבלתי בונוס .
 
EmGee . אהלן אחי כנס.

מה מצב? תודה על תגובתך. תבין אחי היתי חולה והוא לקח ממני את הציוד בגלל שלא יכולתי לעבוד. אמרתי לו סבבה אתה מפטר אותי תתן לי מכתב שאני אמשיך הלאה. אמר לי "ממני לא תקבל כלום תעשה מה שבא לך" אחרי שבוע החזיר לי את הציוד. ואמר לי "יש לך מזל בשום חברה לא עושים את זה " התעצבני מאוד שכן היתי חולה שבוע ימים. אחרי חודש וחצי שילמו לי רק יום אחד מחלה. מתוך שבוע ימים. אחי שלא לדבר על מה שאתה נותן מעצמך משתדל מאוד מראה נוכחות עובד במרץ. אבל הניצול זו ממש חוצפה לשמה.שכל חודש חסר לך כסף./ או כל הורדות מוזרות. אני זקוק לעבודה דחוף. ואני מקווה ששבוע הבא ב"ה אני אמצא משהו אחר. ואחזיר לו את הציוד. ואז אני אכנס בהם חזק על כל מה שהם עשו לי. ישנם עובדים אחרים שלא מודעים לחומרת המצב. קל למשל אחי טיול של 3 ימים. בסיום הטיול היתי אמור לנסוע במקום הביתה. לנסוע עד ירושלים והורדות ואז לחזור הביתה. ב23-00 בלילה באוטבוס נסיעה פרטית. "אתה תעלה איתם ותחזור משם באוטבוס. אתה מבין כמה זה קשה ומתסכל וזה כבר אחרי שעות העבודה שלי שלא נתנו לי שקל על כך. אני מקווה שזה יהיה הסוף והענין הזה יגיע לבה"ד ותביעה ע"מ שילמדו לר לנצל עובדים. תודה לך.
 

EmGee

New member
אני מבין אותך לגמרי

אני גם מאבטח טיולים. אמנם המצב שלי לא גרוע כמו שלך, אבל יש כמה נקודות שיוויון. אם תוכל תרשום את החברה שמעסיקה אותה כדי שאנשים ידעו להתרחק מהם.
 

SimsY

New member
הוא לא יכול לעשות את זה!!

זה כסף שמגיע לך על פי חוק בגלל שעבדת עליו - אם הוא רוצה הוא יכול לפטר אותך אבל הוא לא יכול למנוע ממך כסף שנתת עבורו שירות זה דבר אחד דבר שני - זה לא ניצול ממש לא ניצול - זה עבדות!
 
כאן אשתו אני עובדת כחשבת שכר אצל חשב שמטפל

בדיוק בזכויות עובדים , זו העבודה שלנו - ותדעו שענף השמירה והאבטחה הוא הענף הכי מנוצל בארץ , עם יש לך תלושים מסודרים עם דוחו"ת נוכחות ואתה מעוניין לקבל את כספך בגיסוי עו"ד אם צריך כחוק ובצורה מקצועית פנה אלי במסר ואוכל לעזור לך בהקדם . אנחנו עובדים עם עובדים מכל הארץ והגענו לתוצאות מאוד יפות בנושא דיני עבודה - תיקים של עובדים שעבדו בקושי שנה הניבו הפרשי שכר ותנאים סוציאליים להם היה זכאי העובד בסכומים של אלפי עד עשרות אלפי שקלים לטובת העובד . אל תשתקו יש חוק במדינה ובית דין לעבודה אוכף אותו . כואב הלב לראות את ניצול העובדים ובעיקר השומרים והמאבטים
בכל מקרה אסור לו להכריח אותך לעבוד בניגוד לחוק שעות עבודה ומנוחה - יש הסכמים קיבוציים לשמירה ואם המעביד שלך לא עומד בהסכמים האלה יש לך הרבה מאוד מה לעשות - אל תוותר
 
נטלי של 3 מלאכים שלום לך.

ראשית תודה על תגובתך. אני נראה לי השבוע אני מסיים איתם והולך לתבוע אותם על הכל. אני אשמח להעזר בך בכל הקשור לתביעה נגדו או יעוץ בענין. אני יארגן את כל הניירת ואת כל הסיכומים ואפנה אלייך במסר. תודה לך על הכל.
 
מעולה ../images/Emo70.gif

אל תתפטר עדיין - תכתוב לי מסר בבוקר ותתקשר אלינו למשרד להתייעץ עם הבוס שלי (ללא תשלום כמובן) ותראה מה הוא אומר איך ומה לעשות שאתה תצא בסופו של דבר הכי בסדר בהצלחה
 

EmGee

New member
רציתי לשאול כמה שאלות:

אם זה חוקי לקנוס עובדים. אם יש שכר מינימום לעבודה שהיא לפי מספר ימים ולא לפי שעה, פרמטר שיוכל להתאים עצמו לאבטחת טיולים. במידה ותובעים את החברה, כמה זמן לוקח כל העסק האם זה חוקי להפריש 3% מהמשכורת על ביטוח משפטי
 
אני לא יכולה לענות ככה

תכתוב לי פרטים במסר ואוכל לענות לך ספציפית - בבוקר כשאהיה בעבודה ליד הבוס ואוכל לתת לך תשובות קונקרטיות ונכונות ביותר הכי חשוב שיהיו לכם תלושים ודוחות נוכחות מסודרים - אם חתמתם על משהו תמיד תדרשו צילום וכמה שיותר תיעוד יעזור לכם שמחה לעזור כמה שאפשר
 
תן לי לנחש:

אתה עובד במרכז לרפואת חרום מפ"ת. אז קודם כל, לא חוקי לקנוס עובדים אלא אם ההסכם הקיבוצי או צו הרחבה מאפשר זאת- וצו ההרחבה של ענף השמירה לא מאפשר. שכר גלובאלי אינו חוקי בכלל, אלא במשרת אמון או משרה בה לא ניתן לפקח על שעת העבודה של העובד. כמה זמן לוקח כל העסק? התחלתי תביעה לפני שנה, עוד לא ראיתי את בית המשפט מבפנים.
 

EmGee

New member
אני עובד באבטחת טיולים

בעבודה הזאת באמת קצת מסובך לעקוב אחרי שעות עבודה...
 
זה פשוט מאד:

צריך רק לרצות לעקוב. מה אתה צריך לעשות כדי להוציא מהבוס את הכסף שלך? לרשום שעת התייצבות, השעה בה שוחררת, בטיול של מספר ימים גם לרשום באיזה שעה הגעת לאכסניה ובאיזה שעה ביית צריך להגיע לאוטובוס בבוקר, וכמובן גם כל שעת שמירה בלילה. פנקס פשוט יספיק. מה הבוס צריך לעשות כדי לעקוב אחרי שעות העבודה של העובדים? לצייד אותם בפנקס עם עמודה לכל פרט שהזכרתי- ומקום להחתים את המורה או האחראי על הטיול. נכון פשוט, אם רוצים?
 

EmGee

New member
כן אבל למה שהבוס יאמין לי שהשעות שרשמתי

הן השעות תאכלס? הוא לא נמצא /ם כדי לאמת את זה.
 
הבוס יאמין

אם הוא יקבע נוהל לפיו אתה מחתים מורה או אחראי טיול על השעות שעבדת בכל טיול. זה מה שעושים למשל בחלק מחברות האוטובוסים. הוא כמובן לא יקבע נוהל כזה, מפני שיעלה לו הרבה כסף לשלם לך לפי שעות. בית משפט יאמין מפני שהבוס שלך לא יוכל להציג שום רישום אחר, ומשום שתוכל לטעון שהבוס בכוונה תחילה לא קבע שום נוהל לרישום כזה כדי להמנע מלשלם לך את המגיע לך כחוק.
 

merec

New member
שלום לכולם

אני כותבת בשם אחי ,הוא עבר לפחות 10 חברות אבטחה עד שלפני 4 שנים הגיע לחברה הנוכחית שהוא עובד בה. כמאבטח מעון ,ובנוסף מאבטח כדורגל ומועדונים .ולעומת החברות הקודמות שפיטרו אותו אחרי 10 חודשים ולא שילמו בזמן ואפילו גנבו ממנו כסף, והתיחסו אליו בצורה מגעילה כאילו הוא איזה כלב שלהם, החברה הזאת כל כך הולכים לקראתו משלמים בזמן ואפילו פעם אחת כשהייתה לו טעות במשכורת הם היו כל כך בסדר וישר שילמו לו את ההפרש ,וזה קרה פעם אחת המשכורות תמיד בזמן וכמו שצריך אפילו נסיעות הוא מקבל.כשהם נוסעים לאבטחת כדורגל הם מקבלים אוכל,ואם הוא צריך להגיע למקומות מרוחקים דואגים לו להסעה, אחי כרגע בעבודה ביקשתי את רשותו כדי לכתוב כאן. למי שרוצה לדעת איזו חברה יכול לפנות במסרים,ואם מנהל הפורום ירשה לי אכתוב כאן את שם החברה.
 

dobhy46

New member
מירי היקרה !

נכון יש חברות ויש חברות . אם תסתכלי בכף ידך כל האצבעות שוות?. אז אחיך הגיע לאחת טובה . עבדתי פעם בחברה שהיום כבר לא קיימת אך כאשר היה הבעלים שלה הראשון ז"ל היו לי תנאים הלוואי היום היה לי כך
 
תודה לכולם על התגובות והמסרים.

ראשית כל תודה רבה לכולם. מי ששלח לי מסרים והגיב פה. אני מארגן עוד כמה חברים שעובדים בחברה הזאת ויחד נכתוב פה הכל. שיא החוצפה שכ"כ מעצבן אותי זה השעות נוספות שהוא לא משלם. מעל 8 שעות אפילו אם תעבוד 12 שעות ביום זה שכר של 200 שקל (כולל בלילה) ושלא לדבר על ימי מחלה שהם לא משלמים"זה מה שמגיע לך תעשה חישוב" מי שרוצה לקרוא על צו ההרחבה לשעות נוספות מוזמן להכנס ללינק ולקרוא. אני חושב אוטוטו לעזוב את החברה. רק שאני לחוץ לעבודה וחייב למצוא משהו אחר. כמובן לא באבטחה כי שם תמיד דופקים אותך תרתע משמע. התסכול הכאב הפנימי שאתה עובד כמו חמור נותן את כל הנשמה. ובסוף גונבים ממך. שלא לדבר אפילו על נסיעות. שלא שילמו לי. רק אחרי חודשים נתנו לי 100 שקל במקום 200. מה טענו? "זה מה שמגיע לך" כל יום שאני עובד רשום אצלי. מתוך 7 ימי מחלה קיבלתי יום אחד. אחרי חודש וחצי. לפני חודש נתנו לי 90 שקל לנסיעות. והורידו לי את זה בשכר. ועוד כמה הורדות שאיני יודע מאיפה הם. לנסוע כל חודש באוטבוס לקחת את הצ'ק. במקום שהם ישלחו או יביאו לי "אני מצטער אנו לא חברת שליחויות" אתה חייב לעמוד בלחץ. 4 בבוקר יש טיולים של הצופים. אתה ער עד 11 בלילה על הרגלים כמו חמור. נותן הכל מעצמך. ואוכל ארוחת ערב ב9 בלילה. יצאתי לטיול עם חבר לפני חודשים בערך. לא סיפקו לנו כלכלה. חייגנו למעביד מה אמר לנו?" היתם מביאים אוכל מהבית תחכו תגיעו לאכסניה תאכלו" עכשיו המעביד אמר לי "אם אתה לחא תעבוד בסוף שבוע אתה גמרת אצלי"לוחצים עלייך לעבוד למרות שאתה לא יכול. כי יש סידורים או ענינים אישים. "אני אומר לך שאתה עובד השבוע" במילים הללו. פשוט נמאס לייי בחיי אין לי כוחות אין לי את הכוחות הללו. אני לא מפונק אין לי בעיה לעבוד בכל עבודה. אבל ריבונו של עולם קצת כבוד יחס מילה טובה משהו. אפילו את זה לא ראיתי מהם. אני אצטרף את מי שרוצה מהבחרה שעובד שם. בקשר לשם של החברה הערב אני וחבר שלי נכנס לפה וניתן לכם את כל הפרטים. ומשהו אחרון אל תיהיו פראיירים תעמדו על שלכם. תדרשו את כל הזכויות שלכם. במיוחד מעל 8 שעות עבודה. אל תפחדו מהחוזה זה סתם חארטה. הכל שם פיקטיבי. זה בא במטרה "להגן" על המעביד. והוא יודע טוב מה הזכויות שלכם אבל הוא מורח הכל מתחת לשטיח. תשמרו על עצמכם ותודה לכולם על העידוד אני אכתוב בערב שוב. ואדווח מה חדש. תודה מכל הלב.טוב שיש אותכם לשפוך את הלב.
 
למעלה