המסע לאוסטרליה

הגיחה לניו-זילנד

אחרי יומיים באוסטרליה הודיעה לי הנסיכה שאם הגעתי עד לאוסטרליה אני פשוט חייבת להגיע גם לניוזילנד. מי אני שאתווכח?
ניוזילנד גן עדן עלי אדמות. ארץ אגמי "המראה".
 

noati

New member
../images/Emo99.gif

וואווווווווו איזה תמונות מ ד ה י מ ו ת איזה נופים משגעים ועוד להתעורר מולכם כל בוקר תגידי מי ומה צריך יותר מזה אה? לא מצליחה להבין איך בנופים כאלה תפסו אותך על ספידיניג
<אותי היו מורידים מהכביש על נסיעה איטית מדי:)> לאן טסת השוטר לא היספיק לך הייתי צריכה גם את הברמן?
תענוג את פשוט תענוג
 

סו

New member
הממ...

איזה תענוג מאוד מקווה שהספקת את kiakora באי הדרומי
 

נ י ש

New member
ססססאמאמאמק

מה זה כל יומני המסע האלה? למה רק לי אין יומן מסע? ברוכה השבה
אני אקרא אקר קך....
 

מיקו 42

New member
המעניין הוא

שלאחרונה יש הגירה מאד גדולה של ישראלים לאוסטרליה וניו זילנד אבל זה מתבצע בשקט גמור..ואורך הרבה זמן כ-16 חודש רק לידיעה שבוע טוב ונפלא
 

שחR

New member
חחחה הסיפורים והחוויות

נראה לי ה-סיפור זה היכולת שלך לעשות את מה שמזמן רצית לעצמך ומסביב הנורמות היו שזה לא מה שאישה כמוך עושה. והנה התוצאה, הנאה צרופה שלך ושלנו. מפרגן לך מתוקה. עכשיו תתחילי לתכנן את הטיול הבא גברת שירלי וולטנין טוב שנסעת וטוב שחזרת. שלך, שחR
 

giulietta

New member
חחחחחחחחחחחחחחח../images/Emo6.gif

גדולההההה לקרוא אותך זו דרך נפלאה להתחיל שבוע חדש, מצחיקולית שכמותך
 
אחותי הגדולה.....

טוב ששבת לכוחותינו, טוב שאני מעודכנת לפני. אפילו שכתבת מהעתיד, אצלי זה כבר מהעבר. מה זה חשוב העיקר שאת בבית
 
בובה...

אני גאה בך!!!! ככה לוקחים אחריות על החיים.. ועל הרצונות הכי אמיתיים. ['סאחתק... מסתבר שאני יכולה ללמוד ממך דבר או שניים.... ותדעי לך שזה מה זה מבאס אותי חחחחחחח]
 
למעלה