המסע לאוסטרליה

המסע לאוסטרליה

פרק ראשון ובו יסופר על ההחלטה. יש אנשים שמתכננים את הטיולים שלהם מראש. במיוחד נסיעה לאוסטרליה. פגשתי בטיול הזה אנשים שישבנו ב"חברה הגיאוגרפית" ותכננו במשך שלושה חודשים(!!!) טיול של שלושה שבועות. אנשים רצינים ללא ספיק!! אבל מ'לעשות שאני לא רצינית?..
הנסיכה שלי לפני חצי שנה החליטה שהיא הולכת לתור עולם. התכנון המקורי היה שאחרי חצי שנה היא חוזרת לארץ. תכנונים לחוד- ביצועים לחוד. לפני תום התקופה הודיעה לי הנסיכה שהמסע מוצא חן בעיניה והיא לא מתכוונת לחזור, היא ממשיכה את הטיול לכוון המזרח. נתתי לה את ברכת הדרך. מה יש לה למהר? לימודים-עבודה-קריירה-חתונה-ילדים-משכנתא, לא יברחו. סעי מתוקה שלי, תמשיכי בטיול בכיף. אבל הלב ראבק.. הלב מתגעגע... זה קרה בארוחת צהרים כשישבתי מול חברה שלי ואחותי כשאמרתי שאני מתה לנסוע לבקר את הנסיכה שלי אבל אני לא יכולה. אחותי המלעונה אמרה- "יש לי אחות שאומרת (אין לה אחות אחרת מלבדי) שאי דבר כזה לא יכולה. יש לא רוצה" התנפלתי עליה בחמת זעם "תגידי את נורמאלית?? מה לא רוצה?? את יודעת שיש לי התחייבות לליל-הסדר" ההיא, לא מתרגשת מהפסיכיות של אחותה עונה בשלווה - "אבא שלך היה אומר אחותי, שלוש דקות של אי נעימות ותעשי מה שאת רוצה" כמעט אכלתי אותה מרב כעס "איזה שטויות את מדברת!! זה לא פשוט בכלל!! מה את חושבת שאני לא רוצה???" כעסתי עליה. אחותי הגדולה יודעת איך מתנהגים עם אחותה הקטנה, לא ענתה יותר ואני שתקתי. מאותה שניה, כבר "לא הייתי" בארוחת הצהרים המחשבות עפו קדימה. בדרך מהמסעדה הביתה כבר התקשרתי בנייד למותק והודעתי לו שיש לנו שיחה נורא חשובה ודחופה כי אני מתה מגעגועים לילדה
לא אלאה אתכם בפרטים נדושים איך הצלחתי להסיר מעלי את ההתחייבות לליל הסדר.
לא אטריח אתכם בסחיטות הרגשיות מצד המשפחה הקרובה (אמא שלי במבט נדהם: איך אישה נשואה עוזבת הכל ונוסעת בפסח לחו"ל?) ובטח לא אספר לכם על האיומים ממקום העבודה על החופשה של השבועים שאני לוקחת (את בטוחה שאת רוצה להשאר בתפקיד שלך??) (תרגעו אני עדיין באותו תפקיד)
כשמחליטים ורוצים – אפשר. אני החלטתי - ועשיתי. היום, אחרי טיול מופלא ומדהים. טיול של חלומות. טיול של שלושה שבועות, אני יכולה להגיד שאם אני עשיתי את זה, השמיים הם הגבול. ועכשיו- לקוריוזים המצחיקים של הטיול.
מיד!!
 
פעם ראשונה שלי עם שוטר אוסטרלי ../images/Emo3.gif

אוסטרליה, אלוהים חנן אותה במרחבים בלתי נגמרים. לא התקמצן בכלל כשחילק להם אדמה. הבעיה היחידה עם הגודל שהפריעה לי
זה המרחקים שצריך לנסוע אליהם ממקום למקום. סיטואציה ראשונה: תשע בערב. חושך מצרים מסביב, אוטוסטרדה רחבה ורק מכונית אחת עפה עפה עפה לה מהר מהר כדי להספיק עוד ארבעים ק"מ אחרונים לפני העירה הקרובה ביותר למלבורן. בתוך האוטו מצב רוח פנטסטי. צחוקים, סיפורים, שלא לדבר על הממתקים שעפים מהמושב הקדמי לאחורי, כי אי אפשר בלי ממתקים בטיול שכזה. (טיול שנתי לא??)
אני נוהגת לי בעלטה מוחלטת כשלפתע אני רואה במראה שמאחורי מכונית עם אורות בצבע אדום וכחול מהבהבות. אחרי כמה דקות אני אומרת לבנות- בנות, יש מאחורי אוטו עם נורות מהבהבות אתן חושבות שזה קשור אלינו?
ההן מאחור מתחילות לצרוח מפגרת!! תעצרי!! בטח שזה קשור אלינו – זו משטרה!! <וואלה? לא שמתי לב>
עצרתי את האוטו, פתחתי החלון שוטר אוסטרלי <נאה למדי חייבת לציין> במבט יורה זעם שואל – there is any special reson u r speeding on this road? אני שותקת. מה יש לי להגיד? ההוא ממשיך – "את יודעת שנהגת במהירות של 134 קמ"ש?? <מה אתה אומר?? כבר הייתי ב-160 אבל אתה לא יודע על זה!!>
אני- "לא יכול להיות!!" הוא-(עדיין כועס ) – רישיונות בבקשה. אני מוציאה את הרישיון , השוטר מסתכל ואומר לי -מה זה?? -זה רישיון מישראל. -לא מכיר דבר כזה אני-בחיוך סבלני אומרת לו –בוא אסביר לך..זה השם שלי..ז ה מספר התעודת זהות שלי.. ההוא מסתכל עלי, מסתכל על הרישיון, אומר - -בואי אלי לאוטו. קפצתי על המציאה, יצאתי עם חיוך מהרכב. (:) הסביר לי את חומרת המצב, כמה שאני לא בסדר והוא נותן לי קנס של 200 דולר,<בסדר!!!בארץ אני לא משלמת דוחות אתה רוצה שבאוסטרליה אשלם??> ואז מגיע השוס -גברת,אני שולל לך את הרישיון. -סליחה???? -כן. נהגת מעל המהירות ואני שולל לך את הרישיון. -חמוד שלי, תקשיב טוב, אני היחידה שמורשת לנהוג על הרכב הזה, אני תיירת, נראה לך שאתה יכול לשלול לי את הרישיון? ההוא מסתכל עלי מהורהר משו ושואל- -עד מתי את באוסטרליה? אני: עוד שבועיים הוא: אוקי. אני שולל לך את הרישיון מעוד שבועיים לחודש. אסור לך לנהוג מאמצע מאי באזור ויקטוריה באוסטרליה. אני בטוחה שהשעה עשתה את שלה, ואני לא שומעת טוב. הרי בעוד שבועיים לא אהיה באוסטרליה. בחיוך מאוזן לאוזן אומרת לו – אתה מוכן לחזור על מה שאמרת?? ההוא חוזר על הדברים, מאשר לי אותם ועוד אומר -דונג וורי, זה רק לעוד שבועיים!! אני לא וורי מותק, אתה צריך להיות וורי
אחרי שהחזיר לי את הרישיונות , שאלתי אותו אם בעיר הסמוכה יש בתי קפה פתוחים בשעות כאלה. תמיד טוב לשמור קשרים עם שוטרים אוסטרלים
אף פעם אי אפשר לדעת מתי תתקלי בהם בפעם השניה. אז עוד לא ידעתי אבל היא הגיעה מוקדם משחשבתי.
ההמשך יבוא
 

ד ו ר י ן

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אמרתי לך כבר מה אומרים על בחורות שנוהגות כמוך ?
<אותי בטח כבר לא יתפסו על מהירות באוסטרליה - הרגע הפכתי להיות ז"ל וירטואלית
>
 
פעם שניה שלי עם שוטרים ../images/Emo11.gif

בוקר, שמים כחולים, שמש נפלאה בשמים, והרביעיה שוב דוהרת בכבישים. הפעם הדרך בחזרה לסידני. יותר נזהרות כי זכר השוטר עדיין עימנו, אבל הפיתוי גדול. (:) האוסטרלים עם מסודר. בנו להם מערכת כבישים, רחבים, ישרים, פתוחים. אין להם הרים וגבעות, סיבובים כמעט לא קיימים, כביש- רק תשימו את הרגל על הגז ותסעו. אנשים מסודרים באוטסרליה. כביש שני מסלולים, ההוראה היא לנהוג בצד שמאל. כל האנשים נוסעים בצד שמאל. טור של מכוניות בצד שמאל, בקושי מכונית או שניים בימין. מכונית יוצא לעקיפה, חוזרת למסלול. לא כמו אצלנו התנחלות קבועה על שני מסלולים. אנשים מסודרים. מה שאומרים להם עושים. <חוץ מאלה שבאים מישראל כמובן>
מכיון שהמסלול העקיפה רוב הזמן פנוי, והאוסטרלים אנשים שהזמן לא דוחק להם, נוסעים בנחת , מכונית אחת קטנה שוב עפה לה מהר-מהר בצד ימין של הכביש. הפעם הנהגת קצת יותר משתדלת , אבל מסתבר שלא השתדלה מספיק.
שלוש דקות ושוב אורות כחולים ואדומים מאחוריה הפעם השוטר היה בלונדיני. צוחקת הנסיכה מאחור -הופה אמא! איזו הצלחה יש לך את עם שוטרים!! באדישות מה אני אומרת -תביאו את הארנק, אנחנו מכירות כבר ת'ריטואל. בנקודה הזו מתחילה צחוקיאדה באוטו. השוטר עוד לפני שפתחתי ת'חלון אומר לי -גברת, תפסנו אותך על מהירות של 134 קמ"ש. <תגידו, מה יש לכם אתם שם באוסטרליה? המד מהירות תקוע לכם על ה-134? >
הבנות בשלב הזה כבר עוברות את שלב הבושה וגועות מצחוק השוטר לא מבין מה קורה אומר לי – בואי אלי לרכב! שוב אני עם חיוך יוצאת מהרכב
אותו סיפור בדיוק. הסברים על הרישיון הישראלי, נו-נו-נו ודו"ח. שוב מאתיים דולר אבל הפעם בלי שלילה. יופי מותק! אתה חמוד! לפחות אתה לא שללת לי ת'רשיון! :) לוקחת ת'דו"ח , שולחת לו נשיקה באויר, מזמינה אותו גם לקפה בעיירה הסמוכה <תחלום!! הפעם זה ארבעים ושלוש קילומטר מאיפה שתפסת אותי וידעתי שלא תסכים!!>
נפרדים לשלום עם נפנופי ידיים. נכנסת שוב לרכב מוצאת את הבנות על סף עילפון מרב צחוק , כשהנסיכה מנפנפת במצלמה בה הנציחה אותי מנהלת דו שיח עם השוטר, כדי שיאמינו לה בארץ. <יאמינו??? עד היום הדוחו"ת מככבים באלבום!!>
 
פעם שלישית ואחרונה!! נשבעת!! ../images/Emo6.gif

עליה נספר במהירות כי לא נעים
כביש, מכונית עפה, מחריבה מנמנמת, חברה נוהגת פתאום שאגה -חירבה! תפס אותי שוטר! אני- מי?מה? איפה? מה הוא אמר לך? היא-הוא עוד לא אמר, הוא רק עצר אותי,הנה הוא בא.. הפעם, שוטר מבוגר מתקרב למכונית שולח מחברת דוחות מהכיס. הנסיכה מאחור מהמהמת בשקט - אמממ, באיזור הזה יש להם דפים בצבע אחר..
מנקודה זו כבר היה קשה להשתלט עלינו. פרצי הצחוק שיצאו מאיתנו, געיות הצחוק מאחור, אני - נושכת עם השינים בחוזקה את האצבע כדי לא לשאוג מצחוק לשוטר מול הפרצוץ. חברה שלי דוחפת לפה שוקולד כי אם תהיה עסוקה באכילה אולי לא תצחק בפה מלא לשוטר בפרצוף. <לא עזר!! נשבעת לא עזר!!> מה הסיכויים שיתפסו אותך על מהירות בארצות אחרות אה?? פעם?? בסדר. פעמיים?? ניחא! אבל שלוש??? רק לי זה יכול לקרות
איך אמרה הנסיכה לחברה שלי? קינאת באמא מה? לא יכולת שיהיה לה משהו שלך לא. אז במקום שלוש אפס עכשיו אתן בתוצאה של שתיים אחד (:) השוטר שלא הזמינו אותו לקפה הפעם, <כנראה בגלל זה הוא כעס> הודיע לנו שאם לא נשלם את הקנס, ונחזור לאוסטרליה תוך שלוש שנים – יאסרו אותנו!!
<אמא'להה!! איזה פחד!!> בסדר מותק! ה-ב-נו!! לא נחזור!! בלי טובות!! <נסיכה את שומעת? בלי נסיעות חוזרות לאוסטרליה! יש גבול!!>
עד כאן מעללי מפגישות עם לובשי המדים באוסטרליה. סומכת עליכם שלא תגלו להם מי עומדת מאחורי הדוחות.
 

נעמי 1

New member
../images/Emo6.gif

ידעתי שאת מחריבה... אבל לא ידעתי שאת כזאת מטורפת בכבישים. נראה לי שהפעם הבאה לאוסטרליה תהיה בשחייה
 
בובה... אני לא רוצה להחריב לך אבל..

[אני דווקא כן רוצה חחחחח] חשבת על זה שפעם... ממש רק פעם... יהיו לך איזה ילד או ילדה או בעל באוסטרליה... ותתגעגעי.. ותיסעי... והם שם כבר יטפלו בך??? הא?? הא??
 

מיקו 42

New member
הנופים מדהימים..

והמפלים....לרוחב המים נופלים? ככה זה בכדור הדרומי? WOOOOOOOW שבת נפלאה
 

aphanisis

New member
חחחחחחחחחחח קראתי אותך בשקיקה

ברוכים השבים חירבה................. את בטוחה שלא יזדמן לך להגיע לאוסטרליה בשלוש השנים הבאות????????. כי אני עוד חייבת באיטליה כספים מלפני מממממממממממממ 9 שנים!!
 
למעלה