הממשק מה זה דפוק ולא נוח...

הממשק מה זה דפוק ולא נוח...

כשאני רוצה לעבור מחדר אחד לשני... הקול של החדר הראשון לא מתנתק.. ואני ממשיך לשמוע אותו שוב ושוב... אני יכול לעבור כמה חדרים והסאונד של כל אחד מהם יישאר איתי ואני חייב לסגור את כל הדפדפנים כדי להשתיק אותו... זה רק אצלי ? או שכולם סובלים מאותה בעיה?????
 
זוהי סוגיה

שממשיכה לעלות ע"י גולשים. הנושא הועבר לצוות המתכנתים שלנו אשר מטפלים בנושא. לטיפול טוב וממוקד יותר, אני צריכה שתצייני את מערכת ההפעלה שלך (במדוייק Hand edition/XP) ואת סוג הדפדפן (בדיוק... למשל 6.02 וכד')
 

Altryne

New member
אצלי אין ת'בעיה הזאת

אני על WINDOWS XP וMYIE2 שזה פועל על אינטרנת EXPLORER 6
 

סנגוקו

New member
]פם

אצל כולם
 

F00D Is G00D

New member
זה לא אצל כולם ../images/Emo36.gif

אצלי למשל אין את הבעיה. מערכת הפעלה XP RPO ENG איכספלורר 6.0.2600.0000 הנהלה חשוב שתאספו מידע זה גם מגולשים שאינם סובלים מהביעה מכדי לקבל אינדיקציה מדויקת!
 

kfiros28

New member
סובל מבעיות קשות !!!

שלום ... אם כבר מדברים כן הממשק הזה חרה ... כן הוא מתנתק כל פעם ונותן הוראת שגיאה - וכן זה קורא לרוב באקס פי של אירופה ... לפעמים אני צריך לאתחל את המחשב שכל זה יפסק ... מה יהיה ??? ואני כבר לא מדבר על מסך ה3 סנטים והווליום שאפשר רק לנתק או להחזיר בלי אפשרות להנמיך ... שזה משהו טריוויאלי ... וכמובן שקופית החסות של העומס יתר על החדר וכבר שלושה שבועות שיש לכם רק תלונות ועדיין ... כלום ... כנראה יש דברים יותר חשובים מלתכנת מחדש גירסה יותר מוצלחת של הבלוג שלא ניראית כמו גירסת דוס של המאה שעברה ... אתם שמים לב שזה משהו חוזר... דרא"ג אם יש משהו מעצבן זה הפירסומות שנמרחות על כל המסך פתאום ומאלצות לסגור אותם הצד באיזה איקס שלא תמיד ברור איפה הוא ולפעמים גם מצורף אליהם סאונד - פשוט זוועה !!! מילא פירסומות מרצדות בכל מקום וקופצות כל הזמן - אבל זה פשוט השיא ...
 

F00D Is G00D

New member
אני לא ארד לרמה שלך

שתלמד לנסח את עצמך בצורה רצינית ובוגרת. וכשתלמד לתקן את סגיעות הקתיב שלכ... תחזור אלינו!
 

eYaL

New member
אולי גרסאת פלאש לא עדכנית..

מי שסובל מהבעיה, מוזמן לגשת לעמוד הקישורים שלנו, ותהקין את פלאש7. בהצלחה!
 

פירגיהו

New member
אצלי ותר גרוע

גם אחרי סגירת את כל הדפדפנים הסאונד של הראשון ממשיך להדהד.... מה לעשות???????????
 
למעלה