המלצות ל-NBA

יופי שאתה אומר עכשיו!!! כנס!

י'טמבל במשחק הראשון בדאלאס נגמר 25 הפרש לדאלאס!!! אז מה אתה מזיין את השכל! אידיוט. וגם, למה לא אמרת לפני... (אתה מהמועצה?)!
 
לא נורא...האן בי קשה לתפיסה...

פעם תופסים ופעם לא אני דווקא חשבתי שדאלאס תנצח אבל בהפרש קטן.. העיקר שתמשיך להמליץ..כי יש כאלה שבאמת מסתכלים מה אתה רושם ולא סתם אחרי התוצאות באים ואומרים חרא של טורים והכל..ופעם טועים ופעם צודקים! תמשיך להמליץ..ולא נורא אם לא תפסת
 
זה נכון. אני גם נסחפתי קצת. תכ'לס -

זה NBA, קשה לניחוש ויובל אחד המבינים הגדולים. תמשיך להמליץ, יובל !
 
תשמע, מבחינתי תפסת 0 מ-4, כי אתה

אמרת שבגלל שמילווקי תנצח יהיה אובר ושבגלל שדאלאס תביס אותם יהיה שם אנדר, כמו במשחק הקודם... וסבבה, מעכשיו גם אני אמליץ איתך, מה גם שאני בדר"כ מגיב להמלצות שלך...
 

DmX3

New member
אם דאלאס הייתה מנצחת אז

אז זה היה מעל 10 הפרש !!! ככה זה הקבוצה הזאת כנראה נקלעו ליום חלש
 

yuvalfra

New member
אני אשמח אם תמליץ גם...

ודרך אגב...אמרתי שכדאי לשלב דטרויט עם אנדר ומילווקי עם אובר כי אלה האופציות ההגיוניות...מה ההגיון? במשחק איטי שמתבסס על הגנות, התקפות ארוכות ואופי של קבוצה לדטרויט יש יתרון אז הסיכוי שלה לנצח גבוה יותר. במקרה של דאלאס-סקרמנטו כבר הסתמכתי על כך שדאלאס תעבור את ה-100 כמו בכל משחק בית וכך אם היא תנצח במעל ל-7 מרבית הסיכויים שסקרמנטו תשאר באיזור ה-95 ויהיה אנדר ואם סקרמנטו תעמוד בקצב אז המשחק ייגמר צמוד באיזור ה-105 ויהיה אובר. טעיתי, מה לעשות. ואיך אתה יכול להגיד שתפסתי 0 מ 4 ? אם מישהו ממליץ על מכבי ואנדר ויוצא מכבי ואובר, הוא לא תפס כלום ? מה ההגיון פה ? אמרתי מתחילה שאני הולך על נצחונות של מילווקי ודאלאס. האנדר אובר זה כבר הימור טהור של 50-50. לא ביססתי נצחונות של מילווקי ודאלאס על אנדר אובר, אלא להיפך.
 
חחחחחחח במקום להוכיח אותי אתה

עושה בדיוק ההיפך... זה מה שאני אומר, ביססת את האנדר אובר על סמך המשחקים וטעית במשחקים, כך שזה שבמקרה צדקת באנדר אובר לא צריך לזכות אותך ב"נק' זכות", כי התבססת על שני ניחושים ששגית בהם. אבל, עזוב את זה, אני רשמתי באשכול של דיאמאקס את מה שאני חושב להיום, למרות שהייתי נוגע רק באנדרים, אם הייתי יכול לשלוח... תרשום גם מה אתה אומר שיהיה היום.
 
למעלה