המלצה לרופא/ה בהריון עם תרופה אימונוסופרסיבית

המלצה לרופא/ה בהריון עם תרופה אימונוסופרסיבית

אשמח להמלצה... רצוי מאזור המרכז, רצוי מאוד מקופ"ח מכבי ואם אפשר גם שיהיה קשר להיי ריסק בליס איכילוב תודות וסופ"ש נעים
 

shoosh101

New member
היי

יש תרופות אימונוסופרסיביות שמותר לקחת בהריון, לדעתי את התשובות הכי טובות מקבלים דווקא מהמחלקה הטרטולוגית (יש בהדסה ויש באסה"ר, אפשר להתייעץ איתם טלפונית) ולא מהרופאים, מאחר והמחלקה הטרטולוגית מעודכנת בכל המחקרים הכי עדכניים (יש תרופות שפעם חשבו שאסור בהריון, ואחרי מחקרים גילו שאין השפעה משמעותית על העובר ועל תקינות ההריון). יש במכבי כמה וכמה רופאי היי-ריסק טובים (לא מכירה מי מהם שעובד באיכילוב דווקא), במרכזי בריאות האשה השונים. אם תכווני איפה עדיף לך (באזור המרכז יש כמה מרכזי בריאות האשה) אני בטוחה שיהיו המלצות. אני אישית מטופלת אצל ד"ר דורון קרייזר (עובד גם ברעננה וגם בראשל"צ) ומאוד מרוצה.
 
יעוץ טרטולוגי קיבלתי ממשרד הבריאות בירושלים

יעוץ טרום הריון קיבלתי במרפאת היי-ריסק באיכילוב. ד"ר אלי רימון. אני מחפשת רופא נשים של מכבי שיודע ומכיר מתוך ניסיון קליני שלו עם מטופלות אחרות. רופאי היי ריסק יש עם ידע קליני ו/או התמחויות שונות שלא בהכרח יהיו רלוונטים להריון הזה. עד כה עשיתי סבב גניקולוגים ולא נתקלתי בבעלי ניסיון מעשי בהריון על רקע מחלה אוטואמונית.
 

shoosh101

New member
כן, בהחלט קשה למצוא רופא עם נסיון כזה

גם אצלי יש מחלה אוטואימונית (לשמחתי מאוזנת בשנים האחרונות מה שאיפשר לי להפסיק לקחת תרופות אימונוסופרסיביות בתקופת ההריון), ושמתי לב שמי שידע לענות לי הכי טוב על שאלות בנוגע למחלה בזמן ההריון היה דווקא הרופא הרגיל שלי ולא רופא הנשים. פשוט הוא מטפל לאורך שנים באנשים עם המחלה הזאת, וביניהם כמובן שיש גם נשים בגיל הפוריות. אז דווקא הרופא הזה היה הכי מעודכן לגבי התרופות שמותר או אסור לקחת, לגבי סיבוכים אפשריים בזמן ההריון וכו'. רופא הנשים שלי שהוא מומחה היי-ריסק לא ממש מבין בזה (אבל לשמחתי המחלה נשארה רגועה גם בזמן ההריון כך שלא נזקקתי למומחיות בתחום). מכיוון שקשה למצוא רופא נשים שמבין במחלה שלך, אולי הכי חשוב זה להיות מטופלת אצל רופא נשים שיהיה מוכן לתקשורת פתוחה עם הרופא המטפל שלך, כך שבמידת הצורך הם יוכלו לדון יחד על הטיפול האופטימלי עבורך לתקופת ההריון.
 

פרימי1

New member
מכבי, אזור המרכז ואיכילוב

יש את ד"ר יסכה לנדסברג. מקבלת ברעננה במרפאה פרטית ובמרכז בריאות האישה וגם עובדת בהיי ריסק באיכילוב. נחמדה ומקצועית. ממש מומלצת
 
למעלה