המלצה למשחק

panterist

New member
המלצה למשחק

המשחק היחיד ששיחקתי בו הוא JEDI OUTCAST אני רוצה המלצה למשחק סטאר וורס והסגנון שאני מחפש הוא- הרבה לייטסייבר והרבה קרבות ג'דיי טובים, רצוי עם קשר מסוים לסרטים. אני מדגישש-- הרבה קרבות ג'דיי.. מה המשחק הכי טוב למטרה זאת ...?
 
כמובן...

משחק ההמשך שלו jedi academy אין ממש קשר לסרטים חוץ מזה שיש את לוק וצ'ואי ונראה לי עוד כמה דברים...
 
סליחה?!

אנחנו בפורום STAR WARSלא בפורום מישחקי מילחמת הכוחבים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

KingpinEX

New member
דבר ראשון אל תהרוס תדף

דבר שני זה פורום של מלחמת הכוכבים = STARWARS זה אומר כל מה שקשור עליו : משחקי מחשב, ספרים, קומיקסים, סרטים, סדרות וכו...
 

asix17

New member
קודם כל

1)יש לך טעות כותבים כוכבים חחחח 2)זה פורם מלחמת הכוכבים ומדברים פה על כל מה שקשור לזה אז תשתוק או שתקי
 

epitaph

New member
ויש גם את הגיבור מאאוטקאסט.

שגם היה במשחק לפני ההאאוטקאסט למעשה. משחק סבבה הרבה לייטסייברים וגם אפשרות באמצע להחליף לשני לייטסייברים וכאלה. Jedi Academy באמת המשחק המומלץ כאן.
 

panterist

New member
מן הסתם

אחרת לא היה קוראים לו ככה.... ואני אוהב את PANTERA האמת כבר פחות, וגם את מטאליקה.. זמנים השתנו : )
 
למעלה