המיליארדר ג'יימס פאקר מימן ליאיר נתניהו שהות במלון יוקרה

קירשנבאום8

Well-known member
המיליארדר ג'יימס פאקר מימן ליאיר נתניהו שהות במלון יוקרה

המיליארדר ג'יימס פאקר מימן ליאיר נתניהו שהות במלון יוקרה בעצרת האו"ם בניו יורק.
לפי הפרסום בחדשות 10, בין ההטבות שנתן המיליארדר האוסטרלי לבנו של רה"מ נכללו גם טיסות פרטיות וחופשות. שרה נתניהו קיבלה מפאקר 10 כרטיסים להופעה של מריה קארי. נתניהו: "יאיר הוא אזרח פרטי"....
ההטבות שנתן המיליארדר האוסטרלי ג'יימס פאקר ליאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, לא נעצרו באירוח בדירת היוקרה שלו בתל אביב. על פי הפרסום של רביב דרוקר בחדשות 10 הערב (שני), הן כללו גם חופשות, טיסות פרטיות ולינה במלון יוקרה.
בסוף ספטמבר אשתקד הצטרף הבן יאיר לנסיעת בנימין נתניהו לעצרת האו"ם בניו יורק. על פי הדיווח, הוא השתכן במלון יוקרה בעיר, שהוא גם מלונו הקבוע של פאקר, במערכת החדרים ששכר המיליארדר האוסטרלי. על פי תחקירו של דרוקר, פאקר גם היה מעורב במידה מסויימת בנאומו של נתניהו באו"ם: במכתב שכתב לחברו, העיד פאקר כי עבר יחד עם נתניהו על הנאום ואף קיבל ממנו עותק. על פי המכתב, נתניהו גם הבטיח לו שיצורף לפמלייה וישב ליד שרה נתניהו. בתמונות מעצרת האו"ם אכן נראה פאקר ביציע האורחים לצד שרה ויאיר נתניהו.
במקרים אחרים, הוטס יאיר לחופשות במטוסו הפרטי של פאקר. בחלק מהחופשות מימן המיליארדר האוסטרלי גם את חבריו של נתניהו הבן שהצטרפו לחופשה, כך על פי הדיווח. בפברואר האחרון טס יאיר נתניהו לחופשת סקי באספן, קולורדו, והשתכן באחוזתו המפוארת של פאקר, שלא שהה שם באותו זמן. בנוסף, כך פורסם הערב בחדשות 10, כאשר הגיעה בשנה שעברה לישראל לישראל הזמרת מריה קארי - אז בת זוגו של פאקר - רכש המיליארדר כרטיסים בשווי עשרות אלפי שקלים, מהם העביר עשרה לשרה נתניהו ושבעה לראש המל"ל דאז וראש המוסד היום, יוסי כהן.
לפני כשבועיים דיווח דרוקר על הקשר בין פאקר לנתניהו. פרקליטו לשעבר של ראש הממשלה, עו"ד יעקב וינרוט, פעל כדי להעניק לפאקר מעמד של תושבות קבע בישראל. עוד פורסם כי נתניהו נוהג לערוך מדי פעם את פגישות סוף השבוע שלו בביתו של פאקר בקיסריה, שנמצא בשכנות לביתו. מוקדם יותר החודש פורסם כי בקיץ שעבר אפשר פאקר ליאיר נתניהו, לגור במשך כמה שבועות בדירה שבה הוא עושה שימוש במלון הדירות רויאל ביץ' בתל אביב.
_________________
"הארץ"
 

קירשנבאום8

Well-known member
צילומים עם פאקר





 
למעלה