המטרונית - תשובות "יפה נוף" לשאלות הפורום

מצב
הנושא נעול.

loco58

New member
אולי למטרת "תור אקספרס"?

למה לא להתקין מכונות כרטוס זהות
שכולן יקבלו מזומן. הניסיון מלמד שמזומן הוא החוליה החלשה במכונות הללו, למשל כשנגמר העודף. בירושלים לפעמים 4 מכונות לא עומדות במשימה.
אולי למטרת "תור אקספרס"?
אני מאמין שהמתכננים רצו ליצור מכונות עם תור מופחת ולכן בחרו להתקין את המכונות המקבלות כרטיסי אשראי בלבד, בדומה למה שקיים ברכבת. לטובת מי שלא הבחין - במכונות המקבלות כרטיסי אשראי בלבד כמעט ואין תור או שהתור המקדם מהר באופן משמעותי.
לדעתי זה רעיון טוב - אין דבר מעצבן יותר מלהפסיד את הרכבת/מטרונית בגלל שנתקעתי בתור אחרי מישהו/מישהי שהסתבך עם העודף, בזמן שאני רק צריך להעביר כרטיס.
 

בועז ל

New member
הפקת לקחים מרק"ל ירושלים


המטרונית - תשובות "יפה נוף" לשאלות הפורום
ערב טוב לכולם,
תשובותיה של "יפה נוף" לשאלות חברי הפורום נמסרו לי בשבוע שעבר. את התשובות הנחתי לפתחו של "מנהל פרויקט המטרונית בפורום", אלעד (scooby5), אשר כחלק מהפקת הלקחים משרשור התשובות המאכזב של נ.ת.ע, בדק את התשובות, העיר את הערותיו וביקש הבהרות נוספות מהחברה בשאלות בהן התעורר הצורך בכך.
לפיכך, מספר תשובות לשאלות בהן נדרשו השלמות והבהרות משמעותיות לא תפורסמנה בשרשור זה, אך הסירו דאגה: שאלות אלו, בתוספת ההבהרות הנדרשות, תישלחנה שוב לחברה ותטופלנה במסגרת ה"מסלול המהיר" שהבטיחה החברה.שום שאלה אינה נשכחת ואנו נפרסם את התשובות סמוך למועד הגעתן.

כמנהגנו בשרשורים דומים, גם הפעם תזכה כל שאלה ותשובה להודעה נפרדת. זאת, במטרה לאפשר דיון מפורט ככל שניתן בנושאים השונים.
לסיום, אבקש להודות לאלעד שהגה את רעיון ההתקשרות עם "יפה נוף" וסייע בידי רבות באזור ובפרויקט שהכרותי עמם טעונה שיפור רב.
תודה גדולה שלוחה מכאן גם לרפרנטים ב"יפה נוף": ריזק סעיד, הממונה על קשרי הקהילה, ולדובר החברה, עופר עמר, על נכונותם הראויה לציון להעמיק את השת"פ עם הפורום.
הפקת לקחים מרק"ל ירושלים

שאלה: האם מופקים לקחים מנושא הכרטוס העצמי ברק"ל ירושלים?

תשובה: מפעיל המטרונית ומתכנני מערכת הכרטוס במטרונית ערים מאוד לתהליכים ולחוויות של רק"ל ירושלים. הושקעו מחשבה, תכנון ומאמצים מרובים כדי לאפשר לנוסעים במטרופולין חיפה חווית כרטוס ונסיעה נעימים, קלים ונוחים.
 

amirv

New member
יש לזכור שזאת חברת דן

הפקת לקחים מרק"ל ירושלים

שאלה: האם מופקים לקחים מנושא הכרטוס העצמי ברק"ל ירושלים?

תשובה: מפעיל המטרונית ומתכנני מערכת הכרטוס במטרונית ערים מאוד לתהליכים ולחוויות של רק"ל ירושלים. הושקעו מחשבה, תכנון ומאמצים מרובים כדי לאפשר לנוסעים במטרופולין חיפה חווית כרטוס ונסיעה נעימים, קלים ונוחים.
יש לזכור שזאת חברת דן
כל חברה טובה במשהו אחד וגרועה במשהו אחר, אבל דווקא חברת דן הוכיחה שהיא יכולה להיות הכי מובילה ואיכותית בתחום מערכות הכירטוס. אני מקווה שהם יביאו את החווייה המצויינת של המכשירים מגוש דן (רק בחברת דן) גם למטרונית.
 

25306yosef

New member
איזה מכונות כירטוס בדיוק יש לדן ???

יש לזכור שזאת חברת דן
כל חברה טובה במשהו אחד וגרועה במשהו אחר, אבל דווקא חברת דן הוכיחה שהיא יכולה להיות הכי מובילה ואיכותית בתחום מערכות הכירטוס. אני מקווה שהם יביאו את החווייה המצויינת של המכשירים מגוש דן (רק בחברת דן) גם למטרונית.
איזה מכונות כירטוס בדיוק יש לדן ???
למיטב ידיעתי אין לדן מכונות כירטוס כלל.

לדן יש רק מכונות לצורך טיפול בכרטיסי רב-קו. מכונות כירטוס יש לרכבת ישראל, לכרמלית בחיפה, ולרק"ל בירושלים.

אז למה בדיוק אתה מתכוון כשאתה טוען שחברת דן הוכיחה שהיא יכולה להיות הכי מובילה ואיכותית בתחום מערכות הכירטוס, אם אין לה מכונות כירטוס כלל ?
 

amirv

New member
אני אתקן את הניסוח

איזה מכונות כירטוס בדיוק יש לדן ???
למיטב ידיעתי אין לדן מכונות כירטוס כלל.

לדן יש רק מכונות לצורך טיפול בכרטיסי רב-קו. מכונות כירטוס יש לרכבת ישראל, לכרמלית בחיפה, ולרק"ל בירושלים.

אז למה בדיוק אתה מתכוון כשאתה טוען שחברת דן הוכיחה שהיא יכולה להיות הכי מובילה ואיכותית בתחום מערכות הכירטוס, אם אין לה מכונות כירטוס כלל ?
אני אתקן את הניסוח
לדן יש את "קופות הנהג" הכי טובות מבחינת הנוסע, כאלה שבאמת חוסכות זמן לנוסעים על האוטובוס הן מבחינת החומרה (מהירות התגובה, נוחות הנחת הכרטיס, מהירות יציאת הפתקית וכו') והן מבחינת התוכנה (הנהג לא צריך ללחוץ על כלום).

גם המכונות שהתקינו בדלתות האחוריות מרשימות באיכותן, וגם מאד יפות, מהירות וברורות.

לדן עוד אין מכשירי טעינה מחוץ לאוטובוס, אבל נקווה שהניסיון הטוב ילווה אותם גם לשם.
 

בועז ל

New member
תיקוף מחוץ לאוטובוסים


המטרונית - תשובות "יפה נוף" לשאלות הפורום
ערב טוב לכולם,
תשובותיה של "יפה נוף" לשאלות חברי הפורום נמסרו לי בשבוע שעבר. את התשובות הנחתי לפתחו של "מנהל פרויקט המטרונית בפורום", אלעד (scooby5), אשר כחלק מהפקת הלקחים משרשור התשובות המאכזב של נ.ת.ע, בדק את התשובות, העיר את הערותיו וביקש הבהרות נוספות מהחברה בשאלות בהן התעורר הצורך בכך.
לפיכך, מספר תשובות לשאלות בהן נדרשו השלמות והבהרות משמעותיות לא תפורסמנה בשרשור זה, אך הסירו דאגה: שאלות אלו, בתוספת ההבהרות הנדרשות, תישלחנה שוב לחברה ותטופלנה במסגרת ה"מסלול המהיר" שהבטיחה החברה.שום שאלה אינה נשכחת ואנו נפרסם את התשובות סמוך למועד הגעתן.

כמנהגנו בשרשורים דומים, גם הפעם תזכה כל שאלה ותשובה להודעה נפרדת. זאת, במטרה לאפשר דיון מפורט ככל שניתן בנושאים השונים.
לסיום, אבקש להודות לאלעד שהגה את רעיון ההתקשרות עם "יפה נוף" וסייע בידי רבות באזור ובפרויקט שהכרותי עמם טעונה שיפור רב.
תודה גדולה שלוחה מכאן גם לרפרנטים ב"יפה נוף": ריזק סעיד, הממונה על קשרי הקהילה, ולדובר החברה, עופר עמר, על נכונותם הראויה לציון להעמיק את השת"פ עם הפורום.
תיקוף מחוץ לאוטובוסים

שאלה: מדוע הוחלט על תיקוף מחוץ לאוטובוסים ולא בתוכם, מול הדלתות, כמו ברק"ל ? יישום ההחלטה עלול ליצור מצב של תיקוף לפני הזמן שיגזול מ-90 הדק' המותרות. בנוסף, עלול להיווצר לחץ על מכשירי התיקוף עם התקרבות האוטובוסים ועיכובם בתחנות בשל כך.

תשובה: משך הזמן של 90 דקות חושב באופן כזה שלנוסעים במטרופולין חיפה יהיה זמן די והותר להגיע למחוז חפצם בתוך חלון הזמן המוקצב, בניחותא וללא לחצי זמן. בתחשיב הזמן נלקחו בחשבון גם מעברים בין רכבים ומפעילי תחבורה ציבורית שונים במטרופולין.
תכיפות המטרוניות גבוהה. מכיוון שכך, לא תהיה לנוסע כל סיבה להשהות את התיקוף לרגע האחרון (כלומר לרגע הגעת המטרונית לרציף), והוא יוכל לבצע את התיקוף בכל זמן שהוא. יש להניח שעובדה זו תוכר על ידי הנוסעים לאחר תהליך היכרות קצר עם שרותי המטרונית.
 

rax4444

New member
יש משהו שמתכנתים לומדים בקורס הנדסת אנוש

תיקוף מחוץ לאוטובוסים

שאלה: מדוע הוחלט על תיקוף מחוץ לאוטובוסים ולא בתוכם, מול הדלתות, כמו ברק"ל ? יישום ההחלטה עלול ליצור מצב של תיקוף לפני הזמן שיגזול מ-90 הדק' המותרות. בנוסף, עלול להיווצר לחץ על מכשירי התיקוף עם התקרבות האוטובוסים ועיכובם בתחנות בשל כך.

תשובה: משך הזמן של 90 דקות חושב באופן כזה שלנוסעים במטרופולין חיפה יהיה זמן די והותר להגיע למחוז חפצם בתוך חלון הזמן המוקצב, בניחותא וללא לחצי זמן. בתחשיב הזמן נלקחו בחשבון גם מעברים בין רכבים ומפעילי תחבורה ציבורית שונים במטרופולין.
תכיפות המטרוניות גבוהה. מכיוון שכך, לא תהיה לנוסע כל סיבה להשהות את התיקוף לרגע האחרון (כלומר לרגע הגעת המטרונית לרציף), והוא יוכל לבצע את התיקוף בכל זמן שהוא. יש להניח שעובדה זו תוכר על ידי הנוסעים לאחר תהליך היכרות קצר עם שרותי המטרונית.
יש משהו שמתכנתים לומדים בקורס הנדסת אנוש
וכנראה המתכנתים של מערכות הולידציה ואנשי ההנדסת אנוש שלהם שכחו את אשר למדו... אסור אסור אסור לבנות מערכת לפי אמות המידה שאתה צופה כמשתמש חכם. ישראלים לא יתקפו כרטיסים מבעוד מועד. זו הנחה לא סבירה לשימוש במערכת.. זה פשוט לא יקרה.

עצוב שיש בשוק היום מהנדסים שלא באמת מבינים הנדסת אנוש...
ועצוב עוד יותר שהם משכנעים את עצמם שכך יהיה...
 

euronitzan

New member
בקלגרי התיקוף בחוץ עובד לא רע

יש משהו שמתכנתים לומדים בקורס הנדסת אנוש
וכנראה המתכנתים של מערכות הולידציה ואנשי ההנדסת אנוש שלהם שכחו את אשר למדו... אסור אסור אסור לבנות מערכת לפי אמות המידה שאתה צופה כמשתמש חכם. ישראלים לא יתקפו כרטיסים מבעוד מועד. זו הנחה לא סבירה לשימוש במערכת.. זה פשוט לא יקרה.

עצוב שיש בשוק היום מהנדסים שלא באמת מבינים הנדסת אנוש...
ועצוב עוד יותר שהם משכנעים את עצמם שכך יהיה...
בקלגרי התיקוף בחוץ עובד לא רע
אנשים גם יבינו די מהר כי אם הם רוצים לעלות לאוטובוס לפני שהוא נוסע עדיף לתקף 2 דקות לפני שהאוטובוס מגיע לתחנה.
 

בועז ל

New member
שימוש במכשירי הכרטוס טרם הפעלת המטרונית


המטרונית - תשובות "יפה נוף" לשאלות הפורום
ערב טוב לכולם,
תשובותיה של "יפה נוף" לשאלות חברי הפורום נמסרו לי בשבוע שעבר. את התשובות הנחתי לפתחו של "מנהל פרויקט המטרונית בפורום", אלעד (scooby5), אשר כחלק מהפקת הלקחים משרשור התשובות המאכזב של נ.ת.ע, בדק את התשובות, העיר את הערותיו וביקש הבהרות נוספות מהחברה בשאלות בהן התעורר הצורך בכך.
לפיכך, מספר תשובות לשאלות בהן נדרשו השלמות והבהרות משמעותיות לא תפורסמנה בשרשור זה, אך הסירו דאגה: שאלות אלו, בתוספת ההבהרות הנדרשות, תישלחנה שוב לחברה ותטופלנה במסגרת ה"מסלול המהיר" שהבטיחה החברה.שום שאלה אינה נשכחת ואנו נפרסם את התשובות סמוך למועד הגעתן.

כמנהגנו בשרשורים דומים, גם הפעם תזכה כל שאלה ותשובה להודעה נפרדת. זאת, במטרה לאפשר דיון מפורט ככל שניתן בנושאים השונים.
לסיום, אבקש להודות לאלעד שהגה את רעיון ההתקשרות עם "יפה נוף" וסייע בידי רבות באזור ובפרויקט שהכרותי עמם טעונה שיפור רב.
תודה גדולה שלוחה מכאן גם לרפרנטים ב"יפה נוף": ריזק סעיד, הממונה על קשרי הקהילה, ולדובר החברה, עופר עמר, על נכונותם הראויה לציון להעמיק את השת"פ עם הפורום.
שימוש במכשירי הכרטוס טרם הפעלת המטרונית

שאלה: האם עד הפעלת המטרונית ניתן יהיה לעשות שימוש במכשירי הכרטוס ו/או הטעינה באינטרנט גם עבור אגד?

תשובה: מכשירי הכרטוס ברציפים מיועדים לשימוש בלעדי של המטרונית. נוסעי אגד (והמפעילים האחרים במטרופולין) יוכלו לטעון ולהשתמש בכרטיסי הרב-קו באוטובוסים עד הפעלת המטרונית וגם לאחר מכן.
אתר האינטרנט של המטרונית מופעל על ידי מפעיל המטרונית.
יש לזכור שהכרטוס האלקטרוני במטרופולין יהיה כרטוס משותף לכל המפעילים של התחבורה הציבורית במטרופולין, וטעינת רב-קו לצורך נסיעות מקומיות במטרופולין תהיה ניתנת לביצוע בצורה שקופה ושווה אצל כל מפעילי התחבורה הציבורית במטרופולין.
 

Holy Falafel

New member
מעניין אם כולל את קבוצת עפיפי

שימוש במכשירי הכרטוס טרם הפעלת המטרונית

שאלה: האם עד הפעלת המטרונית ניתן יהיה לעשות שימוש במכשירי הכרטוס ו/או הטעינה באינטרנט גם עבור אגד?

תשובה: מכשירי הכרטוס ברציפים מיועדים לשימוש בלעדי של המטרונית. נוסעי אגד (והמפעילים האחרים במטרופולין) יוכלו לטעון ולהשתמש בכרטיסי הרב-קו באוטובוסים עד הפעלת המטרונית וגם לאחר מכן.
אתר האינטרנט של המטרונית מופעל על ידי מפעיל המטרונית.
יש לזכור שהכרטוס האלקטרוני במטרופולין יהיה כרטוס משותף לכל המפעילים של התחבורה הציבורית במטרופולין, וטעינת רב-קו לצורך נסיעות מקומיות במטרופולין תהיה ניתנת לביצוע בצורה שקופה ושווה אצל כל מפעילי התחבורה הציבורית במטרופולין.
מעניין אם כולל את קבוצת עפיפי
 

25306yosef

New member
מה בדיוק יעלה בגורלו של קו 265 ???

יש את 265 של נתיב אקספרס
מה בדיוק יעלה בגורלו של קו 265 ???
האם לאחר הפעלת המטרונית הוא ימשיך לפעול ללא כל שינוי ?

האם יהיה אפשר לרכוש כרטיסי נסיעה חד פעמיים / הלוך ושוב אחידים שיאפשרו נסיעה מחוף הכרמל לעיר כרמיאל וחזרה, ללא כל צורך בתשלום לנהג האוטובוס ?
 

בועז ל

New member
קופות מאוישות עבור אוכלוסיות מתקשות


המטרונית - תשובות "יפה נוף" לשאלות הפורום
ערב טוב לכולם,
תשובותיה של "יפה נוף" לשאלות חברי הפורום נמסרו לי בשבוע שעבר. את התשובות הנחתי לפתחו של "מנהל פרויקט המטרונית בפורום", אלעד (scooby5), אשר כחלק מהפקת הלקחים משרשור התשובות המאכזב של נ.ת.ע, בדק את התשובות, העיר את הערותיו וביקש הבהרות נוספות מהחברה בשאלות בהן התעורר הצורך בכך.
לפיכך, מספר תשובות לשאלות בהן נדרשו השלמות והבהרות משמעותיות לא תפורסמנה בשרשור זה, אך הסירו דאגה: שאלות אלו, בתוספת ההבהרות הנדרשות, תישלחנה שוב לחברה ותטופלנה במסגרת ה"מסלול המהיר" שהבטיחה החברה.שום שאלה אינה נשכחת ואנו נפרסם את התשובות סמוך למועד הגעתן.

כמנהגנו בשרשורים דומים, גם הפעם תזכה כל שאלה ותשובה להודעה נפרדת. זאת, במטרה לאפשר דיון מפורט ככל שניתן בנושאים השונים.
לסיום, אבקש להודות לאלעד שהגה את רעיון ההתקשרות עם "יפה נוף" וסייע בידי רבות באזור ובפרויקט שהכרותי עמם טעונה שיפור רב.
תודה גדולה שלוחה מכאן גם לרפרנטים ב"יפה נוף": ריזק סעיד, הממונה על קשרי הקהילה, ולדובר החברה, עופר עמר, על נכונותם הראויה לציון להעמיק את השת"פ עם הפורום.
קופות מאוישות עבור אוכלוסיות מתקשות

שאלה: האם תהיינה קופות מאוישות למכירת כרטיסים עבור אוכלוסיות מתקשות, ו/או לחילופין האם תוגש עזרה מרחוק במכונות המוצבות בתחנות?

תשובה: בתחנות המרכזיות (חוף הכרמל ולב המפרץ) תהיינה עמדות שירות ייעודיות לכלל נוסעי המטרונית. בעמדות אלה ניתן יהיה לבצע טעינה של הרב-קו של הנוסעים.
אין תמיכה במתן שירותי עזרה לנוסעים מרחוק במכונות המוצבות ברציפים. יחד עם זאת, כשבועיים לפני ההשקה ובשבוע שלאחריה יהיו במקום דיילים אשר יספקו הסברים ועזרה לכל נושא המטרונית בכלל והכרטוס בפרט. בנוסף, יבוצעו מפגשי קהילה בערים כחודש לפני ההשקה עם אוכלוסיות מתקשות, כדי שנושא זה יוסבר באופן נרחב. כשבועיים לפני תחילת הפעלת המטרונית, כל ציבור מטרופולין חיפה יקבלו לבתיהם עלונים הנוגעים לשינויים הרלוונטיים לאזור המגורים שלהם ובהם יהיה מוסבר נושא הכרטוס באופן ברור.
 

בועז ל

New member
כרטיסיות שנקנו טרם הפעלת המטרונית


המטרונית - תשובות "יפה נוף" לשאלות הפורום
ערב טוב לכולם,
תשובותיה של "יפה נוף" לשאלות חברי הפורום נמסרו לי בשבוע שעבר. את התשובות הנחתי לפתחו של "מנהל פרויקט המטרונית בפורום", אלעד (scooby5), אשר כחלק מהפקת הלקחים משרשור התשובות המאכזב של נ.ת.ע, בדק את התשובות, העיר את הערותיו וביקש הבהרות נוספות מהחברה בשאלות בהן התעורר הצורך בכך.
לפיכך, מספר תשובות לשאלות בהן נדרשו השלמות והבהרות משמעותיות לא תפורסמנה בשרשור זה, אך הסירו דאגה: שאלות אלו, בתוספת ההבהרות הנדרשות, תישלחנה שוב לחברה ותטופלנה במסגרת ה"מסלול המהיר" שהבטיחה החברה.שום שאלה אינה נשכחת ואנו נפרסם את התשובות סמוך למועד הגעתן.

כמנהגנו בשרשורים דומים, גם הפעם תזכה כל שאלה ותשובה להודעה נפרדת. זאת, במטרה לאפשר דיון מפורט ככל שניתן בנושאים השונים.
לסיום, אבקש להודות לאלעד שהגה את רעיון ההתקשרות עם "יפה נוף" וסייע בידי רבות באזור ובפרויקט שהכרותי עמם טעונה שיפור רב.
תודה גדולה שלוחה מכאן גם לרפרנטים ב"יפה נוף": ריזק סעיד, הממונה על קשרי הקהילה, ולדובר החברה, עופר עמר, על נכונותם הראויה לציון להעמיק את השת"פ עם הפורום.
כרטיסיות שנקנו טרם הפעלת המטרונית

שאלה: מה יעלה בגורלן של כרטיסיות החופשי-חודשי/חופשי סטודנטיאלי שנקנו טרם הפעלת
המטרונית? האם ניתן יהיה להשתמש בהן לתקופת חפיפה כלשהי או להמירן לחוזים רלוונטיים?

תשובה: כרטיסיות כמתואר, שנטענו לכרטיס רב-קו של הנוסעים (אצל מפעילים אחרים), יכובדו על ידי המטרונית ללא צורך להמיר אותן.
 

בועז ל

New member
כמות מכונות למכירת כרטיסים בתחנות עמוסות


המטרונית - תשובות "יפה נוף" לשאלות הפורום
ערב טוב לכולם,
תשובותיה של "יפה נוף" לשאלות חברי הפורום נמסרו לי בשבוע שעבר. את התשובות הנחתי לפתחו של "מנהל פרויקט המטרונית בפורום", אלעד (scooby5), אשר כחלק מהפקת הלקחים משרשור התשובות המאכזב של נ.ת.ע, בדק את התשובות, העיר את הערותיו וביקש הבהרות נוספות מהחברה בשאלות בהן התעורר הצורך בכך.
לפיכך, מספר תשובות לשאלות בהן נדרשו השלמות והבהרות משמעותיות לא תפורסמנה בשרשור זה, אך הסירו דאגה: שאלות אלו, בתוספת ההבהרות הנדרשות, תישלחנה שוב לחברה ותטופלנה במסגרת ה"מסלול המהיר" שהבטיחה החברה.שום שאלה אינה נשכחת ואנו נפרסם את התשובות סמוך למועד הגעתן.

כמנהגנו בשרשורים דומים, גם הפעם תזכה כל שאלה ותשובה להודעה נפרדת. זאת, במטרה לאפשר דיון מפורט ככל שניתן בנושאים השונים.
לסיום, אבקש להודות לאלעד שהגה את רעיון ההתקשרות עם "יפה נוף" וסייע בידי רבות באזור ובפרויקט שהכרותי עמם טעונה שיפור רב.
תודה גדולה שלוחה מכאן גם לרפרנטים ב"יפה נוף": ריזק סעיד, הממונה על קשרי הקהילה, ולדובר החברה, עופר עמר, על נכונותם הראויה לציון להעמיק את השת"פ עם הפורום.
כמות מכונות למכירת כרטיסים בתחנות עמוסות

שאלה: כמה מכונות למכירת כרטיסים תוצבנה בתחנות העמוסות ביותר?

תשובה:ככלל, בכל רציפי המטרונית יהיו שתי מכונות לממכר כרטיסים, כמתואר בשאלה 5 (שאלת "התמודדות עם תקלות" - ב.ל) מעלה. בתחנות המרכזיות ובמספר תחנות עמוסות נוספות יתווספו אמצעי תשלום נוספים.
 

בועז ל

New member
שאלות בנושאי תכנון

כמות מכונות למכירת כרטיסים בתחנות עמוסות

שאלה: כמה מכונות למכירת כרטיסים תוצבנה בתחנות העמוסות ביותר?

תשובה:ככלל, בכל רציפי המטרונית יהיו שתי מכונות לממכר כרטיסים, כמתואר בשאלה 5 (שאלת "התמודדות עם תקלות" - ב.ל) מעלה. בתחנות המרכזיות ובמספר תחנות עמוסות נוספות יתווספו אמצעי תשלום נוספים.
שאלות בנושאי תכנון
 

בועז ל

New member
התרחבות הפרויקט לישובים נוספים


שאלות בנושאי תכנון
התרחבות הפרויקט לישובים נוספים

ש. האם קיים תכנון להתרחב לערים וישובים נוספים? למשל: עכו, נהרייה, טירת הכרמל, נשר, רכסים.
תשובה: התוכנית היא להתרחב לישובים עכו וטירת הכרמל.
 

בועז ל

New member
התרחבות לאזורים פנים-חיפאיים


שאלות בנושאי תכנון
התרחבות לאזורים פנים-חיפאיים

ש. האם קיים תכנון להתרחב לאזורים פנים חיפאיים, כגון: מנהרות הכרמל (במקום קו 101), ציר מוריה, אבא חושי,הגליל (נו"ש קו 123), פרויד?

תשובה: תוכנית האב לתחבורה ציבורית במטרופולין חיפה כוללת צירים להעדפה לתחבורה ציבורית. ביניהם: רכס הכרמל (מהאוניברסיטה למרכז הכרמל), נווה שאנן ועוד צירים רבים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה