אולי למטרת "תור אקספרס"?
אני מאמין שהמתכננים רצו ליצור מכונות עם תור מופחת ולכן בחרו להתקין את המכונות המקבלות כרטיסי אשראי בלבד, בדומה למה שקיים ברכבת. לטובת מי שלא הבחין - במכונות המקבלות כרטיסי אשראי בלבד כמעט ואין תור או שהתור המקדם מהר באופן משמעותי.
לדעתי זה רעיון טוב - אין דבר מעצבן יותר מלהפסיד את הרכבת/מטרונית בגלל שנתקעתי בתור אחרי מישהו/מישהי שהסתבך עם העודף, בזמן שאני רק צריך להעביר כרטיס.
אולי למטרת "תור אקספרס"?למה לא להתקין מכונות כרטוס זהות
שכולן יקבלו מזומן. הניסיון מלמד שמזומן הוא החוליה החלשה במכונות הללו, למשל כשנגמר העודף. בירושלים לפעמים 4 מכונות לא עומדות במשימה.
אני מאמין שהמתכננים רצו ליצור מכונות עם תור מופחת ולכן בחרו להתקין את המכונות המקבלות כרטיסי אשראי בלבד, בדומה למה שקיים ברכבת. לטובת מי שלא הבחין - במכונות המקבלות כרטיסי אשראי בלבד כמעט ואין תור או שהתור המקדם מהר באופן משמעותי.
לדעתי זה רעיון טוב - אין דבר מעצבן יותר מלהפסיד את הרכבת/מטרונית בגלל שנתקעתי בתור אחרי מישהו/מישהי שהסתבך עם העודף, בזמן שאני רק צריך להעביר כרטיס.