המובטל הנצחי - המיואש

basson

New member
המובטל הנצחי - המיואש

די , נמאס לי ************ במשך שנה וחצי הייתי ב 80 ראיונות עבודה בתחום בדיקות תוכנה - QA , יש לי 10 שנים ניסיון בתחום כולל ניסיון בפיתוח C , C++ , visual basic עבדתי על מערכות unix ומערכות תקשורת שונות והיום ראו איזה פלא - חברות פוחדות להעסיק אותי - פעם הם היו רודפים אחרי הייתי לפני 10 ימים בחברת בבילון, והגעתי לראיון שני אצל הסמנכל - ולאחר 10 ימים התקשרתי לשאול מה קורה - והם קיבלו החלטה שלילית. מה קרה פתאום: בעבר עם פחות ניסיון הייתי יכול לעבוד , והיום דווקא שיש לי ניסיון אינני מצליח לחזור למעגל העבודה. מה קורה עם כל חברות הסטארט אפ , הם רושמים ים של דרישות ,בדרישות המשרה במשרה , ובפועל אין להם שום דבר. חברות אללכ. אלו חברות עם צפי לסגירה.
 

sk123

New member
הסקת המסקנות היא קצת נמהרת

זה שמי שנבחר למשרה הוא לא אתה זה לא אומר שאינך יכול לעבוד. זה רק אומר שמישהו אחר יותר מצא חן בעיניהם. והמסקנה שהחברות הנ"ל עומדות לפני סגירה משום שלא בחרו בך בכלל תמוהה בעיני...
 

מיכלקו

New member
ראעון בבבילון

אני לא מפה, סתם נכנסתי במקרה לפורום. הצחיק אותי לקרוא שהיית בראיון בבילון, כי אני הייתי שם בראיון לפני יותר מחצי שנה! ונראה לי שלאותו תפקיד. דובר אז בתפקיד של "ר"צ" QA. המרכאות הן כי בפועל לא קיים צוות כזה. במהלך הראיון הרגשתי שאני ממש OVER QUALIFIED לתפקיד הזה. ומה שעצוב זה שהם אפילו לא חזרו אליי. מעניין שהם עדיין מחפשים. ומי שבימים כאלה, שיש כל כך הרבה אנשים מוכשרים, כשלוקח לך יותר מחצי שנה למצוא עובד לכזו משרה, כנראה שאתה לא בדיוק יודע מה אתה מחפש.
 
למעלה