הם עושים לכם בית ספר.

זוכרים מה כתבתי? שאני לא מאמין להבטחות של שר הביטחון הרמטכ"ל וחברי הקבינט הביטחוני על מיטוט החמאס.
אמרתי המון דיבורים ומעט מעשים יובילו בסוף להסכם כניעה של ישראל ללחץ אמריקאי אירופאי ומטרות המלחמה כפי שהדרג המדיני והדרג הצבאי הכריזו יתמוססו להם באויר.
בסוף המלחמה הזאת תיגמר כמו שנגמרה מלחמת יום הכיפורים בהחזרת כל סיני עד הס"מ האחרון תמורת נייר שאת התחת שלי לא הייתי מנגב בו.
כתבתי לפני חודשים שבסוף המלחמה הזאת תיגמר בהקמת מדינה פלשתינית ביהודה ושומרון כשסינואר יותר מההריסות ומסמן V.
תהליך ההתפוררות של החברה היהודית הישראלית כבר בעיצומו. בשלושה מחזורי גיוס 170 בנות סרבו לשרת בתור תצפיתיות בצה"ל.
הסיבה? הן התריעו צעקו התחננו להקשיב להן והן נרצחו על מזבח הקונספציה. ובספר הנביא יחזקאל כתוב "ואתה כי הזהרת רשע שלא שב מרשעו ומדרכו הרשעה הוא בעוונו ימות ואתה את נפשך הצלת" אותי זה מזעזע כי הרשע לא מת בעוונו והן את נפשן לא הצליחו להציל ונרצחו על מזבח האטימות הרשעות .
ללמדך כמה חשוב ללמוד את התנ"ך היהודי את התורה כי שם טמון הניצחון של העם היהודי. והתורה והתנ"ך נשכחו עיי רשעים שהלכו בדרך חטאים וחטאו בשבעת החטאים וכתוצאה מכך 1400 נרצחו באותו יום מר ונמהר .
הסירוב לשרת הסירוב לפקודת הצבא הוא המשך ההתפוררות של החברה היהודית בארץ ישראל במדינת ישמעאל.
זה המשכו של הסירוב הראשון והסירוס השני נובע מההרגשה שמי שצריך לשלם בחירותו על אבדן חייהם של אלפי אנשים יושב בבית ואין הצדק בא חשבון איתו.
בשלב הבא תרשמו אנשים יסרבו לשלוח את הבנים הבנות שלהם לשרת בצה"ל .
הם יעשו חושבים וישאלו את עצמם יצאנו למלחמה הזאת כי אין צודקת ממנה והמנהיגים בממשלה ובצבא הבטיחו הבטחות שלא עמדו בהן הם הבטיחו לחסל את החמאס ולהביא שקט לדרום ולצפון בלי טילים בלי רקטות בלי טרור בלי מדינה פלשתינית ביהודה ושומרון .
מתו לנו 600 לוחמים והפסדנו את המלחמה. למנהיגים שלנו נגמר החשק לנצח וסינואר יצא מההריסות מסמן V והטרור קיבל פרס בדמות מדינת טרור נוספת ביהודה ושומרון. שמישהו אחר ימות על הביזיון הזה לא הבן שלי ולא הבת שלי ויסרבו לשלוח את הילדים לצבא.
וזה הסוף כמובן של מדינת ישראל. איך אמרה גולדה אם הערבים יניחו את הנשק יהיה שלום.
אם היהודים יניחו את הנשק לא תהייה מדינת ישראל.
אתם הנחתם את הנשק המטכ"ל שלכם הניח את הנשק. הממשלה לא מתפקדת חצי מהשרים שלה הם עציצים שנדבקו לכסא. להתראות במיאמי פלורידה ארה"ב
 
למעלה