הליריקס של האלבום

EINAV71

New member
התאהבתי בשיר הזה


אחרי כמה שמיעות של האלבום,
האלבום הזה אחד הטובים של בריטני !!! עקף את BLACKOUT ו CIRCUS.

בCIRCUS יש אולי 4 שירים שאני אוהבת, וחוץ מ Womanizer אין שם עוד שיר מפציף

BLACKOUT גם אותו הדבר, יש שם שני שירים לוהטים gimme וחתיכה ממני האגדי
כל השאר חביבים

על FF אין מה לדבר

ו-BRITNEY JEAN יש בו הרבה שירים שאני ממש אוהבת ויכולים להיות להיטים!! יכולה להוציא מהדיסק הזה לפחות 5 סינגלים!!!
it should be easy, tik tok boom, It's Gone, Body Ache
והשנים שכבר יצאו work bitch, Perfume
אשמח גם אם היא תסגור עם הסינגל האחרון- dony cry

6 סינגלים
 

GM1988

Well-known member
לפי דעתי Blackout ו Britney Jean-

-הם האלבומים הכי טובים שלה אי פעם!

אני זוכר שגם בבלאקאאוט הרגשתי בדיוק מה שאני מרגיש היום עם BJ.
שני האלבומים האלה לא נשמעים להיטים בהתחלה, ועם כל שמיעה משתפרים וכל פעם יש משהו חדש שאני מגלה ואוהב.
ככה היה לי גם ב2007 - לא התחברתי לשירים, חוץ מ"גימי מור" ו "או או בייבי", וככה בכל שמיעה זה הפך ליותר ויותר טוב ממקודם.

Circus לא אלבום גרוע, אבל יש בו מעט מהשירים שאני אהבתי אז ועכשיו גם. אני בקושי חוזר לאלבום הזה, וFF אותו הדבר.
 

Shiri from the block

Active member
שיר מושלם!!! אני רק מתאהבת בו יותר ויותר בכל שמיעה.
נראה לי השיר היחידי של בריטני שמעלה בי רגשות כלשהם
 

Shiri from the block

Active member
חחחחחחחח סהר שתיהיה בריא
אבל זה שיר חדש אז עדיין צריך לעכל אותו!!
מי יודע איך אני ארגיש אליו עוד 10 שנים.
לגבי IRA ו-BTG אני כבר יודעת איך אני מרגישה אליהם 10 שנים אחרי
 
בעזרת השם


פעם הבאה תהיי יותר ברורה.. ועוד 10 שנים תגידי לי מה את מרגישה לגביו! XD
 
אוייש שירן, יום אחד תביני

את כל התוכנית של אלוהים ומה זה עושה לך!!

סתם.. יהיה טוב..
 
יש טוענים שזה שיר פרידה מהמעריצים

לקראת הפסקה מאוד ארוכה שהיא תיקח...
ואני מקווה שזה לא נכון.
 

GM1988

Well-known member
גם אם היא תקח הפסקה ל3-4 שנים

זו תהיה תקופת זמן מאד סבירה עבורה כאומן.
מה שכן - היום אני כבר לא אגיד שהפסקה תתן לה אפשרות לגבש את עצמה ולהוציא דיסק טוב, כי מבחינתי השנה הזו קיבלתי את הדיסק האולטימטיבי שמאד חיכיתי מבריטני. אני לא אגדיר אותו כ"אישי", אבל חיכיתי למשהו כמו BJ בסופו של דבר.
אז מהבחינה הזו, היא כבר עשתה את שלה. אם בעוד כמה שנים היא תעבוד על עוד דיסק כזה-מה טוב!


אבל לדעתי אחרי ווגאס תהיה הפסקה לא ארוכה והיא תחזור עם מוסיקה חדשה
 

Thiago

New member
Brightest Morning Star

You are the light of my beautiful life
You are the light of my beautiful life

You know I wake up and everyday,
I feel safe knowing that you got my back now and forever
Living my life 'cause I've got nothing to do
When a tear falls,
You put your hands out, you catch my tears,
And I'm feeling so close to your love now
If I was lost I'd ?

I lift my hands and pray 'cause life's tough some days
But I will not lose faith 'cause you will lead the way

You're my light when it gets dark
You're always in my heart
You're my brightest morning star
You're my light when it gets dark
You're always in my heart
You're my brightest morning star
You are the light of my beautiful life
I can never let go, you're my brightest morning star
You are the light of my beautiful life

I can never let go, you're my brightest morning star
In you arms I feel alive, I am not afraid
I will keep you listen closely,
I look for signs everyday

I lift my hands and pray 'cause life's tough some days
But I will not lose faith 'cause you will lead the way

You're my light when it gets dark
You're always in my heart
You're my brightest morning star
You're my light when it gets dark
You're always in my heart
You're my brightest morning star
You're my light when it gets dark
You're always in my heart
You're my brightest morning star
You're my light when it gets dark
You're always in my heart
You're my brightest morning star
You are the light of my beautiful life
 

Shiri from the block

Active member
שיר כזה מקסים וחמוד
אני מניחה שזה נכתב על הילדים שלה, אבל זה באותה נשימה יכול גם להיות עלינו המעריצים שלה, שתמיד שם בשבילה וכל זה
 

Itzik200

New member
Living my life 'cause I've got nothing to do

השורה הזאת ממש הצחיקה אותי
 

Thiago

New member
Hold on tight

So wicked
In the way he moves

Don't miss it
Do not be a fool

It's a long way
It's a long way home
Light inside of me
It ignites my bones

He comes to me in my dreams
And tells me what I need to know
He makes me feel so at ease
And guides me to the lights above
I just wanna fall into his arms tonight
Someone tell me I, I will be alright
Hold on tight

Remembering, I forever will
Surrendering, just to how we felt

It's a long way
It's a long way home
Light inside of me
It ignites my bones

He comes to me in my dreams
And tells me what I need to know
He makes me feel so at ease
And guides me to the lights above
I just wanna fall into his arms tonight
Someone tell me I, I will be alright
Hold on tight

And when it's all the thunder and rain
The cinema is fading away
I gotta make my way through the night

Holding on with all of my might
And when I'm lost, and I can't the find the way
I feel the pieces breaking away
Hold myself with all of my might
Don't let go
Just hold on tight

He comes to me in my dreams
And tells me what I need to know
He makes me feel so at ease
And guides me to the lights above
I just wanna fall into his arms tonight
Someone tell me I, I will be alright
Hold on tight
 
למעלה