הלילה ב1 וחצי קרה הדבר הכי חמור עד עכשיו!!

קפרי

New member
אולי בשבילך למי שמתנשא, יודע מה הוא שווה!

פתיות? למה כי לא מוצאות חן בעינייך או אינן באותה דיעה כשלך? והאם בהתנשאות שלי (כדברייך כן) הזקתי למשהו? יתכן שאינני מכירה כל אחד ואחת מה השכלתו ומה רמתו אבל אני יודעת מה הבנתו ובחירתו התרבותית, לא קל לזהות ולא אמרתי שיוסי ועינב רעים להיפך-אני מנסה להגיד שהם לא יותר רעים וגם לא יותר טובים מאף אחד אחר, גם הם עשו שטויות (מילים לא יפות, צרחות, בכיינות, התנשאות ועוד איך התנשאות) ואם יש לך תואר כל הכבוד לך מוערך בעיני כאחת שדווקא אין לה תואר אבל אני חולקת על הדיעה דווקא כי כתבת שאני לא מכירה איש מכותבי הפורום, אם זה נכון-אינך מכירה איש באופן אישי מדיירי הבית, האם את יודעת איך זה להיות חברה של שיפרה או של צבר או אפילו יוסי ועינב? האם את יודעת איך צבר באקדמיה או איך הוא מוערך או לא ע"י המרצים? מקומם אותי כל התאוריות האלה, כל אחד כאן סיפר בפרומו על אודותיו (כולל עינב ויוסי), אבל כששונאים מחליטים להפריך ולהשמיץ, מי הם אותם אנשים? האם משהו ניסה להתקרב בחיים לצבר? האם משהו ניסה להגיש בקשה או עיצה לטפל בעניין משפטי? בחייך, את יודעת אם את משכילה את גם יודעת מה זה תרבות אמת ושקר (קושרת-יש קשר אלא אם יש לך "סעיף, שריטה) הבחור בסך הכל אמר שהוא לומד משפטים ועשו מזה מטעמים ומנבאים כבר שהוא לא יצליח, למה? את משכילה לא? יודעת שזה לא בסדר.
 

קפרי

New member
ואגב עינת, מי את בכלל שאת כותבת שהוא לא יצליח

אם את משכילה לא נותן לך את הידע והנבואה לדעת אם יצליח מבלי להכיר אותו או להיות איתו בלימודים, האם אופי של טוב או רע (את כתבת את זה) מראה על הצלחה או כישלון? גם אני לא בטוחה ויודעת אם את עם תואר או לא אבל שיקולייך לא בטוח נכונים והם נקראים מתלהמים לטובת החביבים עלייך (נו, עכשיו תמכרי לי שאת לא בעד אף אחד, כמו שפתאום כולם נהיו עם תואר ואשכנזים, הייתי כותבת משפט בערבית טריפוליטאית הכי מתאים אבל לא יודעת אם תביני כי זו חוכמת חיים של סבתא שלי).
 
המלצה לקפרי - כדאי לך להסתתר מהבושה

חברי הפורום בהחלט מביני עניין. זה אתה (או את) שלא. כמה שטויות אפשר לכתוב? עינב לא נדלקה עליו, אצלה זו פשוט אסטרטגיה כי עינב נבונה ביותר. "נעים הליכות" - כולם ראו איך צרח על יוסי, רכלן כמו אשה, יושב וסורג כמו אהבל, אין לו כושר דיבור ושיחה, וכשהוא ושפרה "משוחחים" אפשר פשוט להתחרפן משניהם. אני אקדמאית ומשכילה ובהחלט מבינה עניין. לא יודעת האם צבר משכיל או לא, אבל בן אדם הוא בטוח שלא.
 
עינב לא נדלקה עליו?

הצחקת אותי. הוא מחייך אליה היא נמסה. ותתפלאי, דווקא אחד כזה שלא מתחנחן, כשהוא מחייך זה אמיתי ולכן זה משפיע יותר. עינב היא הכי פחות אסטרטגית במשחק הזה לדעתי. היא תחת המטרייה של אבא שלה ולכן לא מודאגת מדי. הרי אם לא היא אז הוא ינצח. שוב, אחת הבעיות שלו היא המודעות יתר שלו למצלמות.
 

קפרי

New member
הוא לא צרח על יוסי ותתבייש שאתה כותב שקר!

אני שמעתי שדיבר אליו בקלאסה, בעוקצנות אומנם אבל ברמתו, זה אולי כואב כי הוא מבוגר יוסי אבל מה לעשות שפגע בידידה שלו? אפילו ונסה האהובה הסבירה את זה כך לאיתי. גם עינב סרגה, אני ראיתי רק אחרי הפיצוץ ביניהם הפסיקה, וכעת תודה שהיא מדברת איתם רגיל והם עונים אז גם שהכל בסדר אתם לא יכולים להתאפק, אולי כי פוחדים שיקחו מקום יכיריכם, ואולי כי אתם לא יודעים לפרגן! (סביר יותר), ידעתי שיקומו עליי כל מעריצי יוסי ועינב, אבל לא איכפת לי, כותבת את דיעותיי, מייחסת פעם ופעמיים לא, בין כה איש מדיירי הווילה לא יתחלק איתי בפרס ובין כה אחרי שבועות זה ישכך. ויודעת מה, מוזר ביותר-פתאום כולם נהיו אשכנזים ומשכילים ומבינים. אז הנה, אני רק חצי אשכנזיה, חצי טריפוליטאית ובכלל מבוגרת כמעט זקנה (48), לא משכילה אדם פשוט ומעריכה הפלא ופלא את איתי, שיפרה, צבר! מה יהיה? משהו כאן עובד בעיניים על האחרים. אגב, בפרומו איש לא משקר ואסור לו כמה שנדמה לי , אם הוא אדם או לא, עשיתם מזבוב פיל כי אחרת גם ליוסי ועינב היו יציאות ואיש לא טרח מהליגה שלו לכתוב על כך. איש מאיתנו לא מכיר אותו אישית כפי שאיש מאיתנו לא מכיר את יוסי וביתו אישית.
 

לונה 2

New member
לא צריך לצרוח כדי להלבין ברבים. ובכלל...

ה"מה" חשוב לא פחות מה"איך".
 

לונה 2

New member
שלא יגן עליה. שיתן לקהל לשפוט ו...

אם זה נורא בוער בעצמותיו למשוך זמן מסך ולעשות מסגנון הדיבור של יוסי עניין, אז שיקח אותו לשיחה. צבר לא טיפש, הוא מושך קצה חוט כדי לעשות הפקה מדברים קטנים כי אין לו במה להאחז. בכל מקרה לדעתי רק יוסי הרוויח מכל זה.
 

מיכל70123

New member
את פשוט אהבלה.

אלוהים. בחיים לא ראיתי הודעות מטומטמות כמו שלך. הוא הרוויח מזה שהוא קרה למישהי שרמוטה?? תכלס, את לונה מג'נונה.
 
הכל עניין של דעה.

"רכלן כמו אישה"? בגיל 28 עוד לא הבנת שגם גברים מרכלים?! צבר ניגש ליוסי על מנת להתעמת עימו, בצורה נעימה יחסית, יוסי הוא זה שהעלה את הטונים. (כשהבין שמישהו "מערר על סמכותו", כפי שקרה עם ונסה והסיגריות) העובדה ששפרה וצבר לא מדברים בקצב קטסטרופלי כמו עינב, או בעברית משובשת כמו יוסי אומרת שאין להם כושר דיבור? אם את כל כך משכיל ונאורה כפי שאת מציגה את עצמך, איך את מסוגלת להחליט שצבר הוא "לא בן אדם"? מה בדיוק הביא אותך למסקנה הזאת? האם הוא גנב דברים מאנשים בבית? או העלה את חברו הטוב ביותר להדחה? או משתמש בביטויים אלימים כלפי בני משפחתו? או שיקר להפקה במצח נחושה ולאחר שנתפס עובר על החוקים? ונא לא לשכוח את נוכחות המצלמות, והעובדה שזה משחק.
 

קפרי

New member
אגב עם לעינב זו אסטרטגיה, אז היא לא אמיתית

כפי שכתבתם, הפורום מלא הצגות, החלפת שמות כינויי סתירות, ואולי גם לצבר זו אסטרטגיה ולשיפרה זו אסטרטגיה? והם חושבים שזה מצליח? משהו מכיר משהו אישית? די כבר עם ההתלהמות וההתחסדות..
 

צאפרן

New member
למבינים לא כאן ? אפשר להבין שאת מכירה את כל

שוכני הפורום ? שאת מזלזלת בנו כאילו היית דוכסית במאה ה16 ואנחנו הנתינים שלך ? אבל את לא מכירה כאן אף אחד כנראה נכון ? אז כנראה שאת מעידה רק על עצמך כלא איכותית, כלא מבינה,כלא נעימת הליכות. אז תעשי טובה את ההתפלצפויות האלה תעשי בבית שלך לא פה.
 

קמבילי

New member
האזנתי להקלטה, לא היה בה כמעט כלום

רוב השיחה היתה קשקוש. אינה אמרה שהיא מכירה את דן קפון ודבריה אכן נשמעו כאילו הועתקו מבית מדרשו של קפון, שכידוע עדיין משחק הישרדות. --------------------- אינה: כל אחד כאן הוא עצמו ואתה מה? חוץ מזה שאתה צבר מה אתה? אם עכשיו אני רוצה לזכור אוך מה אני אזכור, מה הדמות? אתה לא חושב שבכל ריאליטי צריכה להיות דמות? אתה כנה ואמיתי בגבול היכולת שלך אתה מפחד מה יגידו יאך זה ייצא, איך אני אתקבל לעבודה וזה לא ככה. תראה את עידן קפון, איזה פדיחות הוא עשה לעצמו אבל הוא עכשיו מצוין והכל בסדר. אני מכירה אותו אישית. דן מנו לא בדיוק יצא the perfect guy , מניאק, "מנו תחמנות", והוא עובד והכל בסדר גמור. אנשים בארץ לא לוקחים דברים קשה כמו שאתה חושב, הם לוקחים הרבה יותר קשה את העובדה שאתה פשוט בלנק, צריך להיות משהו מעניין אתה צריך להציג תכונה שתאפיין אותך. מעשה, תכונה, שאנשים יגידו וואו ראיתי את צבר ו... צ. אז את עושה הרבה רעש כדי לבלוט? א. לא אני משועממת אני ככה גם בחוץ, אני היפראקטיבית. אבל אם אנשים בחוץ ישאלו מה אינה עשתה היום אז יגידו היא צחקה היא צ. אז מה עשית היום? א. שיחקתי גומי, שיחקתי אצבעות, שחיתי, זה פעולות שהן אנורמליות. ---------------------- השיחה ממשיכה כך כשאינה מנסה לשכנע אותו שמי שיזכה זה מישהו שעשה מעשים בולטים שהקהל רוצה לראות. אנחנו יודעים שזה הפוך בדיוק. אחר כך צבר מבקש ממנה לשרטט דמות שתהיה אהובת הקהל. היא אומרת שזו דמות מורכבת, צריך להיות בה משהו בולט, לא חייבת להיות מצחיקה הז שילוב של תכונות. אחרי חרטוטים רבים היא מגיע לדבר החשוב: -------------------- צ. לדוגמה אמרנו שלבריכות לא מתחברים. א. לא, לא נכון אם אתה למשל שוחה עכשיו בחורף בבריכה סבבה זה מיוחד, זה נראה טוב. אבל זו לא סיבה לזכות. צ. אוקי, אז מ הכן. א. שובפעם תכונות אופי, שאנשים יכולים להתחבר, אוהבים מישהו שהוא נורא כנה, כאילו תמים. צ. מה תמימות תיתן למישהו את המיליון? א. לא, תמים בצורה כאילו מצחיקה. למשל יוסי,שיחקנו חמש עובדות והוא מדבר דברים מה זה לא קשורים אבל הוא מעלף מצחוק. דמות כזאת תמימות מול טיפשות שהיא מצחיקה. יכולים להגיד יה איזה תמים מסכן וכולם XXX ולתת לו את הפרס. זה השילוב, זה מה שמיוחד. זה נראה שהוא תמים שהוא לא נושך את הלשון כשהוא מדבר. צ. מה עוד? -------------- אינה חוזרת לקשש ומביאה כדוגמה את ליאון "בגלל שהוא כשרוני ומעניין ושר כל הזמן". אחר כך מדברים קצת על הדחות: ------------ א. נגיד יוסי, הוא אמר לי שהוא עלה לשמונה הדחות וכל מי שעמד מולו הודח. צ. זה לא רק מולו, עולים איזה ארבעה או חמישה אנשים. א. אבל כל הזמן הוא עלה היה וחזר צ. גם שפרה, היתה ארבע פעמים. א. היא גם הדמות תכלס הנשית שהכי קרובה לנורמלי. .(מגמגמת) אבל אם שפרה נגיד עולה מול יוסי אז כמובן שלא יוסי יודח. צ. הבנתי א.הוא חמוד צ. (מסנן) בזה אני מסכים שהוא חמוד א.הוא חמוד בצורה מאד אהובה בישראל ------------------------- רוב השיחה היתה עצות לא נכונות. הפרטים היחידים הרלוונטיים היו שהקהל מחפש דמות תמימה, ושאם יוסי יעלה מול שפרה הוא לא יודח.
 
למעלה