הליין אפ!

Exaile 27

New member
הליין אפ!

מישהו יכול לתת לי את הליין אפ של המסיבה של מוקשה שהיתה יום שישי
 

PsyVodz

New member
מי היה שם דרך אגב ?

dj zombi inneraizer perfect stranger cosmosis mapusa mapusa u-recken אחחח הוא הפציצ בבוקר השתגעתי שם
 
יש לכם במקרה תמונה של u-recken?

שאלתי את זה כבר פעם פה ולא היה תגובה. ואם אפשר לא את התמונה שהוא לובש חולצה של מילאן. וסתם לא קשור,אני חושב שראיתי אותן היום בבית מרקחת!
 

PsyVodz

New member
ישלי סירטון שלו מנגן במוקשה

צילמתי את זה במצלמה של הפלאפון .. זה בפורמט 3GP .. ניסיתי איזה פעם ליפתוח לא הצלחתי .. אין לי בעיה להעלות את הסירטון לפה שאתה תנסה לפתוח אותו :]
 

PsyVodz

New member
הנה זה

החצי שעה האחרונה של המסיבה .. כבר 11:30 בערך :]
 
למעלה