הליין אפ! מישהו יכול לתת לי את הליין אפ של המסיבה של מוקשה שהיתה יום שישי
E Exaile 27 New member 15/10/06 #1 הליין אפ! מישהו יכול לתת לי את הליין אפ של המסיבה של מוקשה שהיתה יום שישי
P PsyVodz New member 15/10/06 #2 מי היה שם דרך אגב ? dj zombi inneraizer perfect stranger cosmosis mapusa mapusa u-recken אחחח הוא הפציצ בבוקר השתגעתי שם
מי היה שם דרך אגב ? dj zombi inneraizer perfect stranger cosmosis mapusa mapusa u-recken אחחח הוא הפציצ בבוקר השתגעתי שם
V vini המקורי New member 15/10/06 #4 יש לכם במקרה תמונה של u-recken? שאלתי את זה כבר פעם פה ולא היה תגובה. ואם אפשר לא את התמונה שהוא לובש חולצה של מילאן. וסתם לא קשור,אני חושב שראיתי אותן היום בבית מרקחת!
יש לכם במקרה תמונה של u-recken? שאלתי את זה כבר פעם פה ולא היה תגובה. ואם אפשר לא את התמונה שהוא לובש חולצה של מילאן. וסתם לא קשור,אני חושב שראיתי אותן היום בבית מרקחת!
P PsyVodz New member 16/10/06 #5 ישלי סירטון שלו מנגן במוקשה צילמתי את זה במצלמה של הפלאפון .. זה בפורמט 3GP .. ניסיתי איזה פעם ליפתוח לא הצלחתי .. אין לי בעיה להעלות את הסירטון לפה שאתה תנסה לפתוח אותו :]
ישלי סירטון שלו מנגן במוקשה צילמתי את זה במצלמה של הפלאפון .. זה בפורמט 3GP .. ניסיתי איזה פעם ליפתוח לא הצלחתי .. אין לי בעיה להעלות את הסירטון לפה שאתה תנסה לפתוח אותו :]