הלו יש מישהו בפורום?

שמוצקין!!!!!!!! ../images/Emo124.gif

הלוווו אתה פה? ולשאלתך, כן יש פה בן אדם אחד או שניים... היי כולם! תתעודדו הסופ"ש כבר כאן!!!
 

שמוצקין

New member
היי פשוש

אני כאן בהחלט .... נכנס ויוצא (מהפורום לצערי) ובודק אם נוספו הודעות חדשות.
 

שמוצקין

New member
דרך אגב אביבית

אולי תוסיפי קצת מידע לכרטיס? לא חייב להיות מידע מזהה אבל שאפשר יהיה להכיר אותך קצת. זה מאד חסר בכרטיסים של כל הבנות חוץ מדנטל...
 

דנטל

New member
למה?

אני תל אביבית ובעיר שלנו נהוג לצאת לבלות ביום חמישי בערב, אז היה הגיוני לי שהפורום בקושי יהיה פעיל. אני התרגלתי לא לצאת בימי חמישי, כי זה יום העבודה הכי קשה (וכיפי) שלי, ואני הרוגה מדי בשביל יציאות, אבל בכל זאת אם יש משהו ממש שווה, אני כן יוצאת, ואצל התלאביבים הסיבה העיקרית לצאת היא... בגלל שיום חמישי בערב.
 

שמוצקין

New member
טוב כנראה אני

חושב בפרקי זמן קצרים מדי וזה לא מציאותי אולי... הרעיון המקורי שלי היה שאים יוצאים ביום חמישי אז פורום כזה צריך להיות מלא באותו זמן או קצת קודם בדיוק לצורך זה.
 

דנטל

New member
תחשוב על עצמך

אם בא לך זיון, ויש אחלה זמן לצאת, לא עדיף למצוא זיון במועדון, כשאתה יודע מראש איך הבחורה נראית, מאשר למצוא ברשת? זיונים מהרשת זה אחלה והכל, אבל זה לוקח הרבה יותר זמן וזה טוב כשאפשרות היציאה משתבשת מכל אחת מאלף הסיבות האפשריות. להוציא זיון מפה זה אומר בדרך כלל כמה וכמה התכתבויות ולכן גם מעבר של כמה וכמה ימים, כשבמועדון זה יכול לקחת רבע שעה. אם אני בקטע של למצוא זיון מהיר, אני אלך למועדון. אם אני בקטע של למצוא זיון לעוד כמה ימים, אני אשאר בבית ואגלוש. לא אומר בהכרח שאני אמצא את מבוקשי, אבל הסבירות תהיה יותר גבוהה כשאני אבחר בדרך הנכונה מהשתיים כדי לשרת את רצוני.
 
למעלה