הכשרה של בריסטה
בביקורי בבתי קפה שונים שמתי לב שאני יכול לחזור לבית קפה מסויים, ובכל פעם לקבל קפה שונה - ובהבדלים גדולים. לדוגמה קפוצ'ינו: באותו בית קפה, פעם הוא יהיה עם שליש חלב ושליש קצף - ופעם אחרת הרבה חלב ומעט קצף. פעם יהיה טמפרטורה טובה, ופעם חם יותר מדי ( עד כדי שינוי הטעם של החלב ). שלא לדבר על האספרסו, שכל פעם יוצא אחר. לדעתי ההבדל הוא בבריסטה שבמשמרת באותו זמן. האם בתי קפה מקפידים על ההכשרה של הבריסטה? האם הם עושים מאמתים להבטיח איכות אחידה?
בביקורי בבתי קפה שונים שמתי לב שאני יכול לחזור לבית קפה מסויים, ובכל פעם לקבל קפה שונה - ובהבדלים גדולים. לדוגמה קפוצ'ינו: באותו בית קפה, פעם הוא יהיה עם שליש חלב ושליש קצף - ופעם אחרת הרבה חלב ומעט קצף. פעם יהיה טמפרטורה טובה, ופעם חם יותר מדי ( עד כדי שינוי הטעם של החלב ). שלא לדבר על האספרסו, שכל פעם יוצא אחר. לדעתי ההבדל הוא בבריסטה שבמשמרת באותו זמן. האם בתי קפה מקפידים על ההכשרה של הבריסטה? האם הם עושים מאמתים להבטיח איכות אחידה?