הכר את הפורום!

RTur

New member
הכר את הפורום!

פינה חדשה לימי שלישי, במקום זה או זה שנראה לי שמיצינו אותה חח בפינה זו מדי יום שלישי יועלה "קורבן" מהפורום וכל שאר חברי הפורום ישאלו אותו שאלות והוא יענה עליהן.. היום לסיפתח הראשוני קבלו את: שלי! המתארחים הבאים: צליל נועה אור ארתור
 

RTur

New member
השאלות שלי:

1. ממצב? 2. מה השיר האהוב עלייך ביותר? (לא של לירז.. בכללי..) 3. סרט מומלץ 4. ספר אחרון שקראת 5. נהנית ממנו? (מהספר שבשאלה 4) 6. דיסק אחרון שקנית (לא צרבת/הורדת מהאינטרנט - קנית!)
 

שלי פאר

New member
או-הא אני סלב!

1. ממצב? הכל נחמד מה שלומך!? אחותי חזרה עכשיו הביתה אני שמחה... 2. מה השיר האהוב עלייך ביותר? (לא של לירז.. בכללי..) מממ לירז?! לא הבנתי מה הקשר... אין שיר שהוא האהוב עליי ביותר! אבל מה.. אני שומעת רק!!!! שירים שהם אני או מאפיינים אותי באיזשהי דרך... 3. סרט מומלץ: אני לא כל כך רואה סרטים..אבל אני חולה את התוכנית חברים :) 4. ספר אחרון שקראת: האף של פינוקיו ואיש הפיל 5. נהנית ממנו? (מהספר שבשאלה 4) כן. הוא עזר לי להחכים. 6. דיסק אחרון שקנית (לא צרבת/הורדת מהאינטרנט - קנית!) אני לא!!! מורידה ולא!!!! צורבת שירים/דיסקים. זה לא חוקי וזה לא הוגן! הדיסק האחרון שקניתי הוא של עברי לידר, הלייב... כי הקודם שהיה לי נשבר :(
 

RTur

New member
אופס חחחחחחחח ../images/Emo6.gif

העתקתי ת'שאלות הקבועות מה"הכר את הפורום" של לירז ושכחתי לשנות
 
שלי ../images/Emo9.gif!!!

איפה הייתה הפעם הראשונה ששמעת את לירז? ומתי זה היה? תחנת רדיו שמושמעת אצלך הכי הרבה? קיץ או חורף? לילה או יום?
 

שלי פאר

New member
אה עכשיו יש לי תשובה

את דודו שמעתי פעם ראשונה שהוקם ערוץ 24 הם הקפילו לו את אני רץ וככה התאהבתי... אחרי שנה גם הכרנו וכל זה.. ו..3 שנים עברו מאז :) כפרע עליו!
 

שלי פאר

New member
מה קשור לירז?!

איפה הייתה הפעם הראשונה ששמעת את לירז? ומתי זה היה? הפעם הראשונה ששמעתי אותה הייתה עם איזה קליפ שלה לא זוכרת איזה ואז גם פגשתי אותה תחנת רדיו שמושמעת אצלך הכי הרבה? רשת ג'. כי זה מה שקולטים אצלי בעבודה קיץ או חורף? קיץ! אני הכי לא!!!! טיפוס של חורף ואני שונאת את העונה הזו!! לילה או יום? צהריים!
 

nuna19

New member
שלילוש'!!!!

1.איך את מעבירה את חנוכה? 2.שלוש תכונות שאת אוהבת באנשים? 3.שיר שאת הכי אוהבת בעולם? 4.מה את הכי אוהבת לעשות כשיש לך זמן? 5.(חוץ מדודו) איזה עוד אמנים את אוהבת לשמוע? אוהבת המון!!!!!!!!!!
 

שלי פאר

New member
נועה נועה נועה

1.איך את מעבירה את חנוכה? בשרות הלאומי ובצחוקים שם...(עד שהמנהלת שלי באה) 2.שלוש תכונות שאת אוהבת באנשים? אין משהו מיוחד שאני יכולה להצביע עליו 3.שיר שאת הכי אוהבת בעולם? כל השירים שהם אני/מאפיינים אותי בדרך כלשהי 4.מה את הכי אוהבת לעשות כשיש לך זמן? להציק לאחותי ולנוח 5.(חוץ מדודו) איזה עוד אמנים את אוהבת לשמוע? איה כורם קרן פלס מירי מסיקה עברי לידר...
 

שלי פאר

New member
סתם שתדעו

אפשר לשאול שאלות יותר עמוקות והעתק הדבק אבל כל אחד והבחירה שלו ציפיתי למשהו יותר עמוק... (חכו אני אהיה סלב אני אראה לכם מה זה שאלות נשאלות)
 

Or f

New member
הכר...

אוקיי.. 1.הדיסק האהוב עלייך ביותר??? (לא של דודו) 2.הדיסק של דודו האהוב ביותר (שאלה קשה).. 3.הופעה אחרונה שהיית? 4.שיר אחרון ששמעת ובכית? 5.פעם אחרונה שראית את דודו? 6.הישר של דודו שאת הכי מתחברת אליו ( כי אוהבים את כולם..) 7.השיר שאת הכי פחות מתחברת אליו? 8.הדיסק של דודו שאת הכי פחות אוהבת? 9.הדיסק האחרון הטוב שקנית? 10.השיר האחרון טוב ששמעת?
 

שלי פאר

New member
או.. שאלות לעניין

1.הדיסק האהוב עלייך ביותר??? (לא של דודו) יש כמה. קרן פלס מירי מסיקה איה כורם.. 2.הדיסק של דודו האהוב ביותר (שאלה קשה).. החדש שלו! (ועוד לא סבלתי אותו בהתחלה) 3.הופעה אחרונה שהיית? דודו טסה (גם אתה היית שם...) 4.שיר אחרון ששמעת ובכית? מירי מסיקה-שלום לאמונות 5.פעם אחרונה שראית את דודו? מציאותית!? בהופעה שלו. ככה-לפני שעה בטלויזיה 6.הישר של דודו שאת הכי מתחברת אליו ( כי אוהבים את כולם..) חחח מצאת לך את מי לשאול. כל!!!! השירים של דודו הם אני/מאפיינים אותי באיזהיא דרך 7.השיר שאת הכי פחות מתחברת אליו? של דודו!? הלילה לא 8.הדיסק של דודו שאת הכי פחות אוהבת? אני שר 9.הדיסק האחרון הטוב שקנית? עברי לידר 10.השיר האחרון טוב ששמעת? מירי מסיקה-שלום לאמונות
 
למעלה