eyeball1008
New member
יוגב עם כל הכבוד...
israel2010 fullhousexsnd ועוד כמה... ויכוח מיותר גם מצד פינקי וגם מצידכם tzadik (מקווה שרשמתי נכון) חח היא ברית לכל דבר כמו שמורן הלך ופתח אורי ולא קרא לה UIRxSVF או הפוך ככה גם אי אי אפשר להכריח את עידו פינקי... אולי בהתחלה יהיה כמה טעויות.. אולי אפילו SVF תתקוף מי יודע SHIT HAPPEN,,, אבל אחר כך גם זה יעבור.. לא צריך להיגרר לויכוחים שלא תורמים כלום
israel2010 fullhousexsnd ועוד כמה... ויכוח מיותר גם מצד פינקי וגם מצידכם tzadik (מקווה שרשמתי נכון) חח היא ברית לכל דבר כמו שמורן הלך ופתח אורי ולא קרא לה UIRxSVF או הפוך ככה גם אי אי אפשר להכריח את עידו פינקי... אולי בהתחלה יהיה כמה טעויות.. אולי אפילו SVF תתקוף מי יודע SHIT HAPPEN,,, אבל אחר כך גם זה יעבור.. לא צריך להיגרר לויכוחים שלא תורמים כלום