הכרזה !

eyeball1008

New member
יוגב עם כל הכבוד...

israel2010 fullhousexsnd ועוד כמה... ויכוח מיותר גם מצד פינקי וגם מצידכם tzadik (מקווה שרשמתי נכון) חח היא ברית לכל דבר כמו שמורן הלך ופתח אורי ולא קרא לה UIRxSVF או הפוך ככה גם אי אי אפשר להכריח את עידו פינקי... אולי בהתחלה יהיה כמה טעויות.. אולי אפילו SVF תתקוף מי יודע SHIT HAPPEN,,, אבל אחר כך גם זה יעבור.. לא צריך להיגרר לויכוחים שלא תורמים כלום :)
 

PinKy The KiNg

New member
Like

ויכוח מיותר ... כמו שעמי אמר אם יהיו תקיפות זה לא משהו שלא נוכל לעמוד בו...
 

BDY

New member
למה לי לשים SVF בשם שלי ../images/Emo3.gif

ותלמד לרשום URIIIIII לא UIR
 

Yogev1982

New member
אמיר אכן ויכוח מיותר שנגמר ../images/Emo9.gif אבל

רק תשים לב לגביי מה שאמרת fullhousexSND זה השם לגביי ISRAEL2010.....זאת ברית בפני עצמה
בקיצור נגמר נסגר נעשה את המיטב לידע את מי שצריך ובוא נסכם שכולנו להבה נשתדל לרשום שמות שמתחילים או נגמרים בשם הברית שיהיה יום טוב לכולם
 

BDY

New member
ברית חדשה נפתחה

YOGEVXURI חחחח סתם וואלה צודקים סתם וויכוח מיותר
 
למעלה