הכרזה !

PinKy The KiNg

New member
הכרזה !

הבריתות TZADIK , TZADIK001 הן חלק מהברית SvF (מקווה שרשמתי טוב ) קיצר אל תתקפו אותי אין לי אדמה
ואם יש בעיות פנו אליי
 

fireforge

New member
אחי אף אחד לא יזכור עוד שעה מה רשמת פה

תדאג להכניס את השם SVF לפני או אחרי השם שלוחה כדי שלא יהיו טעויות תודה
 

Yogev1982

New member
../images/Emo45.gif שרשמתי את ההודעה שלי לא ראיתי תגובה שלך

 

Yogev1982

New member
קצת בעייתי

בלתי אפשרי להעביר את זה לכולם.... תקרא לברית SVFxTZADIK זה יקל על כולם אם לא, אל תתפלא אחי אם יהיו טעויות .....
 

Yogev1982

New member
מה קשור למודם

בקיצור אני המצלתי לך אני אישית ישתדל לזכור לגביי השאר אני די בספק תעשה מה טוב לך
 

PinKy The KiNg

New member
סומך עליך שתעביר את ההודעה למי שצריך

ואם תיהיה תקיפה זאת טעות שלך לא שלי ...
 

fireforge

New member
לא זו טעות שלך אחי אתה לא יכול לצפות מ40

איש לזכור שהברית הזו שייכת ל SVF עוד יום עוד שבוע ההודעה שלך תעלם ואנשים ישכחו שים לפחות בפרטים של הברית והמדינות שיוך כל שהוא לSVF
 

PinKy The KiNg

New member
תעביר את זה לחברי הברית שלך ויהיה בסדר...

ביינתים אמרתם שאתם רוצים להמשיך את השליטה הישראלית במשחק אז תתקפו ערבים ... בכל מקרה בשביל להשמיד מדינה היום צריך יותר ממדינה אחת אז אם תיהיה עליי תקיפה אני ידע שזה מכמה מאצלכם .. ואז אני יחזיר תקיפות ... בקיצור לירן אל תשחקו אותה ראש קטן פשוט תעביר את זה הלאה ותשתדל שלא יהיו פאלטות
 

BlackWidowX

New member
תירגע חבריקו !

נשתדל לזכור זה לא אומר שלא יהיו טעויות בגלל עקשנות יתרה . בכל מקרה נעביר הלאה אל תצפה מכולם לזכור עוד שבועיים של מי זה זה הכל .
 

BlackWidowX

New member
גבריהו

חזרת לפני ארבע ימים ורבע לשחק אם אני לא טועה אל תחמם אווירה סתם , "טעויות" לא יהיו , טעויות בהחלט ייתכן .
 

PinKy The KiNg

New member
לא מחמם שום אווירה ...

ציפיתי שתרשמו נשתדל להעביר את זה לכולם ... עצות אני לא צריך ... עד היום לא הייתה תקיפה אחת מהאיחוד עליי אז אני גם מצפה שלא תיהיה גם עכשיו ... אם הייתה נפתחת ברית חדשה עומרוזנאטו והייתי מודיע על זה בפורום שאני בהסכם עם הברית URI (לדוגמא ) הייתם תוקפים ? הייתם מודיעים לכולם .... אז זה מה שציפיתי שתעשו ובמקום זאת אתם בשלכם גררתם אותי להיכנס לויכוח... תבין נשמה אף אחד לא הולך איתכם ראש בקיר ... כמו שאני לא תוקף אותכם אני מצפה ממכם אותו דבר.. ואני אפילו כשאני בעולם הזה רק 4 ימים ורבע שיש ברית שאני לא מכיר אני הולך ושואל לפני שאני תוקף.... אז דיי לראש הקטן
 

amith11

New member
מבין אותו תכלס

עשה 50 מדינות לא מקושרות , ועכשיו לשנות 50 פעם IP זה באסה. בהזדמנות בהמשך ,שיהיה כבר על המדינות ישנה על הדרך, ביינתים תשתדלו לזכור את הצדיק
 

Yogev1982

New member
עמית היה צריך לחשוב על זה מראש

אני באמת ישתדל לזכור חברים.... אבל זה בעייתי מאוד שתבינו את זה זה לא חדש ששלוחות רישמיות פותחים SVFx..... SNDx.... ARENAx.... וכדומה בכל מקרה לא בוכים על חלב שנשפח שיהיה בהצלחה
 

PinKy The KiNg

New member
אם לגלות את האמת ככה שניה לפני שהולכים לעבודה

הברית הזאת הייתה שלי איך שהצטרפתי למלחמה נגדת ובהתחלה (לפני שידענו מתי זה יתסיים ) תכננתי לגדול שם ... מה שיכולתי לעשות גם עכשי ולהוריד לפחות 20 מדינות של האיחוד עכשיו... אבל הקלפים על השולחן עכשיו ואין מה להסתיר... סגרתם שלום אמיתי ואני מחוייב לעמוד בו...
 

Yogev1982

New member
אני לא מבין מה אתה רוצה

במקום לנסות לסכסך רק בפורום וליצור ריב אז תגיד סבבה תנסו לזכור אם לא ויקרה טעות אז אני יספוג ואני ישתדל להכניס את זה לברית רישמית בהקדם וזהו יאללה סגור נושא איזה חפירה
 

PinKy The KiNg

New member
אם היית יודע לקרוא

היית מבין שההודעה הזאת באה לחזק את השלום ולהגיד שיכולתי לתקוף את האיחוד עם המדינות שיש שם כי הן לא מסומנות ולא מקושרות לsvf ככה שיכולתי להוריד כמה מדינות איתה .. סהכ'' ביקשתי לא לתקוף והודעתי שאני חלק מהאיחוד ... בסבב מדינות הבא שלי בעוד יומיים אני ישים בפרטים וידאג שהכל יהיה מסודר ... לילה טוב
 
למעלה