L e s t a t
New member
הכרזה ../images/Emo124.gif
לצערי בזמן הקרוב אהיה קצת עסוק ולא אהיה בפורום כמה ימים. כמו כן, יש לי מחשב חדש במקום הישן שמסרב להתקין את האייסיקיו מסיבות לא כל כך ברורות אבל אין לי הרבה זמן להתעסק עם זה.. יש לי כמה עבודות שאני צריך להגיש בימים הקרובים וגם יש לי עוד כמה עניינים שצריך לטפל בהם בהקדם האפשרי. לא תמיד יהיה ניתן לתפוס אותי בטלפון ולפעמים פשוט לא יהיה לי זמן לשיחות. בהתנצלות, לסטט
לצערי בזמן הקרוב אהיה קצת עסוק ולא אהיה בפורום כמה ימים. כמו כן, יש לי מחשב חדש במקום הישן שמסרב להתקין את האייסיקיו מסיבות לא כל כך ברורות אבל אין לי הרבה זמן להתעסק עם זה.. יש לי כמה עבודות שאני צריך להגיש בימים הקרובים וגם יש לי עוד כמה עניינים שצריך לטפל בהם בהקדם האפשרי. לא תמיד יהיה ניתן לתפוס אותי בטלפון ולפעמים פשוט לא יהיה לי זמן לשיחות. בהתנצלות, לסטט