הכל תלוי באהבה

  • פותח הנושא b88
  • פורסם בתאריך

b88

New member
הכל תלוי באהבה

אז היא מסוכנת, וסכנות אני כבר לומד לראות ב2 העיניים ממרחק, מסתובב והולך לי בטרם הסכנה קרובה אליי.
בכל מקרה הרי האהבה תגיע רק כשהיא תגיע, לא?
אז מה הלחץ, מה כל הלחץ הזה, אפשר לחשוב שאין טלוויזיה, אין מוזיקה, אין אוכל אין כסף, יש הכל, לא? אפשר גם לדבר עם אנשים מתי שרוצים, יש אנשים בכל מקום, אפילו אם אין מול העיניים, יש בווטסאפ, או בפייס או בפורום, מה הלחץ? תראה כמה דברים יש לך. תשאיר קצת עבודה לה', גם הוא צריך להשתתף בעסק הזה, לא? אחרת מה עשינו בזה.
 
שלום

אהבה נותנים ומקבלים כל החיים, עוד מהרגע שנולדים. אהבה נוצרת כשיש עניין משותף באופי של האדם, כשמוצאים זה בזה דברים יפים. לא צריך לחפש אהבה, אלא צריך ליהנות מאהבה כשכבר ישנה. אמנם יחד עם זה חשוב להשקיע באהבה כדי שתצליח, אבל לא באופן מלאכותי אלא מתוך רצון אמתי לשמח את הצד האחר כי חושבים שהוא ראוי לזה. אם נמצאים ביחד במסגרת ויוצרים תקשורת ועניין ונותנים אהבה זה לזה, יכול להתפתח באופן טבעי קשר חזק יותר.
&nbsp
 

b88

New member
כן.

אני נזכרתי באיזו אובססיה שנפלתי בה לפני הרבה שנים, אז מכזה דבר צריך להישמר, אני לא חושב שאין לי אהבה, ולא חושב שהיא רחוקה ממני.
חח נזכרתי בשיר של נועה קירל "יש בי אהבה", יש שמעריצים אותה ויש שטוענים שהם סולדים ממנה, בחורה בת 14 ששרה ומושכת את כל העולם אליה, אבל תעצור, היא אומרת "יש בי אהבה", אז אולי אתה לא מספיק במקום שלה כדי להבין שבאמת יש בה אהבה.
אולי בכולם יש אהבה.
אולי אנחנו בכלל לא מודעים לקסם הדברים.
אולי אנחנו לא יודעים לפעמים על מה אנחנו מסתכלים.
 
אהבה זאת

הרגשה שיש הרבה דברים טובים באדם, תכונות אופי יפות. יש הרבה אנשים שיכולים להיראות לנו נהדרים בגלל התאמה ודברים שאנחנו נוטים לאהוב יותר, ואנשים נפגשים זה עם זה עם הזמן, לכן כל החיים יש אהבה.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה