הכל בגלל החיילות הקרביות...

גאולה_ש

New member
תיקון קל וקישורים

המושג הוא "פרדיגמה" (היתה לי טעות בהקלדה). קישורים: "קולה של אישה דתייה" "שוב המנטרה חוזרת"
 

טל קר

New member
באמת? אם זה שאין ח"כ נשים במפלגות

דתיות אורתודוקסיות, אין נשים שופטות בבתי דין רבנים, ורבנית היא לא רב ממין נקבה אלא אשתו של הרב, אם כל אלו אינם עובדות, מה אלו? פירושים? האם טעיתי לפרש חלק מהנשים שכן עושות את כל אלו לגברים? ומה הקשר בין 1+1 = 2 בחשבון הרגיל (כי למשל בחשבון בוליאני זה שווה 10) שייך לזה שהאישה נחותה לגבר? יש עובדות בעולם, אין רק פרשנות, עובדה שיש לי כרומוזום XX למשל. אגב, נורא נחמד שאישה דתיה היא מאמינה גדולה ברלטיביזם. כן ירבו. אולי אז גם יתרבו הנשים הדתיות שיתווכחו נגד ברית מילה בפורום ברית מילה, בינתים כולן שם רק בעד הברית.
 

ציפי ג

New member
זה איך שהוא לא משורשר

כך שממש לא מצאתי קששר לוגי בין מה שכתבת למה שאני לא יודעת מהו
 
ובגליון של היום

תגובתו של דנקנר לתגובתו של לפיד.... עוד שלוש שעות מגיע העיתון..
 
תשובה גדולה - איך פיספסתי אותה ?

דנקנר בכלל נראה לי בשנתיים-שלוש האחרונות כדמות שמנה וחזרזירית עם עיניים בולטות מעודף תשומות מזון ומשקה וכמו דגנרטים אחרים שניסתתרה עליהם בינתם ועברו למחנה ההזוי (מאיר אריאל ז"ל, אריאל זילבר באמירותיו ועוד כמה) - מסוכן תקשורתית שלא באשמתו. בית משפט סביר היה פוטר אותו על סעיף אובדן שפיות. דיעה לא נחמדה - אבל זו התרשמותי
 

אמיר.

New member
על אדם וחווה. - לטל קר

למילה `אדם` בעברית וגם בפרשת בראשית יש שתי הוריות: 1. המין האנושי - להבדיל מהחיות. ``זה ספר תולדות אדם ביום ברוא אלקים אדם בדמות אלקים עשה אתו: זכר ונקבה ברם ויברך אתם ויקרא את שמם אדם` (בראשית ה` א). 2. הזכר האנושי - להבדיל מהנקבה האנושית. החכמה היא לקרוא ולתת את הפירוש הנכון לכל מקום.
 

טל קר

New member
גאולה היקרה, מה לך להאשים את חנה

כשאת בעצמך לא מתיחסת ענינית לגופן של טענותיה? אני אישית לא ראיתי אף בעיה באופן השיח של חנה. ישיר ולענין.
 
תגובה

השרות בצבא לבנות ולבנים מהווה נדבך ראשוני וחשוב בפיתוח הקהינכם מוזמנים לדבר בנושא בפורום קריירה לשאול שאלות ולקבל מענה מקצועי בתחומים של קריירה פיתוחה ושיפורה
 
נעמי - נשמח לתגובה רלוונטית לנושא

והנושא הוא איום הרבנים בפסקי הלכה נגד הצבא אם לא תופסקנה פעילות הבנות הקרביות. תודה, חנה
 

sista

New member
מעניין מה יקרה אם יצטרכו לבחור

בין בנות ישראל הנאוות בצריח לבני ישיבות בקנה.
 

four seasons

New member
שוב המימסד הדתי מנסה לנטרל

את האישה, שיוויון בצבא יביא לקידום מעמד האישה בכל תחומי החיים, קצינות משוחררות יגיעו לתפקידים בכירים במשק ובמימסד וזה מה שמפחיד אותם, כל עוד הנשים עוסקות בשירות הקלאסי המוכר הכל בסדר, אבל המהפכה הפימיניסטית שמוביל מופז מאיימת יותר מכל דבר על המשך דיכוי האישה והם חוששים. ההפרדה שמנסה המימסד הדתי לשמר הוא הפגיעה הקשה ביותר בנשים וזה כואב אפילו החברה השוביניסטית כבר לא מאמינה או מסוגלת בהפרדה כזו, למרות שסוגיית השיוויון בצבא עדיין לא פתורה אצל נשים בינם לבין עצמם. (הביקורת שלי היא לא על הדת, או הבוחרים/ות לחיות בדרך זו אלה על הממיסד הדתי)
 

דבורי

New member
``הממסד הדתי``?

אם תקראי שוב את הכתבה עצמה, מדובר כאן לא בבעית הממסד הדתי, אלא באי-נוחות של החיילים הדתיים עצמם. ולדעתי, כאן יש בעיה אמיתית. שוויון בין המינים אינו חייב לכלול נטרול מוחלט של הרגשות המיניים. רחצה משותפת, או מגע פיזי באיברים רגישים אינם פעולות נייטרליות שאפשר להתעלם מהם. הבעיה אינה בשירות הקרבי של החיילות, אלא בצורה שבה זה נעשה, ונראה לי שבהחלט אפשר להתייחס עניינית לבעיה ולשקול איך לשפר את המצב.
 

ספיר ק

New member
רחצה משותפת?

אני בספק אם מתקיימת רחצה משותפת. או מגורים משותפים. דרך אגב, אני היחידה ששמתי לב שיש כאן דאגה לחיילים סטרייטים בלבד? אם כבר, ההומואים הם אלה שבאמת נתקלים בקשיים, כי הם צריכים להתקלח ולגור עם גברים, בנוסף על המגע הפיסי באימונים, כפי שמתואר בכתבה. אם הם מצליחים לעמוד בזה, אני בטוחה שהסטרייטים יכולים לעמוד בצורך לגעת בנשים במסגרת האימונים.
 
בדיוק שוחחתי בנושא

עם ירון מגאווה שהבטיח שישתדל להגיב כאן...והמליץ על צרוף מסמכים שיצורפו מאוחר יותר לשירשור הזה. אני אישית נתקלתי רק בחיילות לבסיות בשרותי הצבאי פשוט כי קיימת הפרדה עקרונית שעניינה צמצום נקודות מפגש בין נשים לגברים בצבא בהקשרים מיניים, לפחות באופן רשמי (אי אפשר לפעול נגד ``כוחות השוק``, למיטב ידיעתי גם הבתולות החסודות בציונות הדתית נישאות לעיתים לא בבתוליהן :) ). 5-7 אחוז מכלל אוכלוסיית העולם הם הומוסקסואלים ולסביות, הווה אומר - 5-7 אחוז מחיילי ההסדר והחיילים החרדים בהתאמה. למה הרבנים לא שומרים עליהם בפסקי הלכה מחיכוך מיותר עם מעוררי היצר שלהם ? סתם שאלת תם :) אגב, באותו קו מחשבה, מדובר גם ב- 5-7% מהרבנים. חנה
 
אני משער שפחות מ5-7 אחוזים של

חיילי ההסדר או הרבנים הם הומוסוקסואלים כי סביר להניח שכמות החוזרים בשאלה מבין הדתים עם נטיות כאלו גדולה יותר. השתמשתי בלשון זכר כי ממה שידוע לי המשמעות של המלה רבנית היא אשת רב כך שרבניות לא רלבנטי. כמו כן המונח חיילי ההסדר מתייחס רק לגברים עד כמה שידוע לי.
 

ירון מ.

New member
יש הרבה יותר הומואים ולסביות

חנה, האומדן המקובל הוא 10% (זה הנתון שהופיע בזמנו במחקרים של קינסי, ואושש בהמשך במחקרים נוספים). עם זאת, בזמן האחרון יש כבר סברות שהמספר הזה הוא נתון מאוד שמרני ומצמצם ומספרם האמיתי של ההומואים והלסביות באוכלוסיה הרבה יותר גבוה, ובהחלט יכול להגיע ל25%-30% כשכולם יצאו מהארונות שלהם. גם נסיון החיים שלי ושל חבריי, מצביע לכיוון של הומדנים הגבוהים יותר. כמובן, שמספרם של ההומוים והלסביות שבפועל מגשימים את המיניות והרגשות הרומנטים שלהם נמוך בהרבה, ועוד פחות מהם חיים בגלוי מחוץ לארון. את מספר ההומואים שחיים עם זהות עצמית של גייז במסגרת הקהילה ניתן להעריך בערך בכ -5% (במדינות מערביות). אגב, כבר במחקריו של קינסי הוא גילה שהתנסות מינית הומוסקסואלית בפועל (עד אורגזמה) עם בני מינם חוו 37% אחוז מהגברים הנחקרים (אבל רובם לא מגדירים עצמם כגייז כמובן). הנה לינק למאגר מידע על הומואים ולסביות מאוניברסיטת טורונטו, שמקשר ישירות לעניין השאלה כמה אחוזים מהאוכלוסיה הם גייז (אבל כדאי לקרוא את שר הדברים שמופיעים שם): http://www.campuslife.utoronto.ca/services/sec/blg.html#what%
 

augustus

New member
ועוד לא אמרתי...

שאני נפעמת מהשקעתך בפורום ``פמיניזם``. אתה כמעט מתקרב להשקעתה של חנה בפורום ``גאווה`` בהיואל.
 
למעלה