הכל בגלל החיילות הקרביות...

העניין הוא שבנושא שבו הסכימה

איתי גאולה כרגע היתה הסכמה גם קודם - הצבא הוא של כ-ו-ל-ם, רק שנושא הדיון היה ההיפוך של הגירסה הזו - שלמרות היותו צבא של כולם, עניין דרישת החיילים הדתיים להפסקת פעילות החיילות הקרביות נראה גם לגאולה לא בלתי לגיטימי...
ולגבי הפסקת דיון - תעברי טוב טוב ותראי שלמדתי הרבה מהויכוחים הפוריים איתך (תודה - גם בגלל זה אנחנו לא מוותרות עלייך פה...) ולא איפשרתי לדיון להפסק באמירות המזלזלות בעמדה חילונית או "מרימות ידיים" (כביכול) מולה. בואו נחזור עכשיו לנושא, והנושא הוא פמיניזם.
 

גאולה_ש

New member
הסכימה ?! אוי חנה אני אוהבת את

הבדיחות שלך ... הנה הודעתי רק בשביל להזכיר לך ... את ההגיון העקום שהתחיל את כול הדיון העקר הזה. הודעתי : ועוד איזה קשרו גאולה_ש חנה, כאשר משתמשים במונח ``מהפכה פמיניסטית`` מתכוונים לתהליך ולא ל``תוצר הסופי``.את מוזמנת לקרוא שוב את הכתבה ולראות באיזה הקשר הובא מינוח זה. מה שרציתי להבליט זה את מגוון הדעות ``הפמניסטיות`` , אין ``אוטופיה`` פמיניסטית אחת יש ``אוטופיות``, כמו שאין דעה דתית אחידה יש זרמים וקבוצות שונות עם איית עולם שונה לחלוטין. (ראו את ההבדלים בגישות ביני לבין אמיר) מטרתי היא פשוט להפנות את האנרגיה של בנות הפורום לשיח קונסטרוקטיבי במקום כול הזמן ``לרדת`` על הדתיים . יש דתיים שחושבים כך ויש פמיניסטיות שחושבות אחרת ויש לכבד את דעותיהם,זה לא אומר שהתחשבות באמונתם תהיה בהכרח על חשבון קבוצה זו או אחרת... אנחנו עם קטן ויצירתי... שעם קצת פחות ``התלהמויות`` \ ``ירידות`` ועם יותר שימוש בשכל, ימצא מקום לכולם ... ----------------------------------------------- אתן צריכות לקחת דוגמא מהמהפכה השקטה של הנשים הדתיות שבמקום לבזבז את הזמן ``לקטול`` בנו מערך של מדרשות ללימוד תורה , ומעורבות ראשיות בכול אורחות החיים בארץ - גם ביחידות הקרביות בצבא . ועוד היד נטויה... אבל את הגבת-את האמת - לפי תפיסתי, מי שזה לא מוצא חן בעיניו וחושב שהזכות שלו גדולה מזכות של אחרים (או יותר נכון אחרות) - שישאר בבית ולא יתגייס. הבנות בצבא, בכל תפקיד קונסטרוקטיבי, תורמות יותר לחברה שוויונית וטובה יותר וסובלנית יותר מכל דתי שעושה סנקציות כי צפוף לו בתחתונים במחיצתן וזו נראית לו איזה עבירה מופרכת על חוקי דת מופרכים. אנחנו מכבדים את כל חלקי העם בצבא בכשרות, בהפרדת מגורים, בהפרדת מקלחות ושרותים - מי שזה לא יספיק לו שיתכנס לו בישיבה ויעזוב אותנו בשקט. מה נראה לך ``לא קונסטרוקטיבי`` בשיח הזה ? -------------------------------------------------------------------- חנה , "במקום שבעלי תשובה עומדים צדיקים גדולים אינם יכולים לעמוד" חיזקי ואימצי... מי יודע אולי עוד יום אחד יחיה זאב עם כבש "ולא ילמדו עוד מלחמה"
 

גאולה_ש

New member
תיקון ציטוט

---------------------------------------------------------------
במקום שבעלי תשובה עומדים צדיקים גמורים אינם יכולים לעמוד
---------------------------------------------------------------
 

גאולה_ש

New member
כנראה שאורי אורבך מבקר בפורום

סריקה של הטור השבועי שלו בידיעות אחרונות- המוסף לשבת 20.7. שמנה לב באיזה נושא הוא עוסק... ומה תגובתו. אני אישית לא מסכימה עם המסקנה שלו. אבל זו עוד דעה של אדם דתי שיש לכבד... לא לתגובה ....!!!!
(דיסקסנו מספיק והגענו בסופו של עניין למסקנה שפויה)
 
למעלה