הכל בגללכם

siv30

New member
הכל בגללכם ../images/Emo7.gif

לא מספיק אני מדורדרת, הספיקה דחיפה קטנה בכדי לדרדר אותי עוד יותר. אחרי הביקורות הנהדרות של Arana על אריות אל ראסן ועל הפסיפס הסרנטיני, הייתי חייבת להיכנס לצומת ספרים, לנצל את המבצע שלהם 2+1 ולהעמיד את השלישיה במקום של כבוד בין אלה העתידים להיות נקראים בקרוב. מה שעצר את ההשתוללות ומנע עוד כמה רכישות כמו : טוב ויפה גיבס, אשר אהבתי, אל תזוזי ועוד היה פחד בלתי מוסבר שבן זוגי לא יראה את זה בעין יפה. הכל בגללכם, אמרתי כבר?
 

Arana

Active member
מנהל
../images/Emo6.gif

אני מוכנה לקחת בכל יום אחריות על "הדרדרות" כזו... הייתי ב"צומת" אתמול, וגם את אחראית לחלק מהרכישה שלי - "רסיסים של כבוד" ו"בריאר", אז הנה לך.
אגב, חשבתי כמוך לנצל את ה-2+1 לקניית בדיוק אותם ספרים של קיי שעד עתה שאלתי אותם מהספרייה ("טיגאנה" באינטרנט יותר זול), אבל 300 ש"ח בשבוע על ספרים זה מספיק.
 

siv30

New member
אני הייתי בשוק מהמחירים

אריות - 98 ש"ח אדון הקיסרים - 98 ש"ח והפלגה לסרנטיום - 89 ד"ח (אותו כאילו קיבלתי בחינם). יצא כ- 66 ש"ח לספר וזה בכלל לא זול
 

0sveta0

New member
../images/Emo27.gifנצל"ש

שאלה אם אפשר, במחירים כאלה מופקעים, מה הטעם לקנות ספרים? האם זה לא מספיק לשאול ספרים מהספרייה? או שאת אוהבת לקרוא ספרים כמה פעמים? לי אישית לא יצא אף פעם לקרוא ספר פעמיים, אז מה בעצם הסיבה לרכישת ספרים? למלא את הספרייה? להשאיל לחברים? או שמא עבור הדורות הבאים? או שאם כבר לקנות ספרים אז רק ספרי מופת? ואז נשאלת השאלה מהם ספרי המופת שלך?
 

siv30

New member
אני אוהבת לקרוא ספרים שהם שלי

מין דפקט כזה. ישנן עוד סיבות, תוכל/י לקרוא עליהן אם תעשה/י חיפוש, לפני כמה ימים בדיוק היה לנו שירשור על המחלה הזאת.
 

דוסטו

New member
קונה משתי סבות

1)אוהב את שלי ומשתדל לקנות לכן רק מה שיש לו פוטנציאל. 2)ומספרים עבריים - מתוך הזדהות עם הסופרים. למה שלא יראו ברכה בעמלם? איזה מנה פלפל? בקבוק צ'כוליות על כל ספר. נחמד להחרים את חנויות הספרים (בתאוריה), ללקק את האצבעות מספר כזה או אחר ולשכוח, כמו המו"ל, המפיץ, החנות שיש מישהו מאחורי היצירה שמחלטר כל החיים כדי למצוא זמן בין חלטורה לחלטורה לכתוב ספר שאח"כ אנחנו נתמרח עליו.
 

diet prozak

New member
מנסה לענות

בדרך כלל אני אכן שואלת ספרים בספרייה (אני פחות דוגמה, כי יש לי ספריה לא רעה בכלל וחינמית בקיבוץ). בעיקר כי זה נוח, וגם כי אני לא כל כך רוצה להוציא כסף על ספר שאני לא יודעת אם אוהב או לא. ועדיין - אני קונה ספרים. למה? קצת קשה להסביר. כמו שסיון אמרה, יש הבדל בין לקרוא ספר של הספרייה וספר שלך. כמו כן - אני אוהבת לקרוא ספרים מספר פעמים. כבר מזמן לא קראתי ספר פעם שניה, אבל אני תמיד אוהבת שתהיה לי את האופציה לקרוא שוב כדי להיזכר בעלילה (אם עבר זמן ושכחתי) או סתם לחזור לקטעים שאהבתי. אלו הסיבות הפשוטות יחסית. חוץ מזה.. לא יודעת. יש בי איזשהו צורך לקנות ספרים. להקיף את עצמי בספרים.. כבר אמרתי שקשה להסביר.
 
יש לי מנוי לספריה

אבל הספריה שלנו פה היא על הפנים, אז אני קונה ספרים. כבר כמעט שנה שאני מחכה שהאיש הנחמד שלקח את החלק הראשון של "מרד הנפילים" יחזיר אותו, ועוד בהוצאה הישנה. אז מה אני יכול לעשות חוץ מלקנות..?
 
מפתיע אותי

שאדון הקיסרים והפלגה לסרנטיום לא באותו מחיר - הרי הם שני חלקים שלא אותה סאגה.
 

siv30

New member
גם אני התפלאתי

אבל החלק השני עולה 10 שקלים חדשים יותר.
 

ILet

New member
זאת אסטרטגיה של הפושרים.

אחרי שהתמכרת, הם מעלים את המחירים.
 

Arana

Active member
מנהל
../images/Emo6.gif

לדעתי זה לפי משקל. בכל זאת, עוד אין התפתחות אבולוציונית רבה מאז דוכני השוק.
 
למעלה