הכיבוש ניצח - הרגישות הובסה

במדינה נעדרת חמלה, העובדות והעובדים הסוציאלים מקבלים יחס של עבדים שתפקידם להשקות את העשבים בחצר האחורית, קשישים עניים בכלל וניצולי שואה בפרט מקבלים יחס של "נו תמותו כבר אתם עולים לנו כסף", נכים בכלל ונכי צה"ל בפרט מקבלים יחס של "שקרנים אתם בריאים", ואבו יאיר רוצה להישאר שליט יחיד ויש לו מספיק סייעני טרור פוליטי אנטי דמוקרטי שעושים עבורו לילות כימים.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
  1. אין כיבוש באזורנו בתקופתנו (אא"כ כבודו מתייחס לרמה"ג וגם אז צריך לדון בשאלה והיא אינה חד-משמעית).
  2. אין שום קשר בין מה שכבודו מכנה בטעות כיבוש, לסוגיות בתחום הרגישות והחמלה. אלו יכולות להתקיים מצוין גם בהינתן מצב ה'כיבוש'.
  3. אין כמובן שום קשר בין מה שקורה בתחומי ה'כיבוש' לסוגיית העבודה הסוציאלית בתחומי ישראל 'הקטנה'. אלו שני דברים שונים שאין שום קשר ביניהם.
  4. ישראל, בניגוד לדעה הרווחת, איננה מוגדרת כמדינת רווחה. חשוב להיות מודעים לעובדה זו לפני שבאים לבחון את הסוגיה.
  5. אנשים יכולים לתמוך ב'כיבוש' ובמקביל לכך לתמוך בהפיכת ישראל למדינת רווחה או לכל הפחות, בייעול ושיפור תחום הבטחון הסוציאלי במדינה.
  6. הבעיה בה ועדות רפואיות והמוסדות בוחנות כל אחד כאילו הוא שקרן, לא נובעת מרוע אלא מכך שלמרבה הצער, יש הרבה מאוד שקרנים. אלו חולבים את כספי המדינה ומחייבים אותה לבדוק היטב את הטוענים בפניה לפני שהם מאשרים את דרישותיהם.
  7. קשר כלשהו בין כל הנ"ל לראש הממשלה המכונה כאן 'אבו יאיר', כמובן קיים רק במוחם הקודח של רל"בים למיניהם ואין כל קשר ענייני בין טענה זו לנושא (החשוב מאוד) המועלה כאן. חבל, אם כי די שגרתי, שאנשים מעלים נושא כל כך חשוב ובאותה נשימה מגחיכים אותו באופן שכמעט לא יאפשר בהמשך דיון ענייני ועמוק לגביו.
  8. שום דבר במעשי ראש הממשלה או 'סייעניו' אינו אנטי-דמוקרטי. זאת סיסמה נחמדה, אבל אחת הנבובות שהרל"ב משתמש בהן. לצערו, לפעמים הקוראים דווקא כן מפעילים את מוחם לפני שהם אוכלים כל לוקש.
 

מוטי חוף

Well-known member

"הכיבוש ניצח "​

הכבוש הישמעאלי ניצח אתמול (זמנית) ברמלה לוד .

קרב יריות במשך שעות בין חמולות בסגנון סורי/עיראקי
 
למעלה