הכדורגלן והזמר

שחר .ו

New member
הכדורגלן והזמר

שעת השעמום מגישה: השחקן (או דמות מעולם הכדורגל) ודמותו התאומה מעולם המוזיקה. צביקה פיק- אלון מזרחי: צריך להסביר? לעולם לא נגמרים, תמיד חיים בעולם משלהם וכל ציטוט בונבוניירה. יהודה פוליקר-דרור קשטן: סרבניי ראיונות, פרפקציוניסטים וכל מה שהם נוגעים בו הופך לזהב. שרית חדד-ברוך דגו: כל אחד עם הגואטה שלו שמלווה אותו, ב2 המקרים ברור שמדובר בניצול והנאיביות זועקת. אסי דומב ואבוקסיס- סאבלימניאל והצל: כמו סאבלימינאל שסוחב איתו את הצל לכל מקום, כך מחליף אבוקסיס חולצות כמו גרביים ואיכשהו מצליח לגרור אחריו את דומב שבאמת נראה כמו צל של שחקן כדורגל
אביב גפן- אייל ברקוביץ: אחד פרפורמר ענק, שני כדורגלן, שמביאים איתם פה גדול לכל מקום, ככל שעוברים השנים מה שנשאר מהכשרונות הם בעיקר הפרובקציות. הרמתי לכם להנחתה וגם העייפות משתלטת, בטח יהיו לכם עוד כמה רעיונות טפשיים שכאלה.. בהצלחה
 
אלון חלפון ויבגני שפובלוב

חוץ מהדמיון במבנה הפיזי (מבחינת כבדות בעיקר), לשניהם הסוכן/האמרגן לא ייתן שייחקו/ישירו אצל מאמן/מנצח "שחור"... (כנראה)
 

cobainos

New member
אהבתי../images/Emo13.gif אבל האחרון שטותי

אביב גפן ירד ברמת הפרובוקציות עם השנים,בדיוק הפוך מברקוביץ',והוא גם התבגר ושינה סגנונות הרבה פעמים מה שברקובית' לא עשה.בקיצור,אין מקום להשוואה חוץ מזה ששניהם גדולים בתחום שלהם(באופן המקצועי) עוד דבר שלא הסכמתי איתו:יוסי אבוקסיס-כמה חולצות הוא כבר התחליף?היה חצי עונה באשדוד וחזר להפועל ת"א,ביג-דיל...נראה לי שזה הרבה יותר מתאים לאיציק זוהר. ואני שובר ת'ראש בנסיון למצוא עוד התאמה כזאת ולא מצליח חוץ מצליעה קטנה.. שלמה ארצי ודיויד בקהאם-אין יותר מידי משמעות למה שהם עושים ויוצרים,אבל כולם ממש אוהבים אותם(כולם=רוב,וגם אני אוהב לשמוע שלמה ארצי לפעמים
)
 

יואב ק.

New member
יוסי אבוקסיס:

היה בבית"ר ודיבר נגד הקהל של הפועל מתי שרק יכל, עבר להפועל ודיבר נגד הקהל של בית"ר מתי שרק יכל. אחרי העונה המאכזבת עבר לאשדוד בקול תרועה ושוב התחיל לפתוח את הג'ורה שלו נגד הקהל של הפועל, לא נגמרה העונה והוא חזר להפועל עם הזנב בין הרגליים, ועכשיו יש לך את כל הסיפור עם לנדאו וההנהלה...
 

KORG TRIT0N 7

New member
ניסים כהן-אריק איינשטיין

לא חשוב הגיל אלא התרגיל. שלום רוקבן-דני סנדרסון, משלבים אלמנטים של לייצנות במקצוע שלהם. חמי רודנר- טל בן חיים..נפלת חזק. בן ארצי- גיא שמיר, נמצאים בביזנס רק בזכות אבא. האחיות פיק-רונן פייגנבוים..כנ"ל. ניסים גרמה-ראובן עטר, עשו קריירה בעזרת התלתלים. דנה אינטרנשיונל-תמיר כהן, כל מילה מיותרת. נועם קניאל-טל בנין, אמא הו אמא,חבקיני חזק,ולעולם לא נפרד. . .
 

cobainos

New member
אני חייב להביע מחאה

בן ארצי מוכשר מאד ולדעתי הוא אחלה מוסיקאי.
 

NK The man

New member
סתם עברתי באזור ו...

יש גם לי כמה... 1. רונאלדו וחני פירסטנברג, איזה חיוך...?! 2. מומי לוי ועזרא בוזגלו(נחשו מי הוא הכדורגלן?!), הכי ישראלי שיש! (לפחות השמות שלהם..) 3. זינאדין זידאן ואריק לביא, כוכבי עבר! (וכמה שזה כואב..) 4. זהבה בן ואלירן אלקיים, מתקשים להשתמש בפלג הגוף העליון... 5. ביאליק וגילי לנדאו, משוררים לאומיים. 6. אוף סימכעס(ככה כותבים את זה?) ושייע פייגנבויים, אלה שמתפללים למושיע ו... 7. בועז שרעבי ופיפו אינזאגי, ...אולי... החיוך?!?!?!
 
בבקשה

דניס ברגקאמפ - שלום חנוך : שניהם לא רק ותיקים, אלא משתבחים עם השנים. רונאלדו - נינט : חייבים דיאטה, דחוף. משפחת בנאי- משפחת לוזון: כל פעם כשאנחנו חושבים שאין יותר, בא פתאום מישהו חדש . משפחה שלא נגמרת . שמעון גרשון- שמעון גרשון : כולם שמעו שהוא יודע כדורגל, אנשים גם שמעו שהוא יודע לשיר. אבל למה לעזאזל הוא מסתיר את זה מכולם ?
 
יש לי גם

שלמה שרף-אהוד ברק דווקא שחשבנו שהם הולכים לפרוש,הם חזרו והם שוב מציקים. בוני גינזבורג-מיטב החיות בסאפרי מספיק פעם אחת לראות ראשון בשער עם מיטב התנועות והקולות של גינזבורג,כדי להבין למה
 

סמיאגול

New member
ועוד

לואיס פיגו וגידי גוב, שניהם נראים כמו פקידי בנק עידן רייכל ורונאלדיניו, שניהם לא מכירים את הספר
 
למעלה