רוצה להצליח
New member
הי
בד"כ רק קוראת פעם אחת אני חושבת שכתבתי פה. אם אפשר לפתוח ישר בבעיה יש לי תאומות בנות שנתים ו 4 חודשים ועוד תינוקת בת שנה וחצי . התאומות בגיל שנתיים גמלתי מחיתול תהליך שלקח בדיוק 3 ימים והם נגמלו לגמרי יום ולילה . אחרי חודש בערך אחת מהן התחילה לעשות בלילה במיטה שבמקום שתרד הכמות של הפיפי היא רק עולה מה עוד שלפעמים היא מבקשת לשתות בלילה ואני גם לוקחת אותה מתוך שינה פעמים לשרותים ועדין לא עוזר אני לא רוצה פתאום להתחיל לשים חיתול אחרי 4 חודשים בלי שלא יהיה בילבול. ממש מיואשת אשמח לעצות. תודה רבה
בד"כ רק קוראת פעם אחת אני חושבת שכתבתי פה. אם אפשר לפתוח ישר בבעיה יש לי תאומות בנות שנתים ו 4 חודשים ועוד תינוקת בת שנה וחצי . התאומות בגיל שנתיים גמלתי מחיתול תהליך שלקח בדיוק 3 ימים והם נגמלו לגמרי יום ולילה . אחרי חודש בערך אחת מהן התחילה לעשות בלילה במיטה שבמקום שתרד הכמות של הפיפי היא רק עולה מה עוד שלפעמים היא מבקשת לשתות בלילה ואני גם לוקחת אותה מתוך שינה פעמים לשרותים ועדין לא עוזר אני לא רוצה פתאום להתחיל לשים חיתול אחרי 4 חודשים בלי שלא יהיה בילבול. ממש מיואשת אשמח לעצות. תודה רבה