הי....

קשר

הי! דבר ראשון תודה על המידע..אני מתחילה את ההכנה מחר..מקווה לא לסגור שבת! מה כל כך קשה בתקשוב שמדברים על זה כל כך הרבה? כמה מחשבים לומדים ביחס לקשר? יש סיפוחים? אם תוכלי לענות זה יעזור לי... תודה...
 
הי....

אני עומדת להתחיל הכנה לחיל לקצונת חיל קשר בבהד 7..מישהו יודע איך זה שם? איך הלחץ מבחנים? בכלל הקצונה שווה? סוגרים שבתות? מסתובבים עם נשק? אני מגיעה מהקריה הכי גובניקית בעולם, ומפחדת קצת מקשיי הסתגלות...
 

marinaghost

New member
טוב, אז ככה

לא הגיוני שאת מתחילה קורס קצינים.. את תהיי משהו בחיל קשר.. וזה גם ג´ובניקי.. אבל תתבאסי.. זה קלי קלות.. קצת מבאס כי בקורסים נמצאים בבסיס סגור.. וחוצמזה אם תהיי קצינה זה יכול להיות נחמד כי את תפקדי.... אבל סך הכל תברחי כל עוד את יכולה.. :)
 

נוב01

New member
חיל קשר זה לא גו´בניקים !!!

במיוחד השלמת קשר !!! את עלולה להיות קשר"ג ולהיות חצי המחיים שלך בערך בשטחים !!
 

H20

New member
כן, אבל יש סיכוי יותר גדול

שהיא תהיה מפקדת מתקן מחשב או בתפקיד מנהלתי.
 

נוב01

New member
השלמת קשר ?!?!?

ממש לא !!! בהשלמת קשר אין מצב !!! רק בהשלמת תקשו"ב
 
למעלה