הי, העם יש מקום לגברים בפורום הזה?

בוודאי-לגברים, נשים וטף../images/Emo8.gif

ברוך הבא לפורום
.
 

Feanor75

New member
תודה לכם

אמרתי בגלל שחשבתי שאני כותב בפורום, שהרוב נשים ולא אוהבות גברים-גברים, רק גברים-נשים הם אוהבות. מבינים אותי? בהרבה פורומים היה לי ככה. אני אשמח ליכתוב פה אם זה שונה. למה אתם אומרים להתמודד אם החיים ולא להנות מהם? רק בגלל שהתרגלנו שהחיים קשים, חייבים לקבל את זה ולעשות מה שכולם עושים וליסבול?
 

לנושנוש

New member
אני מניחה שמגיעים לפה אנשים שמתמודדים

עם החיים....בשלב בחיים שהם מתמודדים לא נהנים לפחות חלק מהזמן........ אבל מאיפה אתה מסיק מסקנות ש"רק בגלל שהתרגלנו שהחיים קשים, חייבים לקבל את זה ולעשות מה שכולם עושים וליסבול". כן, ליפעמים מתרגלים לחיים קשים..........מי אמר שחייבים לקבל את זה? מי אמר שחייבים לעשות את מה שכולם עושים?? ולבסוף גם לסבול? חובה?? מאיפה המסקנות הגורפות האלה? תסביר את עצמך קצת......תן רקע.
 

Feanor75

New member
בגלל שאני רואה הרבה אנשים

עובדים הרבה שעות רק בישביל שיגידו שהם חכמים, וכשאין להם זמן הם אומרים שככה זה החיים קשים, וכולם ככה לא נהנים. אני לא רוצה להיות ככה. אני לא צריך לעבוד הרבה בגלל שאני קיבלתי הרבה כסף, אז בגלל זה אני לא חכם? ומי שלא חכם בישראל יש לו בעיה נכון?
 

efriend

New member
כמובן שאתה לא חייב לעבוד אם אתה לא רוצה ויש

לך מספיק כסף. וכמובן שאין קשר בין חוכמה לעבודה. וכמובן שאתה יכול להיות איך שאתה רוצה. אני אישית כן צריך לעבוד. מצד אחד הייתי שמח לו קיבלתי סכום גדול של כסף ולא הייתי צריך. הבעיה היא שאני כן נהנה מהעבודה שלי, אבל לעבוד זה קשה, ואולי אילו לא הייתי חייב, אז לא הייתי עובד, ואז הייתי נהנה פחות. מוזר, נכון? אבל אני באמת מאמין בזה לגבי עצמי. אם אין לך את הבעיה הזו, אתה ממש לא חייב לעבוד.
 

Feanor75

New member
תודה

לא, אין לי את הבעיה הזאת. מעניין שאתה קורא לזה בעיה, ואנשים אחרים לא קוראים לזה בעיה, אלא הם אומרים שעבודה זה חשוב, ושהיו מתחרפנים בלי עבודה. אולי קשה להם להודות. לא חושב שאנשים צריכים לבנות את הדימוי העצמי מתוך דברים חיצוניים כמו עבודה ומעמד, שגם עלולים לאבד אותם מהר ואז הם הרוסים. רק עם זה בא מבפנים זה יציב וגם הרבה יותר אמיתי.
 
למעלה