הי,אני חדשה <:

הי,אני חדשה <: ../images/Emo29.gif

קוראים לי יהב, עוד חודש וחצי בערך אני בת 13 :) לא חדשה בתפוז. ואוהבת מאודמאודמאודמאוד הארי פוטר. כמובן שקראתי את כל הספרים, והספרים שהכי אהבתי הם השלישי, החמישי והשישי. אז..שלום D:
 

skaramoosh

New member
ברוכה הבאה../images/Emo24.gif../images/Emo29.gif

אני נגה ואני בת 13 בדיוק
הספר האהוב עלי הוא דווקא הרביעי. מצטערת על השימוש באייקון שלךאבל הוא גם שלי
 
לא שמתי לב האמת P:, לאמשנה. ../images/Emo29.gif

תודה רבה :) יש לכם איזה שרשורים מיוחדים או משהו שאני צריכה לדעת?
 
כע,

חברתי =
. בלבד. נצל"שים ושאלות קטנות = פשוטו כמשמעו. לשם הולכים כל הנצל"שים והשאלות הקטנות על ה"פ.
קריאת תקנון הפורום תעזור לך להתשלב מהר ובנוחות.
ברוכע הבעה! אבי, כמעט16, יהוד.
שבת שלום!
 
כי יש לי יומולדת עוד חודשיים.

ואם אני אגיד "15" זה ישמע קטן.
אז אני אומר כמעט16. ב-23.9 זה יהיה 16.
 
מזל טוב!

מה אתה בוכה?
15 נשמע לך קטן? תלוי בעיני מי
. וואי, אני חסרת חיים. ישר כשראיתי את הנושא של התגובה שלך, אמרתי 23.9, לא?
למה אני יודעת את זה? [זה חודש ויום לפניי
]
 
למה עשית פרצופים ../images/Emo4.gif../images/Emo7.gif?

זכרתי מתישהו שאמרת שאת בת 18. oO אומשוכזה.
 
זה לא כיף לגדול../images/Emo122.gif.

ולמה אתה עשית קודם -
? נמ. מעודי לא זכור לי שאמרתי משהו כזה. בת כמה אני נראית לך?
 
מה סליחה? ../images/Emo6.gif

סוף סוף נפל לך האסימון להשתמש בשלל הקישורים לכרטיס האישי או משהו
.
 
למעלה