מדוזה משועממת
New member
הי,אני חדשה <: ../images/Emo29.gif
קוראים לי יהב, עוד חודש וחצי בערך אני בת 13
לא חדשה בתפוז. ואוהבת מאודמאודמאודמאוד הארי פוטר. כמובן שקראתי את כל הספרים, והספרים שהכי אהבתי הם השלישי, החמישי והשישי. אז..שלום D:
קוראים לי יהב, עוד חודש וחצי בערך אני בת 13