Ayelet 363
New member
../images/Emo58.gif לבאפי בהודעה מעליי +מסכימה!
אני עוד לא הגעתי לנקודה שספייק לא באמת רע, אז אני מניחה שזה ספויילר (למרות שזה בסדר בנוגע אליי, כבר גיליתי את זה...). ספייק ממש מצחיק. בהתחלה הוא עצבן אותי מפני ש...טוב, אני כמעט תמיד מתעבת את ה-Bad Guys, אבל האמת היא שבזמן האחרון אני כבר מזדהה איתו לפעמים, למרות שהוא עדיין אמור להיות מרושע.
אני עוד לא הגעתי לנקודה שספייק לא באמת רע, אז אני מניחה שזה ספויילר (למרות שזה בסדר בנוגע אליי, כבר גיליתי את זה...). ספייק ממש מצחיק. בהתחלה הוא עצבן אותי מפני ש...טוב, אני כמעט תמיד מתעבת את ה-Bad Guys, אבל האמת היא שבזמן האחרון אני כבר מזדהה איתו לפעמים, למרות שהוא עדיין אמור להיות מרושע.