הי אני חדשה כאן :)

Ayelet 363

New member
../images/Emo58.gif לבאפי בהודעה מעליי +מסכימה!

אני עוד לא הגעתי לנקודה שספייק לא באמת רע, אז אני מניחה שזה ספויילר (למרות שזה בסדר בנוגע אליי, כבר גיליתי את זה...). ספייק ממש מצחיק. בהתחלה הוא עצבן אותי מפני ש...טוב, אני כמעט תמיד מתעבת את ה-Bad Guys, אבל האמת היא שבזמן האחרון אני כבר מזדהה איתו לפעמים, למרות שהוא עדיין אמור להיות מרושע.
 

your avalanche

New member
חחחחחחח אבל הוא כזה מהמם../images/Emo23.gif

ואני תמיד אוהבת יותר את הבאד ביוז. יותר מעניין איתם. מילדות זה ככה. תמד העדפתי את דילן על ברנדון,את פייסי על דוסון,את ג'ס על דין ...
 

TwilightFan

New member
חחחח, רצינית?

ספוילר לבאפי?? זאת סדרה שירדה מהמסך לפני 7 שנים!!
 

Ayelet 363

New member
XD לאידעת

כנראה שיש לי רגישות לזה כי אני כרגע רואה את זה בפעם הראשונה, אז אני חושבת במוח של מישהי שנזהרת מספויילרים (אבל לא באמת, אני יודעת המון על פרקים שעוד לא ראיתי) וכבר בטעות גיליתי משהו לאחותי, והיא ממש כעסה עליי, למרות שזה היה בטעות (היא יודעת מתקדמת ממני, אבל היא גם רואה את זה בפעם הראשונה עכשיו).
 

Ayelet 363

New member
אה, ושכחתי

זה גם לא שהתכוונתי להעליב או משהו כשסימתי "ספויילר"- אני פשוט עוד רגישה לזה מאז שראיתי את "מלך האריות" רק מפני שנמאס לי לשמוע אנשים מדברים על זה (כן, אני יודעת, חור בהשכלה) ולנסות להתחמק מלשמוע שיחות על זה כי כבר ידעתי יותר מדי ספויילרים (ראיתי את זה בערך לפני חודש חודשיים. במקור ראיתי את זה גם בגיל מאוחר יחסית לרוב, אני חושבת- בגיל ה'- ואז לא סיימתי, אבל התברר שהייתי ממש בסוף). מצטערת...
 

Ayelet 363

New member
ראיתי

ראיתי בכיתה ה' וכמעט סיימתי, ולפני חודש- חודשיים בערך ראיתי את הכל, גם כדי לא לנסות להתחמק כשאנשים מדברים על זה, וגם כדי להבין ממה כל ההתלהבות.
 
כן ושכחתי לכתוב...

אני צחף מנצרת עילית ואני טיים ששויץ כמעט בכל דבר וביומני הערפד בגלל שדדיימון פנוי אני שוויץ עם נטיות לדיימון
 

morani871

New member
ברוכה הבאה ../images/Emo13.gif

אני מורן בת 22. אני team damon
כפרעליו..
 
למעלה