הי אני חדשה כאן :)

your avalanche

New member
הי אני חדשה כאן :)

הי אני תהילה ואני מכורה
התחלתי לראות בקצב של הוט ואז נתקעתי כי לא ראיתי את פרק 7 . אז השלמתי באינטרנט. זה היה לפני שבועיים, עכשיו סיימתי לראות את הפרק השני של העונה השניה
אני כולי team דיימון
 

vitachka

New member
../images/Emo210.gifברוכה הבאה../images/Emo13.gif

אני אביטל
אני כבר עברתי קבוצה לteam mason חחחח
 

vitachka

New member
../images/Emo210.gifחחח אני תמיד בקבוצת אנש הזאב

עוד מימי ג'ייקוב
 

hodaya96

New member
ברוכה הבאה:)

חחח אהבתי את התמונהXD אני אוהבת את סטפן ודיימון כמעט באותה מידהXD אני הודיה בת 14 מיהוד השתלבות נעימה ומהירה:)
 
ברוכה הבאה../images/Emo13.gif

אני שרונה.. לא יודעת איזה קבוצה..אוהבת את שניהם אותו הדבר חחח השתלבות נעימה:)
 

Karma Police3

New member
../images/Emo79.gifהיי, אני טל, בת 15../images/Emo9.gif

טים סטפן, אבל חולה על דיימון. פשוט חושבת שסטפן יותר מתאים לאלנה
השתלבות קלילה ונעימה שתהיה
 

ליטל022

New member
היי תהילה..

ברוכה הבאה..!! אני ליטל בת 19. וגם אני ב- team דיימון
השתלבות נעימה ומהנה
 

פנדורה5

New member
ברוכה הבאה

אני טליה, בת 16. תגידי דרך איפה ראית את הפרקים של הוט? יש גם לצפייה ישירה? אני שונאת גם את סטפן וגם את דיימון, אבל את דיימון יותר. דיימון הרג את לקסי וסטפן יותר מדי אנושי, אז אני לא מעדיפה אף אחד מהם.
 

your avalanche

New member
את הפרקים של הוט ראיתי בטלביזיה

יש לי הוט
ואני מכירה מקום לצפיה ישירה אם את צריכה תגידי אני אשלח לך מסר כי אסור לדבר על זה בפורום
 

Ayelet 363

New member
ברוכה הבאה!

אני איילת, בת 18 מחיפה. נעים להכיר אותך, ואני מקווה לראות אותך כאן יותר! אני כרגע צופה בקצב של הוט, ואני מעדיפה את סטפן. אבל טכנית... אני Team ANGEL (אני כרגע בצפייה הראשונה שלי ב"באפי קוטלת הערפדים" וב"אנג'ל" ואני ממש מתלהבת).
 

your avalanche

New member
אנג'ל ../images/Emo99.gif

טוב הוא האבא ואמא של הערפדים. (למרות שאני גם הייתי קצת team ספייק,לפחות כשספייק היה רע
)
 
למעלה