מודעות.
כל כך פשוט. היי מודעת לאירועים בחייך, הטובים, הרעים, ומה שביניהם. איך מה שקרה לך בדרך לעבודה\מכולת\לונה פארק מתקשר לתיאוריית החיים שלך? איך מה שלמדת היום מתקשר? מה בכלל למדת היום? אולי לחייך יותר? אולי לשים לב לאנשים שעוברים ליידך ברחוב? אולי לשים לב (כן, כן, שוב מודעות) למשהו? אולי זה, ואולי ההוא? ואיך מה שקרה לסבתא של האימא של האיש ההוא שפגשה חברה שלך משליך עליך? מה את יכולה ללמוד מזה? איך זה מתקשר לתיאוריה שלך? כמה גבוהה התיאוריה שלך? כמה היא שוקלת? ותזכרי. את בחרת את התיאוריה. זה לא משהו שזרקו עליך. קבלי אחריות וחפשי פתרונות, בתוכך. שבי וחישבי. על השאלות שלי. על השאלות שלך. על משהו אחר. שבי סתם. הדרך שלי היא שלי. ורק שלי. אבל אם תעיפי מבט לרגע בעקבות שהשארתי, אולי תביני איפה השביל שלך עובר. ואת התשובה לשאלה ששאלת, רק את יכולה לתת.