ציור - נושא חשוב
לבן שלי השני היתה בעיה זהה לחלוטין! בין סוכות לחונוכה היו לו רק שלושה מיורים במגירה שבגן. שוחחתי עם הגננת, שלא התייחסה במיוחד ובין חנוכה לפסח היו לו חמישה (5)! ציורים ועבודות בלבד!! לקחתי את העניין לידיים כבר בחנוכה ובבית הייתי "מאלצת" אותו למייר. בנוסף לקחתי אותו לאבחון והתחלנו טיפול של ריפוי בעיסוק. עכשיו (הוא בכיתה ד') הוא כבר אוהב לצייר ומכין קומיקס נהדרים אך כתב היד שלו בלתי קריא לחלוטין. לדעתי אסור להזניח בשום פנים ואופן ולשתף בכך את הגננת וכל מי שיכול לעזור.