אני חושבת שאורי צודק
ואני רוצה להבהיר. כלפי חוץ, ושוב מעינים של אדם מערבי, ולא ערבי, נראה כאילו האומה הערבית די מזלזלת בחיי כלל אזרחיה. הדחיפה של ההמון להתאבדות, ומלחמות הג´יהאד חדשות לבקרים, שחיטת הנשים, וההוצאות להורג של סו קולד מלשינים, לא מצביעים על הערכה לחיי אדם באשר הוא, ללא קשר למינו. אז מה בכל זאת מאוד מזעזע ברצח הזה? במה הוא שונה מההתאבדות של האב לשלושה אתמול בתל אביב? העובדה היא, שכאן אדם ללא כל סמכות (בכל אופן שוב ברמה המערבית) מחליט מי למוות ומי לחיים, וההחלטה מגובה על ידי החברה. ובדרך כלל המחליט הוא גבר, ועל חיי אשה. לא נתנה לילדה הזו הזכות לבחור האם לסיים את חייה, לא נתנה לילדה הזו הזכות לשנות את דרכיה. היה מקומם אותי באותה מידה לו בת דודה רצחה את הילדה הזו, אבל זה לא קרה. האם הקנאות היא דתית, או מינית? אם היא דתית, הינו יכולים לראות יותר נשים רוצחות על רקע שכזה (דרך אגב זה גם קיים אצלם), אבל לדעתי היא שלוב של השנים, והקנאה המינית שולטת על הכל.
ואני רוצה להבהיר. כלפי חוץ, ושוב מעינים של אדם מערבי, ולא ערבי, נראה כאילו האומה הערבית די מזלזלת בחיי כלל אזרחיה. הדחיפה של ההמון להתאבדות, ומלחמות הג´יהאד חדשות לבקרים, שחיטת הנשים, וההוצאות להורג של סו קולד מלשינים, לא מצביעים על הערכה לחיי אדם באשר הוא, ללא קשר למינו. אז מה בכל זאת מאוד מזעזע ברצח הזה? במה הוא שונה מההתאבדות של האב לשלושה אתמול בתל אביב? העובדה היא, שכאן אדם ללא כל סמכות (בכל אופן שוב ברמה המערבית) מחליט מי למוות ומי לחיים, וההחלטה מגובה על ידי החברה. ובדרך כלל המחליט הוא גבר, ועל חיי אשה. לא נתנה לילדה הזו הזכות לבחור האם לסיים את חייה, לא נתנה לילדה הזו הזכות לשנות את דרכיה. היה מקומם אותי באותה מידה לו בת דודה רצחה את הילדה הזו, אבל זה לא קרה. האם הקנאות היא דתית, או מינית? אם היא דתית, הינו יכולים לראות יותר נשים רוצחות על רקע שכזה (דרך אגב זה גם קיים אצלם), אבל לדעתי היא שלוב של השנים, והקנאה המינית שולטת על הכל.