היכן שבכל התחיל...

DerBleistift

New member
היכן שבכל התחיל...

מכירים את האבטיח הזה? ובכן, אתם גרים עליו. גם את ישראל ניתן לראות בתמונה, ממש בשעה 12:00, לכיוון קצה המחוג.
 

DerBleistift

New member
היוזמה הראשונה.

הנה הם הדבר הקרוב ביותר לגורד שחקים, אשר בנו אי פעם. נא להכיר את הפרמידות בגיזה, מצרים. משולשות ונחמדות; הפרמידה הגבוהה ביותר התנשאה לכ-150 מטרים בשיאה.
 

DerBleistift

New member
טוב, אז מאז קצת התקדמנו

והתחלנו לבנות קצת יותר לגובה, כמו למשל בפילדלפיה. ("פילי", לאלו מכם אשר תוהים) הבניינים המרהיבים הם כמובן של הארכיטקט הלמוט יאן (הוא היה בפינתנו הנשכחת "ארכיטקט השבוע", זוכרים?!), וכן... הימני מבניהם הושפע מהקרייזלר בילדינג שבניו-יורק.
 

DerBleistift

New member
והנה מודל ממוחשב.

בהודעה הקודמת, התכוונתי למגדל השמאלי מבניהם. כאן, הוא הימיני.
 

DerBleistift

New member
ובאיזה עיר אני עכשיו?

זוהי חידת השישור, ולכן לא אענה עליה. עליכם לנחש, והמנחש\ת נכונה, י\תזכה בפרס יקר ערך.
 

toreno

New member
שימו לב לבניה הארופאית לאורך הנהר

עדות לנוכחות הקהילה הארופאית בסין לפני עידן הקומוניזם
 

toreno

New member
שימו לב לבניה הארופאית לאורך הנהר

עדות לנוכחות הקהילה הארופאית בסין לפני עידן הקומוניזם
 

DerBleistift

New member
מגדל רובינשטיין...

צץ לו, גבוה מעל קו הקריע של יוסטון, טקסס.
 
למעלה