היי

בריאה10

New member
היי

חדשה בפורום....
אני מנוייה בחדר כושר ושם יש (איי קראמפה) חתיכים שלא מהעולם הזה. אני מאלה שעם היא רואה חתיך אני אסתכל עליו מרחוק ממש בחוסר ביטחון וישקיע יותר באימון (ירוץ יותר- מתוך מחשבה/ שריטה שלי שתוצאות של הריצה יביאו יותר דייטים של חתיכים)
 

shayCn

New member
אה,זו את?

עד היום לא הבנתי מי זו שמשתוללת על הסטפר :)
 

השלושר

New member
איפה שאת מתגוררת

חשוב מאד לעבוד על סיבולת.

חזיר בר יכול בשיא להגיע למהירויות גבוהות ממך,
אבל אין לו סיבולת להתמיד במרדף.

חדר כושר זה מקום עתיר בידור.
 

בריאה10

New member
ווידוי קורע לב

האמת היא שגם אני מודה יש לי ג'וקים בקשר לספורט מאד אהבתי להתעמל היום אני בסכסוך עם עצמי והנשיות שלי (עליתי במשקל
) הכל מוביל בסופו של דבר לספורט
ובנימה זו אסיים אגיע הזמן לגרור את עצמי לחדר כושר אחרי יומיים של שפעת ויותר מידי עוגיות (אני כזו שמנה!)
 

supersonic777

New member
קחי טיפ בחינם-ספורט לא מרזה,לסגור את הפה,כן!

אמנם "שורפים" קלוריות,אך אם את אוכלת אותו הדבר כמקודם(מה שאין לי מושג) אזי לא עשית כלום...
 
קבלי טיפ, מה שמרזה זה לא דיאטות

זה תיקון התפיסות לגבי אוכל
ואימון אישי לדחיית סיפוקים (בכל דבר)
פיעולת יכולה להיות אחלה
 

supersonic777

New member
חבוב,הלכת רחוק מדי...יש הבדל בין לסגור את הפה

לבין הרעבה עצמית!
תנסה ותבוא עם תזה!
 
אתה משתמש בביטויים שברורים רק לך, אבל אני אשם

שאני לא מבין אותך.
רק אלוהים יודע מה ההבדל בין "לסגור את הפה" לבין הרעבה עצמית...
 
האמת שבשני המקרים כל שהיא באמת חשקה בו

זה בולבול לישון איתו

ובינתים זה לא בתמונה לפי מה שהיא אומרת
לא מהריצות ולא מהמבטים

חשבתי אולי אם היא תפנה לאחד מהם שיסביר לה איך עובד ההליכון , אולי הוא יבין את הרמז
 

dori78

New member
בתור אדם שהמשכיות העם היהודי חשובה לו

אתה לא ממש מהווה דוגמה ליהודי צנוע וחסוד.
 
אני לא מייצג אפחד מלבד עצמי

ובבמה הזו אני אוהב לוותר על הצניעות, מאחר והמילים הלא מוצנעות מדגישות את המסר

אני מעדיף לכתוב בולבול, מאחר וזה יותר מייצג בעיניי את הפחד של נשים מגברים, ואת הפחד של גברים מנשים

יותר קל לי להדגיש כך
רציתי לבטא את העצבות והפשוטת שאני חושב על המצב שבו בחורה או גבר רוצים כל כך בחום וקירבה וחיבה של המין השני
וכל מה שעוצר אותם זה דימיונות ופחדים

את לא יודעת כמה עצוב לי לדעת שיש משהו בעולם שליבה חפץ כל כך, ורק אויר מפריד בינה לבין זה
אני אפילו שוקל לפתוח כל סדנה שתקבל לי את האנשים האלו שתיהיה לי ההזדמנות להלחם בפחדים שלהם
להראות להם את הכלום הזה שמפריד בינם לבין כל מציאות שהם חפצים בה

אם הייתי יכול הייתי משכנע אותם לא לשכב לפני חתונה ולשנות גישה לזין ולכוס שלהם
אבל זה לא המציאות
אבל לפחות שיהנו מהעולם, איך אמר השם, על כבודי אני מוחל העיקר שיהיה שלום בניהם
אז לפחות תהנות, חווה, רציתם חופש לא?
איפה כל החופש הזה ?
איזה בן חורין אתה אם אתה כלוא מלדבר עם בנאדם שמוצא חן בעינייך ?

חוץ מזה אם לא הייתי בוטה כל השירשורים שלי היו נגמרים ב3 תגובות
ומי רוצה את זה
 
למעלה