אני לא מייצג אפחד מלבד עצמי
ובבמה הזו אני אוהב לוותר על הצניעות, מאחר והמילים הלא מוצנעות מדגישות את המסר
אני מעדיף לכתוב בולבול, מאחר וזה יותר מייצג בעיניי את הפחד של נשים מגברים, ואת הפחד של גברים מנשים
יותר קל לי להדגיש כך
רציתי לבטא את העצבות והפשוטת שאני חושב על המצב שבו בחורה או גבר רוצים כל כך בחום וקירבה וחיבה של המין השני
וכל מה שעוצר אותם זה דימיונות ופחדים
את לא יודעת כמה עצוב לי לדעת שיש משהו בעולם שליבה חפץ כל כך, ורק אויר מפריד בינה לבין זה
אני אפילו שוקל לפתוח כל סדנה שתקבל לי את האנשים האלו שתיהיה לי ההזדמנות להלחם בפחדים שלהם
להראות להם את הכלום הזה שמפריד בינם לבין כל מציאות שהם חפצים בה
אם הייתי יכול הייתי משכנע אותם לא לשכב לפני חתונה ולשנות גישה לזין ולכוס שלהם
אבל זה לא המציאות
אבל לפחות שיהנו מהעולם, איך אמר השם, על כבודי אני מוחל העיקר שיהיה שלום בניהם
אז לפחות תהנות, חווה, רציתם חופש לא?
איפה כל החופש הזה ?
איזה בן חורין אתה אם אתה כלוא מלדבר עם בנאדם שמוצא חן בעינייך ?
חוץ מזה אם לא הייתי בוטה כל השירשורים שלי היו נגמרים ב3 תגובות
ומי רוצה את זה