dolphin soul
New member
היי...
אני לא בדיוק יודעת אם זה הפורום המתאים, אבל אולי שווה לי לנסות. אני גם לא ביררתי לעומק מה זה "דמיון מודרך" אבל מהמעט שאני יודעת זה כלי לריפוי. ואני באמת באמת מאמינה בכל כולי שאפשר להסתדר ולהירפא מהכל כמעט (משהו בדיוק כמו "אם תרצו אין זו אגדה"). עברתי לפני שנה סוג של תאונה. מאז, הרבה השתנה. קשה לי לדבר על זה הרבה, ובמיוחד באינטרנט. לא אכפת לי מכוויות / צלקות שונות שנשארות בגוף, כל עוד אני עדיין מרגישה חופשייה. הבעיה היא שהפגיעה שלי היא במקום בעייתי וכל התפקוד שלי "הלך", כל החופש שלי הלך, ואני מרגישה בגוף שלי כמו בכלוב. התאונה הזאת הייתה לא ממש קונבנציונאלית- וגם הפגיעה (אני מדברת על סוג הפגיעה) לא הכי שכיחה, אני מניחה. לאורך השנה הזאת, ניסיתי כמה סוגים של טיפולים. אחת האמונות שלי הן שהזמן עושה את שלו, והגוף נרפא לבד. ניסיתי הרבה פעמים גם לעבוד עם דימיון (לא הלכתי לאף אחד שעוסק בזה, עשיתי את זה בעצמי), ומבחינת עזרה אם להיות כנה- זה לא הכי עזר, אולי אני מכחישה את העובדה הזאת אבל... כנראה שיש דברים גופניים כמו צלקות (פיזיות) או דברים גופניים שכמעט בלתי אפשרי או קשה מאוד לטפל. אני באמת לא יודעת מה המצב שלי, כי מצד אחד למרות שההרגשה בשטח היא גרועה מטבעי אני הרבה פעמים לא מוותרת. אני אשמח לדעת אם יש איזשהו טיפול שאפשר להיעזר בו במצבים כאלה... תודה
אני לא בדיוק יודעת אם זה הפורום המתאים, אבל אולי שווה לי לנסות. אני גם לא ביררתי לעומק מה זה "דמיון מודרך" אבל מהמעט שאני יודעת זה כלי לריפוי. ואני באמת באמת מאמינה בכל כולי שאפשר להסתדר ולהירפא מהכל כמעט (משהו בדיוק כמו "אם תרצו אין זו אגדה"). עברתי לפני שנה סוג של תאונה. מאז, הרבה השתנה. קשה לי לדבר על זה הרבה, ובמיוחד באינטרנט. לא אכפת לי מכוויות / צלקות שונות שנשארות בגוף, כל עוד אני עדיין מרגישה חופשייה. הבעיה היא שהפגיעה שלי היא במקום בעייתי וכל התפקוד שלי "הלך", כל החופש שלי הלך, ואני מרגישה בגוף שלי כמו בכלוב. התאונה הזאת הייתה לא ממש קונבנציונאלית- וגם הפגיעה (אני מדברת על סוג הפגיעה) לא הכי שכיחה, אני מניחה. לאורך השנה הזאת, ניסיתי כמה סוגים של טיפולים. אחת האמונות שלי הן שהזמן עושה את שלו, והגוף נרפא לבד. ניסיתי הרבה פעמים גם לעבוד עם דימיון (לא הלכתי לאף אחד שעוסק בזה, עשיתי את זה בעצמי), ומבחינת עזרה אם להיות כנה- זה לא הכי עזר, אולי אני מכחישה את העובדה הזאת אבל... כנראה שיש דברים גופניים כמו צלקות (פיזיות) או דברים גופניים שכמעט בלתי אפשרי או קשה מאוד לטפל. אני באמת לא יודעת מה המצב שלי, כי מצד אחד למרות שההרגשה בשטח היא גרועה מטבעי אני הרבה פעמים לא מוותרת. אני אשמח לדעת אם יש איזשהו טיפול שאפשר להיעזר בו במצבים כאלה... תודה